וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האגדה האולימפית והאב החורג של הקרדשיאנס הודה: "אני אישה"

ברוס ג'נר, שהפך לגיבור אמריקאי לאחר שזכה בזהב עם שיא עולם בקרב 10 באולימפיאדת מונטריאול ונודע גם ככוכב בתכנית הריאליטי המפורסמת של המשפחה, אמר בראיון חושפני: "הייתי לובש שמלות"

ברוס ג'נר אתלט עבר. AP
חשף את חייו. ג'נר/AP

ב-1976, באולימפיאדת מונטריאול, הפך ברוס ג'נר לאגדת ספורט אמריקאית. האתלט בן ה-25, יליד מדינת ניו יורק, זכה בקרב 10 והחזיר לארצות הברית את גאוותה האולימפית. קרב ה-10 נחשב במשך שנים למקצוע בשליטה אבסולוטית של האמריקאים, עד שבאולימפיאדת 1972, בשיאה של המלחמה הקרה, מיקולה אבילוב זכה בזהב האולימפי עבור ברית המועצות.

באותה תחרות במונטריאול, ג'נר לא רק החזיר לארצות הברית את כבודה הלאומי, הוא גם שבר את שיא העולם, בו הוא עצמו החזיק והעמיד אותו על 8,616 נקודות (שלאחר מכן תוקנו במסגרת החוקים החדשים ל-8,634 נקודו). עד היום זו נחשבת לתוצאה התשיעית בטיבה בתולדות ארצות הברית וה-25 בכל הזמנים, אולם לאחר אותה אולימפיאדה, ג'נר החליט לפרוש מהחיים הספורטיביים, שם נאלץ להתנהל כחובבן בשל החוקים האולימפיים של אותה תקופה ולנסות להרוויח קצת כסף.

הוא עבר לעולם הקולנוע והיה מועמד לגלם את סופרמן ואת ג'יימס בונד ובסופו של דבר פיתח קריירת משחק שידעה עליות ובעיקר ירידות. במקביל, הוא גם הפך לנהג מרוצים ואף זכה במרוץ יוקרתי בפלורידה ב-1986. אולם למרכז הבמה חזר ג'נר בשנים האחרונות, בדרך שונה לחלוטין. ב-1991 הוא נשא לאישה את כריס קרדשיאן ובכך הפך לאביהן החורג של האחיות המפורסמות לבית קרדשיאן, קים, קלואי וקורטני. כאשר הן פרצו עם תכנית הריאליטי המוכרת שלהן, ג'נר היה שם והרבה להופיע לצדן.

ברוס ג'נר זוכה באולימפיאדת מונטריאול 1976 בקרב 10. AP
הזהב במונטריאול הפך אותו לאייקון/AP

בדצמבר האחרון התגרש ג'נר מכריס קרדשיאן וחודש לאחר מכן התפרסמה ב"פיפל מגזין" ידיעה לפיה הוא טרנסג'נדר שנמצא בתהליכי הפיכה לאישה. הלילה (בין שישי לשבת), בראיון חושפני ומרתק שהעניק לדיאן סוויר, אישר לראשונה ג'נר את הדברים: "אני אישה, עם כל המשתמע מכך. לא נולדתי כך מבחינה גנטית ונכון להיום עדיין יש לי את כל האיברים הגבריים, אבל אני מזהה את עצמי כאישה וזה דבר שלברוס ג'נר קשה מאוד לומר, כי אני חושש לאכזב אנשים".

ג'נר המשיך: "המוח שלי הרבה יותר נשי מאשר גברי וקשה לאנשים להבין את זה, אבל ככה הנשמה שלי עובדת. עד לאחרונה, רק שתי הנשים שהייתי נשוי להן בחיי והאחיות שלי ידעו מזה. לא מזמן סיפרתי גם לילדים הביולוגיים והחורגים שלי. כולם בכו, בעיקר כי הם לא רצו שמישהו ייפגע באבא שלהם. הם מאוד מגוננים עליי. לכל אורך הצילומים לתכנית הריאליטי, הסיפור האמיתי היחיד של המשפחה הוסתר על ידי ומעולם לא נחשף. אף אחד לא ידע עליו ואני לא יכולתי לספר".

לאחר מכן חשף ג'נר: "כשהייתי קטן, הייתי מתלבש בשמלות של אמי ואחותי. סימנתי את הארון, כך שידעתי בדיוק לאן להחזיר את השמלות מבלי להיתפס. זה גרם לי להרגיש טוב. אחר כך, כשהייתי מבוגר יותר, הייתי מגיע למלונות במסגרת הופעותי כמוטיבטור, נכנס לחדר ומחליף לבגדים של אישה. באולימפיאדה ההיא במונטריאול, האדם שרץ על המסלול היה אני שמנסה לברוח ממי שאני באמת".

לסיום הדגיש ג'נר: "אינני הומוסקסואל. אני הטרוסקסואל, לפחות זה מה שאני יודע על עצמי כרגע. תמיד הייתי עם נשים וגידלתי ילדים. אשמח לעבוד עם הקהילה הטרנסג'נדרית מעכשיו. הם יודעים על המצב הזה הרבה יותר ממני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קניה ווסט קים קרדשיאן. ספלאש
גאה באביה החורג. קרדשיאן/ספלאש

קים קרדשיאן צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "אהבה היה האומץ לחיות בדרך הכי אמיתית ונכונה שלך. ברוס הוא אהבה. אני אוהבת אותך ברוס. הכנות שלך פתחה את הדלת לרבים אחרים להיות אמיצים ולחיות את חייהם בצורה אותנטית #כבוד #גיבור #משפחה". היא צירפה לציוץ תמונה שלה עם ג'נר.

לאחר שידור הראיון הודיע רשת הבידור "E!" כי תפיק סדרה דוקומנטרית בת שמונה פרקים שתציג את חייו של ג'נר כטרנסג'נדר. אגב, הראיון צולם כבר לפני כמה חודשים, אולם מאז הספיק ג'נר להיות מעורב בתאונה בה נהרגה אישה. הוא לא היה רשאי להגיב על נסיבות התאונה, שעדיין נחקרת.

  • עוד באותו נושא:
  • ברוס ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully