וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "טום תיבודו משוכנע שהוא יפוטר משיקגו בולס בתום העונה"

על פי זאק לואו, כתב ה-NBA של אתר "גרנטלנד", המאמן נמצא ב"מלחמה קרה" מול ההנהלה בשל הפיטורים של עוזרו ומאבק על דקות המשחק של ג'ואקים נואה ודרק רוז והצדדים יפרדו בקרוב

מאמן שיקגו בולס טום ת'יבודו. AP
בדרך החוצה? תיבודו/AP

שיקגו בולס סיימה את העונה הסדירה ב-NBA עם מאזן מצוין של 32:50 ובמקום השלישי במזרח. היא גם מובילה כרגע 0:3 די נינוח על פני מילווקי בסדרת הסיבוב הראשון וצפויה להשלים את העפלה לחצי הגמר האזורי. אלא שדווקא עכשיו מתחילות לצוץ שוב שמועות לגבי מעמדו של המאמן טום תיבודו.

כבר בינואר, אחרי שהקבוצה הפסידה שישה משחקים מתוך שמונה, דיווח כריס שרידן, כתב ה-NBA הבכיר, כי המאמן הקשוח איבד את חדר ההלבשה ומעמדו מעורער מאוד וכעת, על פי זאק לואו, כתב ה-NBA של אתר "גרנטלנד", נראה כי תיבודו והאנשים הקרובים אליו משוכנעים שהבולס יפטרו אותו מיד לאחר סיומה של העונה.

המתיחות בין תיבודו לג'נרל מנג'ר גאר פורמן כללה במהלך העונה את שחרורו של עוזר המאמן הבכיר והחביב על תיבודו, רון אדאמס, כמו גם מאבקים על כמות דקות המשחק לדרק רוז וג'ואקים נואה, המועדים לפציעות.

לואו כתב: "נושא הדקות לשני השחקנים האלה גרם לעימות בולט בין המאמן להנהלה. בין היתר, היה שם גם מדריך יוגה מסתורי שפתאום קיבל המון מקום להביע את דעתו לגבי דקות המשחק והיו גם הפיטורים האכזריים של אדאמס, הארכת חוזה שלא הגיעה ובכלל, מלחמה קרה. הצדדים פשוט לא הצליחו לנהל אף שיחה על כדורסל ועכשיו הקרובים לתיבודו משוכנעים שהבולס יפטרו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully