וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר היורוקאפ: חימקי הביסה 66:91 את גראן קנאריה, 13 נק' לרייס

אחרי שזכה עם מכבי תל אביב ביורוליג, האקס קרוב לתואר אירופי נוסף. קבוצתו הביסה את הספרדים במשחק הראשון וצפויה לחגוג זכייה ברביעי. 7 נקודות לטל קרפלס, רובינרי הודחה מהיורוצ'אלנג

טייריס רייס שחקן חימקי מוסקבה מול אלברט אוליבה גראן קנאריה. GettyImages
קרוב לעוד תואר אירופי. טייריס רייס מול אלברט אוליבה/GettyImages

טייריס רייס, מי שכיכב בזכייה של מכבי תל אביב ביורוליג אשתקד, עשה הערב (שישי) צעד ענק לתואר אירופי נוסף, כשהיה שותף לניצחון המוחץ של חימקי מוסקבה 66:91 בחוץ על גראן קנאריה, במשחק הראשון מבין שניים בגמר היורוקאפ.

הצהוב לשעבר קלע 13 נקודות וחילק חמישה אסיסטים, אבל היה רק הקלע הרביעי בטיבו בחימקי, אחרי פטרי קופונן ואיגור ויאלצב (18 כל אחד) ופול דייויס (17). ביום רביעי, בגומלין במוקסבה, צפויה חימקי לחגוג את הזכייה המרשימה.

כזכור, רייס זכה אתמול בתואר ה-MVP של היורוקאפ, שנה אחרי שקיבל את פרס MVP של פיינל פור היורוליג. הוא העמיד העונה ממוצעים מצוינים במפעל, עם 17.2 נקודות (57% משתיים, 39.3% משלוש, 85.7% מהקו), 2.2 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים ב-22 משחקים.

טל קרפלס שחקן כדורסל.
עונה יפה. קרפלס

בשקט בשקט, כמעט מבלי ששמנו לב, רשם טל קרפלס, פעם כישרון מבטיח במכבי ראשון לציון, עונה יפה במדי רובינרי הרומנית ביורוצ'אלנג', המפעל השלישי בטיבו באירופה. הפורוורד הישראלי סיים הערב את העונה עם המכובדת עם הפסד 83:63 בחצי הגמר למארחת הפיינל פור, טרבזונספור החזקה.

קרפלס קיבל 23 דקות בהן תרם 7 נקודות (3 מ-3 לשתיים, 0 מ-1 משלוש), הוריד 3 ריבאונדים, הוסיף חטיפה אחת וגם איבד שלושה כדורים ב-23 דקות בסך הכול על הפרקט. בגמר תפגשנה טרבזונספור עם נאנטר הצרפתית, שניצחה קודם לכן את פרנקפורט 79:84.

קרפלס היה שותף מרכזי במסע של הקבוצה הרומנית, שמדורגת רק במקום הרביעי בליגה המקומית אך השלימה קמפיין יפה שכלל ניצחונות על אסטנה הקזחית, ברינדיזי האיטלקית ולה מאן הצרפתית, אותה הדיחה בסדרה של שלושה משחקים ברבע הגמר. בסך הכול, העמיד קרפלס ממוצעים של 5.8 נקודות, 2.8 ריבאונדים, אסיסט ו-1.6 איבודים ב-20.8 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully