וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית אתא וקרית גת בחצי הגמר, נתניה ומגדל העמק כפו משחק שלישי

קרית אתא הביסה 65:91 את יבנה, קרית גת גברה 82:91 על עירוני רמת גן, והשתיים השלימו סוויפ 0:2 בדרך לחצי הגמר. מגדל העמק התעשתה עם 83:97 על גליל עליון, 72:73 דרמטי לנתניה על עפולה

תומר גינת שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
משחק נפלא ששווה מקום בחצי הגמר. תומר גינת/מגד גוזני

סבב המשחקים השני בסדרות רבע גמר הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל נערך היום (שישי) ובסיומו נקבעו שתי עולות ראשונות לחצי הגמר: אליצור קרית אתא ומכבי קרית גת, שניצחו את אליצור יבנה ועירוני רמת גן בהתאמה והשלימו סוויפ של 0:2. מנגד, בשני המשחקים הנוספים קיבלנו דרמות של ממש. ברק נתניה גברה בשיניים על הפועל עפולה וכפתה משחק שלישי, בעוד מגדל העמק התעשתה אחרי ההפסד המפתיע להפועל גליל עליון במשחק מספר 1, והעבירה את ההכרעה מחדש לעמק יזרעאל.

seperator

הפועל גליל עליון - הפועל מגדל העמק 97:83

הקבוצה של רועי פרל הגיעה לפלייאוף מהמקום השני ואמורה הייתה להיות אחת הפייבוריטיות ללכת עד הסוף. משהו השתבש במשחק הראשון במגדל העמק, אבל היום היא חזרה לעצמה עם ניצחון חוץ מרשים בכפר בלום, שמציב אותה בעמדת זינוק מצוינת לקראת המשחק השלישי בסדרה, שייערך ביום שלישי הקרוב בביתה. אחרי שלושה רבעה מאוזנים יחסית, מגדל העמק לחצה על הדוושה וברחה ל-16 הפרש, ממנו גליל עליון כבר לא חזרה. קלי ביידלר היה פשוט נפלא עם 23 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, כריס גאסטון הוסיף 20 וגיבור המשחק היה זיו בן צבי הצעיר, שצלף 16 נקודות, הוסיף 9 אסיסטים וגולת הכותרת - לא פחות מ-10 חטיפות. אנטון קזרנובסקי קלע 19 למפסידה.

ברק נתניה - הפועל עפולה 72:73

דרמה גדולה בקופסל. עפולה כבר ראתה באופק את חצי הגמר ופנטזה על סוויפ מרשים על החבורה מעיר היהלומים, אך סל ניצחון ברנדון בראון במשחק ענק וקליעות עונשין מכריעות כשנותרו 50 שניות לסיום קלקל את התוכניות וכפה משחק שלישי בבירת העמק. גיא לביא ושאנון שורטר עוד הספיקו לנסות לנצח את המשחק עבור עפולה בשניות הסיום, אך הזריקות שלהם יצאו החוצה. ברנדון בראון הצטיין ען 29 נקודות ו-12 ריבאונדים, פול מארגיני הוסיף 21, בעוד שאנון שורטר סיים כקלע המוביל אצל המפסידה עם 19.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גיא לביא שחקן הפועל עפולה. אדריאן הרבשטיין
הסתבך בנתניה. גיא לביא/אדריאן הרבשטיין

אליצור יבנה - עירוני קרית אתא 91:65

סיום עגום לעונה של יבנה, שאירחה את המשחק בנס ציונה לאחר שאולמה הביתי לא אושר לפלייאוף. החבורה של שרון אברהמי הגיעה חדה למשחק בשאיפה ברורה לא להסתבך ולהיגרר למשחק שלישי בצפון, ועמדו במטרה עם משחק מצוין וניצחון די קליל. קרית אתא הובילה מהרגע הראשון, פתחה פער דו ספרתי ברבע השני ולא הסתכלה לאחור גם במחצית השנייה, שהייתה במעמד צד אחד. דאליס ג'ווינר היה בלתי ניתן לעצירה עם 24 נקודות ו-15 ריבאונדים, תומר גינת הצעיר עשה את שלו עם 18 ו-9 ואוראל לב הוסיף 14. מארק טינדל (23 נקודות) היה היחיד שקלע בספרות כפולות אצל יבנה.

עירוני רמת גן - מכבי קרית גת 91:82

גם רמת גן מסיימת את העונה בקול ענות חלושה. החבורה של נתי כהן הפגינה דומיננטיות במשחק הראשון וגם הפעם לא נתקלה בקשיים מיוחדים, למרות מחצית ראשונה שקולה למדי שהסתיימה ביתרון שש בלבד לזכות האורחים מקרית גת. ברבע השלישי הנוקאאוט הושלם עם דקות נהדרות של יוני ניר, ששלט לחלוטין מתחת לסלים. ניר סיים עם 28 נקודות והסתייע באלעד הופמן הנהדר, שסיים עם 21 ו-6 אסיסטים. קוואמה וון קלע 30 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully