וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אף פעם לא עשה לנו טוב לבוא למשחק כפייבוריטים"

24.4.2015 / 18:02

מאמן הפועל תל אביב מאוכזב משרשרת ההפסדים: "יש לנו סף שבירה מנטלי נמוך, חששתי מחוסר ביטחון". שיבק אופטימי: "מאוד רוצה להגיע לפיינל פור, התבוסה לחיפה הייתה רק פנצ'ר משונה"

שרשרת ההפסדים של הפועל תל אביב נמשכה גם היום (שישי) בדרייב אין, עם הפסד 54:66 להפועל אילת, שלא רק האריך את רצף ההפסדים שלה לארבעה, אלא גם קבע שיא שלילי לנקודות שקלעה קבוצה העונה במשחק נתון. בעקבות ההפסד האדומים צנחו למקום השישי בלבד בטבלה, ונעקפו על ידי אותה הפועל אילת, שהתאוששה מהתבוסה הקשה למכבי חיפה במחזור הקודם והשיגה ניצחון חוץ חשוב.

"אין ספק שבמיוחד שבשני המשחקים האחרונים אנחנו בכושר אינדיוידואלי פחות טוב של השחקנים", הודה מאמן הפועל תל אביב עודד קטש בסיום. "באנו עם האנרגיות הנכונות, אבל נגד קבוצה מוכשרת שצריך לתת לה את הקרדיט. ברבע הרביעי הם עשו סלים שקשה מאוד לעצור, עם סגל איכותי, עשו את הדברים כדי להאט אותנו. זה שבוע שני שסוגרים לנו את הצבע, באנו מוכנים ושלטנו במשחק בחצי הראשון ולא הצלחנו לברוח, וזה הדאיג אותי במחצית. פחדתי שהדבר הזה יגרום לחוסר ביטחון, ראינו שחקנים מהוססים איך שאילת עלו ליתרון, יש לנו סף שבירה מנטלי נמוך. אין זמן לסיכומים, לפעמים צריך לדעת לקבל את הדברים האלה ולדעת להוציא מזה דברים טובים, זה לא הזמן להסתכל על הטבלה, אלא צריך לחזור לנצח".

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש עם מתן נאור. ברני ארדוב
סובל. קטש/ברני ארדוב

קטש התייחס גם לבכורה המחודשת של קרטיס קלי במדי האדומים, שהסתיימה עם 2 נקודות בלבד: "הכניסה של קרטיס קלי לסגל לא הייתה ניסוי, אני לא אוהב לעלות עם גבוה אחד למשחק כדורסל, בשיטה שבה אני משחק זה מאוד חשוב לי, ולראיה אפילו עם שני גבוהים על המגרש לא הצלחנו להעניש בצבע נגד הגנת חילופים.

על דיז'ון תומפסון: "בחודשיים האחרונים מהרגע שדיז'ון הגיעה ההחלטה לא להלביש את ג'רון מיימון הייתה רפואית ולא של בחירה, ובגלל זה הייתה ההחלטה בתום מועד ההעברות. תמיד מי שלא משחק הוא חסר, אבל היינו שם פרט לדקות שאפיק וקאליף השתלטו על המשחק. היינו שם, נענשנו הרבה וידענו את זה לפני המשחק בריבאונד ההגנה, הם לקחו 17 ריבאונדים בהתקפה שזה כאב, וזהו לפעמים משחקים מתפתחים בצורה כזאת. כיאה להפועל ומה שראוי לה, ניתן את כל הכבוד לקהל שלנו שנותן את הדחיפה וזה מאוד סימבולי כל ה-30 יום שעברו עלינו בלי אורי, אני לגמרי לא מתרץ את זה בזה, אלא רק אומר שזה סימבולי, נמשיך להילחם עד הדקה האחרונה".

על האכזבה מהקבוצה: "את הציפיות כנראה אתם יצרתם, גם בתקופה היותר טובה שלנו כבר הכתירו אותנו, יש קבוצות מאוד טובות בליגה, לכל קבוצה יש את היתרון והחסרון שלה. מההתחלה אמרתי שהכי חשוב איך קבוצה תגיע לפלייאוף, היו לנו משחקים קשים שהיינו צריכים לדעת להתמודד איתם, זה לא עשה לנו אף פעם טוב שהרגשנו פייבוריטים, אין לנו יתרון על קבוצות כמו אילת, ראשון וחולון, יש קבוצות טובות בליגה. אם לא נהיה בשמונה הגדולות זה כישלון גדול".

שחקן הפועל אילת אדריאן יוטר. ברני ארדוב
ניצחון חשוב. יוטר/ברני ארדוב

בצד השני, אריק שיבק נראה מאושר: "רציתי לחזק את הספסל שלנו כי הוא ממינימום תורמי הנקודות בליגה, קצת חששתי מעבירות על יינסי בתחילת המשחק ואם אדריאן היה מתחיל את המשחק עליו אולי הוא לא היה גומר ככה את המשחק, ניב היה טוב מאוד והגנתית זה התאים לי מאוד על רביב כי רביב הוא הברומטר של הפועל תל אביב, ניסינו להצר את צעדיו. עברנו את המחצית הראשונה בשלום, במדד זה היה 17:40 לטובתם, הם היו צריכים להוביל הרבה יותר, אבל עברנו את המשחק בשלום, ואם לא היינו מחטיאים את הלייאפים אולי היינו מובילים כבר אז, בלי לחץ.

"אני 24 שנים מאמן בישראל, הולנד ובלגיה בליגות ראשונות ונבחרות, באמת לא זוכר כזה דבר כמו שהיה ביום שני. יש כאלה משחקים פעם וחצי פעמיים בעונה ששום דבר לא הולך, ואני רוצה לתת קרדיט גדול לחיפה אבל גם במשחקים האלה אני לא זוכר שכל הקבוצה לא הייתה. אין לי הסבר הגיוני חוץ ממה שביקשתי לשחקנים שזה היה פנצ'ר וביקשתי מהם לחזור לכביש. התאמנו והתכוננו טוב למשחק נגד חיפה, היינו בכושר טוב לפני המשחק הזה, אין לי הסבר.

"אפיק וקאליף לקחו לא מעט זריקות שחלק מהם אתה אומר מה אתה עושה? יש! אולי השלשה של קאליף עם הקרש זה סימבולי. הם השתלטו על המשחק, לקחו זריקות גדולות וקלעו שלשות, קווין עשה את מה שעשה, אבל להחזיק את הפועל תל אביב על 54 נקודות בבית צריך לתת הרבה קרדיט להגנה שלנו
כשמגיעים לאיזשהו טופ אתה אומר שזה הסטנדרט שלך ושם את הטופ יותר למעלה. אני מאוד רוצה להגיע לפיינל פור".

קווין פאלמר, שהצטיין עם 17 נקודות, הוסיף: "ניסינו לשים את המשחק מהשבוע האחרון מאחורינו, ידענו כמה המשחק הזה חשוב, רצינו להמשיך לשחק כדורסל טוב, אני שמח שיכולנו לנצח את המשחק הזה. ניקח את המשחקים אחד אחרי השני, ונתכונן לקראת הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully