וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תרכוש את אזולאי, קריאף: "יכול להיות שלא רוצים אותי"

24.4.2015 / 13:57

בית"ר תממש את האופציה על הקשר תמורת כ-160 אלף שקל ותחתימו לשלוש עונות: "רוצה לעשות קפיצה עם המועדון". הקשר העביר מסר: "לא דיברו איתי, לא רוצה לחתום במקום אחר ולהצטער על זה"

one

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שישי) רשמית כי האופציה על שלומי אזולאי תמומש והוא יירכש מראשון לציון תמורת כ-160 אלף שקל ויחתום לשלוש עונות במועדון, על פי חוזהו.

הקשר אמר על ההתעניינות מקבוצות אחרות: "זה עושה טוב ומפרגן, אך אני לא שוכח את ההזדמנות שקיבלתי בבית"ר ירושלים. נוצרה כימיה גדולה וחיבור עם הקהל ואני אשמח מאוד להישאר כאן. המטרה שלי בשנים הקרובות לעשות קפיצה יחד עם כל המועדון הזה.

"אני חושב שהמטרה הראשונה הייתה פלייאוף עליון. ברגע שעשינו את זה המטרה היא כבר מקום רביעי, כי נוצרה כאן הזדמנות. כולנו רוצים לשחק בשנה הבאה באירופה עם בית"ר ירושלים. לא מעניין אותנו חופש, רוצים אירופה, יש כאן שחקנים צעירים שרוצים לשחק במפעלים אירופאיים".

מכבי תל אביב מעוניינת בשלומי אזולאי מבית"ר ירושלים

שלומי אזולאי בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
מרגיש טוב. אזולאי/ניב אהרונסון

על הנקודה הבודדה שצברה הקבוצה בשלושת המשחקים האחרונים אמר הקשר: "במשחק הראשון בפלייאוף העליון ניצחנו בקרית שמונה והכל היה טוב. מול מכבי שיחקנו טוב 60 דקות ואיבדנו את הסדר אחרי זה. אני חושב שאם נחזור לעבוד כמו לפני חודש, נעשה כמה שיותר נקודות בפלייאוף, גם על חשבון כדורגל יפה".

אזולאי הוסיף על חוליית ההגנה של בית"ר: "ההשפעה של ארסו וחיימוביץ' על המגרש ובחדר הלבשה גדולה מאוד ומרגישים את החיסרון שלהם. באר שבע רוצה מקום שני וגמר גביע ואני מקווה שבניגוד למשחק האחרון נגדם בטדי הפעם זה יהיה אחרת. אנחנו רוצים שלוש נקודות ומאמינים שעם הקהל שלנו אנחנו נעשה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אופיר קריאף בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מעביר מסר. קריאף/קובי אליהו

בבית"ר ממשיכים להתכונן למשחק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון במושבה. המשחק הוא משחק רדיוס של בית"ר, האחרון בסדרת העונשים, כאשר את משחק הבית הבא נגד קרית שמונה היא צפויה לארח בטדי.

המאמן גיא לוי עדיין מתלבט בנוגע להרכב הקבוצה ונראה כי רק לאחר האימון המסכם מחר ולקראת המשחק בראשון יחליט באופן סופי. אופיר קריאף צפוי לפתוח כבלם, כאשר בקישור עדיין אין החלטה סופית. הכיוון הוא לעבות את הקישור בחנן ממן או לידור כהן על חשבון אחד משחקני ההתקפה.

מי שיפתח בוודאות בהרכב שלומי אזולאי. מי שהתראיין היום לרדיו ירושלים הוא הקשר אופיר קריאף, שעשה סדר בבעיות שלו: "אני שומע כל מיני שמועות וכתבות על מקורבים ורוצה שישמעו דברים ממני. זה נכון שאיבדתי את המקום בהרכב וגם העונה הזאת שאמורה להיות החשובה בקריירה שלי התפקששה וגם אחרי שחזרתי איבדתי את המקום בהרכב בגלל פציעה".

קריאף הוסיף: "ברור לי שבסופו של יום אני צריך קבלות, אבל עדיין אני לא חושב שההצעה שקיבלתי לפני שלושה חודשים ראויה, היא הייתה אפילו מעליבה. אין כרגע מו"מ ואין כלום בין הצדדים. אף אחד לא דיבר איתי או פנה אליי ולכן אין לי מה להגיד בנושא. יכול להיות שלא רוצים אותי או לא מחזיקים ממנו וזאת זכותו של אלי טביב. גיא לוי רוצה שאמשיך, אני יודע את זה".

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"יכול להיות שהוא לא רוצה אותי". טביב/קובי אליהו

על החיבור שלו לבית"ר סיפר: "אני 18 שנה בבית"ר, קיבלתי הצעה טובה ממולדובה ומקבוצות אחרות בארץ אבל אני לא רוצה להצטער על זה. אני אוהב את בית"ר ובארץ זאת העדיפות שלי תמיד. כמוני יש עוד 7-8 שחקנים שלא יודעים מה קורה עם אלי טביב ומה יהיה העתיד ולכן אני מעדיף להמתין ולראות כיצד זה יתפתח. חמש שנים אני בבוגרים ו-3 שנים הייתי בחוזה חייל. גם שהייתי טוב לא ביקשתי שידרוג. עכשיו שמגיע לי חוזה חדש אני רוצה שישדרגו אותי".

קריאף סיכם: "אין שחקן שלא מאוכזב שהוא לא משחק אבל כל בעלים יש לו את הדרך והחשיבה שלו. אני כרגע מרגיש שהסיכויים שרוצים אותי אינם גבוהים אבל צריכים לראות לאן דברים יתפתחו, שכל אי הוודאות תיגמר נהיה יותר חכמים".

בבית"ר הגיבו לדברים: "אלי טביב עדיין לא הכין את ההכנות לעונה הבאה, מו"מ לעונה הבאה יחל רק בחודש הבא, כולל עם אופיר קריאף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully