וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט כועס: "הפחתת העונש של גיי זה הדבר הכי מטופש ששמעתי"

שיאן העולם על עונשו של האמריקאי שנכשל בבדיקות סמים: "הוא השאיר אותי דרוך במשך שנים, ואז אתה מגלה שהוא היה מסומם. המסר צריך להיות: 'אם אתה מרמה, אתה תיזרק מהספורט'"

יוסאין בולט אצן ג'מייקני. רויטרס
נהנה פחות. בולט/רויטרס

בדרך כלל זה נדיר לשמוע אתלטים שמדברים אחד כנגד השני, ובכל זאת יוסאין בולט התבטא היום (שישי) כנגד מי שהואשם בשימוש בסמים, טייסון גיי, כשלדבריו, האצן האמריקאי היה צריך להיות מורחק לתקופה ממושכת יותר מהענף בעקבות העבירה שביצע. כזכור, עונשו של גיי הופחת אחרי שהוא נעתר לשתף פעולה עם הרשויות וכעת הוא אמור להתחרות מול בולט.

"הייתי מאוכזב מאוד לגבי מה שקרה", סיפר שיאן העולם ב-100 וב-200 מטר בראיון שנערך עימו ב"ראנרס וורלד" שפורסם ב"טיימס". "הוא קיבל הרחקה לשנה רק מכיוון שהוא דיבר עם הרשויות לגבי איך שזה קרה ומי עזר לו. זה שולח מסר שגוי: אם אתה עושה את זה ונתפס, רק תגיד לנו כל מה שאתה יודע, ונפחית את ההרחקה שלך. זה הדבר הכי מטופש ששמעתי. המסר צריך להיות: 'אם אתה מרמה, אתה תיזרק מהספורט'".

טייסון גיי, אצן אמריקאי. Christian Petersen, GettyImages
שיתף פעולה עם הרשויות. טייסון גיי/GettyImages, Christian Petersen

בולט הודה שהעובדה שקיימת עננה סביב לא מעט אתלטים יחד עם החזרה של גיי, האצן השני המהיר בהיסטוריה (9.69 שניות ב-100 מטר) לסבב מותירה אותו פחות נלהב להתחרות. "זה ממש מטריד אותי", הודה הג'מייקני. "אני לא מוטרד מזה שהוא ינצח אותי, אלא אני חושב שזה מכיוון שאני כיבדתי אותו מאוד לאורך השנים. הוא היה מתחרה, הוא השאיר אותי דרוך והוא תמיד דחף אותי להגיע למיטב שלי. ואז אתה מגלה שהוא היה מסומם. אני חושב שזו תחושה כמו שמרגישים הורים שיש להם ילד שעשה משהו רע ואכזב. אני מרגיש כאילו הוא אכזב אותי ואת חובבי הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully