וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:3 דרמטי למנצ'סטר סיטי על אסטון וילה בדרך למקום השני

אגוארו וקולארוב כבשו ראשונים, קלברלי וסאנצ'ס קבעו שוויון, אך פרננדיניו, עם שער דרמטי בדקה ה-89, החזיר את הצבע ללחייו של פלגריני. סיטי זמנית במקום השני. רק 0:0 לליברפול בחוץ מול ווסט ברומיץ'.

one
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. GettyImages
זמנית במקום השני. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים/GettyImages

המחזור ה-34 באנגליה יצא היום (שבת) לדרך ללא שתי הראשונות, צ'לסי וארסנל, אך עם האלופה מנצ'סטר סיטי, שהשיגה 2:3 דרמטי על אסטון וילה והלחיצה את השתיים שמעליה בטבלה. ליברפול שעוד מפנטזת על מקום ברביעייה הראשונה, סיימה רק ב-0:0 בחוץ מול ווסט ברומיץ'. במשחק שפתח את המחזור סאות'המפטון וטוטנהאם נפרדו ב-2:2 שלא משרת אף אחת מהן במאבק על מקום בליגת האלופות.

מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה 2:3

מנצ'סטר סיטי כמעט ואיבדה יתרון של שני שערים מול אסטון וילה, אך בסופו של דבר כבשה שער דרמטי בדקה ה-89 וניצחה 2:3 את הווילה, כדי לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות. בזכות הניצחון, הסיטיזנס חלפו על פני היריבה העירונית, מנצ'סטר יונייטד, וכן על פני ארסנל ועלו זמנית למקום השני בטבלה.

הפתיחה של התכולים הייתה נפלאה. כבר אחרי שלוש דקות קון אגוארו ניצל טעות קשה של בראד גוזאן, שפשוט מסר לו את הכדור, כדי לגלגל את הראשון משני מטרים. בדקה ה-66 אלכסנדר קולארוב הכפיל את התוצאה עם בעיטה חופשית נהדרת, אלא שתום קלברלי (68) וקרלוס סאנצ'ס (85) ניצלו ערבוביות ברחבה כדי לאזן את התוצאה. בדקה ה-89 פרננדיניו הראה שגם מנצ'סטר סיטי יודעת לנצל ערבוביות ברחבה כדי לדחוק מקרוב ולקבוע 2:3 דרמטי לזכות קבוצתו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ווסט ברומיץ' - ליברפול 0:0

אחרי ההפסד הכואב בחצי גמר הגביע מול אסטון וילה, ליברפול קיוותה לחזור למסלול הניצחונות בליגה ואולי להפעיל לחץ על המקום הרביעי בו נמצאת מנצ'סטר סיטי, אבל יכולה להתנחם בכך שקפצה שני שלבים למקום החמישי למרות איבוד שתי נקודות. מריו באלוטלי פתח בחוד במקום סטארידג' הפצוע, אבל רשם עוד 75 דקות מאכזבות. המארחים מצידם יכולים להיות מרוצים עם נקודה שמרחיקה אותם עוד טיפה מהקו האדום.

ניוקאסל - סוונסי 3:2

ניוקאסל התחילה את העונה הזו בצורה טובה והתמקמה לה בחלק העליון של הטבלה. הערב (שבת) הקבוצה של ג'ון קרבר, מחליפו של פארדיו, נחלה הפסד ליגה שביעי ברציפות והיא נמצאת בסכנת ירידה ממשית. המשחק הזה החל דווקא בצורה טובה מבחינת המארחים שעלו ליתרון בדקה ה-20 משער של איוסה פרס הצעיר, אך נלסון אוליביירה השווה בתוספת הזמן של המחצית וגילפי סיגורדסון השלים מהפך בדקה ה-49. ג'ק קוק נעץ את המסמר השלישי בדקה ה-71 והנחיל עוד הפסד לקבוצה מצפון מזרח אנגליה, כשגם שער מצמק של סים דה יונג (87) לא מנחם את האוהדים הזועמים. ניוקאסל לא קיבלה בשורות טובות גם מהמגרשים האחרים, כאשר הניצחונות של האל ולסטר סיבכו אותה עוד יותר בתחתית וכעת היא רחוקה רק חמש נקודות מהקו האדום.

פיליפה קוטיניו, ליברפול, חוגג. רויטרס
לא הצליח לכבוש מול ברומיץ'. קוטיניו/רויטרס

סאות'המפטון - טוטנהאם 2:2

בקרב ישיר על מקום באירופה בשלב הבא, סאות'המפטון וטוטנהאם נפרדו ב-2:2 שלא משרת אף אחת מהן. גרציאנו פלה כבש את השער הראשון בדקה ה-29, אריק לאמלה השווה בדקה ה-43. האיטלקי כבש את השני שלו בדקה ה-65, חמש דקות לפני שנאסר צ'אדלי כבש שער ליגה עשירי העונה וקבע 2:2.

משחקים נוספים:

ברנלי - לסטר 1:0
ללסטר: ג'יימי וארדי (60)

קריסטל פאלאס - האל סיטי 2:0
להאל: דאמה אנדויה (51, 90)

ק.פ.ר - ווסטהאם 0:0

סטוק סיטי - סנדרלנד 1:1
לסטוק: צ'רלי אדם (27), לסנדרלנד: קונור וויקהאם (1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully