וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "לא ראיתי סימני עצבנות על לאב מאז שהחל הפלייאוף, זה הדאיג רבים"

מאמן קליבלנד התייחס לכוכב שנכנס לעניינים, והתלהב מהאווירה בבוסטון בה גדל: "ראיתי אנשים שלא ראיתי 30 שנה". לברון פרגן לסמית': "הגענו שעה מוקדם יותר כדי לקלוע, הוא מגן ברמה גבוהה"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
התגעגע. בלאט/AP

קליבלנד עשתה הלילה (בין חמישי לשישי) צעד ענק בדרך לחצי גמר המזרח. זה שוב היה קשה, אבל הקאבס השיגו ניצחון חוץ ראשון בפלייאוף והשאירו את בוסטון מתוסכלת אחרי 95:103. לברון ג'יימס נתן הצגה עם 31 נקודות ו-11 ריבאונדים, וקווין לאב שקלע 23 נקודות סיפק שתי שלשות חשובות מאוד בשתי הדקות האחרונות שהוציאו לסלטיקס את הרוח מהמפרשים. ביום ראשון נקבל אולי את המשחק האחרון בסדרה הזו כשבוסטון תארח שוב ותקווה להימנע מסוויפ כואב.

בלאט וקליבלנד עלו ל-0:3

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
ניצחון 12 ברציפות בסיבוב הראשון בפלייאוף. לברון/AP

מספרי המשחק:

* קווין לאב קלע תשע נקודות ברבע הראשון אחרי שבשני המשחקים הראשונים הוא קלע שלוש נקודות בלבד בסך הכול ברבע הזה.

* הנקודות הראשונות של קיירי אירווינג מהשדה הגיעו רק 6:27 דקות לסוף הרבע השלישי. לשמחתו הרבה זו הייתה שלשה שהחלה את הריצה הנהדרת של קליבלנד.

* עבור לברון ג'יימס זהו הניצחון ה-12 ברציפות במשחקי סיבוב ראשון בפלייאוף.

* לברון ג'יימס צועד בראש רשימת השחקנים שקלעו 30 נקודות והורידו עשרה ריבאונדים במשחקי פלייאוף נגד בוסטון. יש לו שמונה משחקים כאלה, כאשר פטריק יואינג במקום השני עם שלושה משחקים, והאקים אלג'ואן שלישי עם שניים.

* אם קליבלנד תשלים סוויפ, זו תהיה הפעם הראשונה שזה קורה מזה חמש שנים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
"אולי הוא לא קלע במשחק השני כמו שהוא היה רגיל, אבל הוא היה מחויב". לאב/AP

הציטוטים

דיוויד בלאט נשאל בראש ובראשונה על החזרה שלו לבוסטון אחרי שגדל בה כאוהד של הסלטיקס, ואמר: "כמובן שיש הרבה אנשים באיזור הזה שחזרו כדי להצטרף אלי במשחקים הללו או שגרים כאן עדיין שלא ראיתי במשך 30 שנה. זה נהדר. הסתובבתי פה במחצית, לא ידעתי אם אני אוכל לעלות למחצית השניייה. זה אומר הרבה עבורי, זה הבית, זה מיוחד". בלאט התייחס גם לדינמיקה בקבוצה שלו, ואמר: "קווין היה מצוין בסופו של דבר. אולי הוא לא קלע במשחק השני כמו שהוא היה רגיל, אבל הוא היה מחויב. לא ראיתי שום עצבנות או חוסר נוחות במשחק שלו מאז שהפלייאוף החל. זה משהו שהדאיג רבים. אני גם מרוצה מקיירי שהיה מחויב וגאה בעבודה שהוא עשה בשני צידי המגרש, בדיוק כפי שהיינו צריכים".

בלאט נשאל על העובדה שבכל פעם שבוסטון רצה, קליבלנד הצליחה להגיב ולעצור אותה, ואמר: "עם כל ההגינות, יש לנו שחקנים שהיו בסיטואציות הללו ושיחקו במשחקים הללו. המנהיגות של לברון זה גורם ענק. זה בחור שלא רק שהולכים אחריו אלא מרגישים אותו. השליטה שלו במשחקים הללו היא מדהימה. אני חושב שהפלייאוף חשוב ללברון יותר. אני לא חושב שהוא רואה את בוסטון כקבוצה שונה משאר הקבוצות. הוא פשוט מלא מוטיבציה בפלייאוף".

בלאט נשאל אם זה היה המשחק הטוב ביותר שלו, והשיב: "אני חושב ששיחקנו משחקים טובים יותר, אבל הם היו בתנאים אחרים. זה הפלייאוף. שיחקנו נגד יריבה מצוינת. הם הקשו עלינו ואתגרו אותנו. עשינו מה שצריך כדי לנצח, ואנחנו עובדים קשה כדי לסיים את הסדרה עם ניצחון. צריך לזכור שהעבודה לא גמורה עדיין".

ג'יי אר סמית' שחקן קליבלנד קאבלירס חוסם את ברנדון באס שחקן בוסטון סלטיקס. AP
"הוא מגיע כל יום ועובד קשה כדי להשתפר, לעזור לקבוצה לנצח". סמית'/AP

לברון ג'יימס התייחס לעובדה שהוא הגיע שעה מוקדם יותר עם ג'יי אר סמית' לאימון קליעות, לבקשתו של חברו, ואמר: "היינו ביחד אתמול בלילה וצפינו במשחקי פלייאוף. הוא אמר שהוא רוצה להגיע מוקדם יותר, ואמרתי לו: 'יאללה'. הוא מגיע כל יום ועובד קשה כדי להשתפר, לעזור לקבוצה לנצח. הוא מגן ברמה גבוהה והוא חבר נהדר ובחור טוב". לברון חתם: "עוד לא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו".

בראד סטיבנס, מאמן בוסטון, נשאל בעיקר איך קבוצתו תתמודד עם העובדה שאף קבוצה עדיין לא חזרה מפיגור 3:0, והשיב: "אנחנו צריכים לוודא שאנחנו משחקים הכי טוב שאפשר בלי קשר לשאלה כמה משחקים נותרו לנו". על העובדה שאייזאה תומאס קלע רק חמש נקודות והחטיא שבע מתשע מהזריקות שלו (אחרי 22 נקודות בשני המשחקים הראשונים), אמר סטיבנס: "הם נותנים לו הרבה מאוד תשומת לב. מכל סיבה שהיא, היה לו משחק לא טוב".

בראד סטיבנס מאמן בוסטון סלטיקס. AP
גם הוא יודע שזה כנראה אבוד. סטיבנס/AP

מה הפרשנים אומרים?

דייב מקמנמיין, פרשן ESPN, הקדיש את הטור שלו לג'יי אר סמית' שקלע 15 נקודות: "אין נער פוסטר יותר טוב מאשר ג'יי אר סמית'. הוא היה ידוע כאחד שלוקח זריקות בלתי צפויות, אחד שנהנה מחיי לילה ראוותניים ובעל קעקועים מוגזמים. אבל סמית' התברר כהרבה יותר טוב מהקריקטוריה שהוא יצר".

סם אמיקו מ"פוקס ספורטס" כתב: "אין הרבה מה לומר על הסדרה הזו חוץ מהמובן מאליו וזה שהקאבס פשוט טובים יותר. הסלטיקס נותנים הכול בכל משחק וזה לא מספיק. מה שנהדר בקליבלנד הזו זה שכל אחד ממלא את חלקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully