וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הפתיעה עם 1:2 על רומא, יובנטוס תחגוג אליפות?

מאורו איקרדי כבש בדקה ה-88 והנחיל לרומא הפסד שעלול לעלות לה במקום השני. יובנטוס תזכה באליפות אם תנצח את טורינו ולאציו תפסיד לקייבו. ג'אמפיירו פינצי ואגימנג באדו סידרו לאודינזה 1:2 על מילאן

הרננדס שחקן אינטר חוגג. רויטרס
ניצחון דרמטי. הרנאנס חוגג/רויטרס

המחזור ה-32 באיטליה יצא הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים מסקרנים. במוקד עמד משחקה של רומא, שהפסידה 2:1 בחוץ מול אינטר ואיבדה נקודות חשובות מאוד בקרב מול לאציו על המקום השני. בעקבות ההפסד הזה של רומא, יובנטוס תזכה באליפות כבר מחר אם תנצח את טורינו ולאציו תפסיד. עוד לפני כן המשיכה מילאן בעונה האומללה שלה כשהפסידה 2:1 לאודינזה בחוץ.

אינטר - רומא 1:2

רומא התייצבה למשחק הקשה הזה במטרה ברורה אחת: להשיג ניצחון שיעלה אותה למקום השני שמוביל לליגת האלופות, ובהמשך לקוות למעידה של לאציו ביום ראשון נגד קייבו. אולם, לאינטר היו תוכניות משלה וכבר אחרי רבע שעה היא עלתה ליתרון ראשון. פלאסיו המצוין שלח כדור עומק להרנאנס הברזילאי שמחוץ לרחבה סובב כדור יפהפה לחיבורים. האורחים תקפו ובאו על שכרם בדקה ה-62. ראג'ה נאינגולן קיבל כדור בתוך הרחבה ומזווית לא פשוט בעט חזק לרשת. אבל המילה האחרונה היתה של המארחים. פודולסקי שלח כדור עומק מתוחכם למאורו איקרדי שמקרוב בעט לרשת ושימח בעיקר את לאציו, שתוכל לפתוח פער של שלוש נקודות על פני יריבתה העירונית בקרב על המקום השני אם תנצח מחר את קייבו.

שחקן מילאן, ז'רמי מנז, מול שחקן אודינזה, סילבן וידמר. AP
מנז ומילאן שוב אכזבה/AP

אודינזה - מילאן 1:2

שישה משחקים ברציפות ללא ניצחון? טוב שיש את מילאן שתוציא אותך ממשבר. אודינזה רשמה הערב ניצחון ראשון אחרי שישה משחקים עם 1:2 ביתי מול מילאן, שנותרה עם 43 נקודות בלבד. קצת עצוב, אבל נראה שהמטרה של הרוסונרי עכשיו היא בעיקר לשמוע את השריקה האחרונה לעונת המשחקים הנוכחית. פשוט עונה מסויטת.

המארחת כבשה את הראשון בדקה ה-58 כשג'אמפיירו פינצי הכניע את השוער בתום מהלך שהתחיל מקרן וקבע 0:1. אודינזה עלתה כבר ל-0:2 לאחר שער של אגימנג באדו בדקה ה-74. ג'מפאולו פאציני עוד צימק ל-2:1 בדקה ה-88, אבל ספק אם זה מנחם מישהו במילאן. משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון לקבוצה של פיליפו אינזאגי.

ג'אמפיירו פינצי שחקן אודינזה. GettyImages
פינצי חוגג על מילאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully