וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצתו של אורי שלף תועלה לראש אולם הדרייב אין של הפועל תל אביב

24.4.2015 / 10:53

האדומים יציינו לפני המשחק מול הפועל אילת (15:45, ספורט 5) 30 ימים לפטירתו בטרם עת של מנהלם עם טקס מרגש. הקבוצה תנסה לקטוע רצף של שלושה הפסדים כאשר קרטיס קלי יערוך בכורה מחודשת

שחקן הפועל תל אביב קרטיס קלי. ברני ארדוב
ברוכים השבים. קרטיס קלי/ברני ארדוב

המחזור ה-29 בליגת העל ייפתח כבר מחר (שישי) במשחק בו תארח הפועל תל אביב את הפועל אילת (15:45, ספורט 5, שופטים: ספי שמש, ליאור בייניש ודן ילון). עוד לפני המשחק ייערך טקס לציון 30 ימים לפטירתו בטרם עת של מנהל הפועל תל אביב לשעבר, אורי שלף ז"ל. במהלך הטקס, חולצתו של שלף תועלה לראש אולם הדרייב אין ותישאר להתנוסס שם.

שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, כשכל קבוצה מנצחת בביתה. אילת, אז עוד תחת דן שמיר, הביסה את הפועל תל אביב במחזור הראשון 70:84, כשקאליף וויאט מפציץ 24 נקודות, והקבוצה של עודד קטש השיבה לה בניצחון ביתי עוד בהדר יוסף בסיבוב השני 79:88 כשדוראנד סקוט מוביל שישה קלעים בספרות כפולות עם 17 נקודות. מאז ששבו שתי הקבוצות לליגת העל בתחילת עונת 2012/13 הן נפגשו 10 פעמים, כשהמאזן עומד על 3:7 לטובת הקבוצה הדרומית.

הפועל תל אביב הובסה בתחילת השבוע על ידי הפועל חולון באולם הפחים ורשמה את הפסדה השלישי ברציפות, הפסד שקירב את האדומים אל האזורים שמהם לא נכנסים לרבע גמר הפלייאוף בסיום העונה. מלבד היכולת הלא משכנעת, האווירה בקבוצה של עודד קטש נראתה לא טובה, עם קללות על הספסל ופרצופים מצד חלק מהשחקנים. בהפועל החליטו לבצע שינוי בסגל רגע לפני תום מועד ההעברות, כשחתכו את ג'רון מיימון שסבל מפציעה בברכו, והחתימו במקומו את קרטיס קלי ממכבי אשדוד לקדנציה שנייה. בקבוצה החליטו לזרוק את הסנטר למים העמוקים נגד אילת, ולארי אובאנון לא יתלבש למשחק. בהפועל יודעים שהפסד לאילת יוריד אותם לפחות למקום השישי בטבלה, כשניצחון, יחזיר אותם למאבק על ביתיות ברבע גמר הפלייאוף.

לא רק הפועל תל אביב מגיעה למשחק עם רצון לשים את התקופה האחרונה מאחוריה, אלא גם הקבוצה של אריק שיבק. למשחק ביום שני נגד מכבי חיפה הגיעו האילתים עם שני ניצחונות רצופים, אך התפרקו מיד עם הפתיחה והובסו ב-31 הפרש. ההפסד הקשה אמנם משאיר את אילת בשלב הזה עם הראש מעל המים ובמקום שמוביל בסיום העונה הסדירה לרבע גמר הפלייאוף, אך ביכולת הנוכחית לא ידוע עוד כמה זמן יצליחו הדרומיים לשרוד בו. בסביבת הקבוצה דיברו השבוע כי המשחק הוא קריטי להמשך הדרך, וכי הם יצטרכו לדעת לנער מעליהם את מאזן החוץ הנורא בו הם מחזיקים, עם חמישה ניצחונות מ-14 משחקים. אלישי כדיר, שנפצע לפני כשבועיים נגד חולון ושב לשחק נגד חיפה ביום שני, כשיר למשחק.

ארונו של אורי שלף באולם הדרייב אין. ברני ארדוב
לא שוכחים את אורי שלף ז"ל לרגע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully