וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאו של משבר? רפאל נדאל הודח בשמינית הגמר בברצלונה

השור ממאיורקה ממשיך לדשדש בעונת החימר עם הפסד כואב לפאביו פוניני, בפעם השנייה השנה, 6:4, 7:6 תוך שעתיים אחרי שנשבר ארבע פעמים. נישיקורי טייל עם 2:6, 1:6 על חיראלדו

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
תקוע. נדאל/AP

מה קורה לרפאל נדאל? אחרי ההדחה בשבוע שעבר בחצי גמר טורניר מונטה קרלו, השור ממאיורקה ממשיך לגמגם בעונת החימר שלו, והיום (חמישי) הוא הודח במפתיע כבר בסיבוב השלישי מטורניר ברצלונה (פרסים בסך 1.993 מיליון יורו) על ידי פאביו פוניני האיטלקי.

נדאל, שניצח בעבר ארבע פעמים את יריבו, נכנע לאיטלקי מוקדם יותר השנה גם בטורניר ריו בשלב חצי הגמר. הפעם זה היה כואב יותר כשהמשחק הסתיים בשתי מערכות תוך שעתיים. במערכה הראשונה שני הטניסאים המצוינים שמרו על ההגשות בתשעת המשחקונים הראשונים, אבל אז הגיעה שבירת המפתח של פוניני שניצח 4:6.

המערכה השנייה הייתה הפוכה לחלוטין, וכללה לא פחות משש שבירות (שלוש מהן בשלושת המשחקונים הראשונים). נדאל, שזכה בטורניר בעבר שמונה פעמים, כבר הוביל 2:4, אבל נשבר בהמשך ל-4:4, הוביל 4:5 ומצב של 6:6 קיבלנו שובר שוויון. נדאל איבד שתי נקודות הגשה מוקדמות וסבל מפיגור 3:0, אבל חזר נהדר ל-6:6. אלא ששתי הנקודות האחרונות היו של פוניני שסיים עם 6:8 וחגג העפלה לרבע הגמר.

פוניני רחוק ארבעה ניצחונות בלבד מלהגיע ל-200 ניצחונות ב-ATP, ובעזרת הניצחון הזה הוא מנע מנדאל להשיג ניצחון מספר 20 השנה. בשלב הבא מחכה לאיטלקי, שעד השבוע הזה הפסיד בכל חמשת המשחקים שלו בטורניר, פאבלו אנדואחר שהדיח בדרבי הספרדי את המדורג חמש בטורניר, פליסאינו לופס 3:6, 4:6.

פאביו פוניני טניסאי איטלקי. AP
שוב מדהים. פוניני/AP

מוקדם יותר קיי נישיקורי, שמדורג ראשון בטורניר, ניצח בקלות את סנטיאגו חיראלדו, פיינליסט השנה שעברה אותו הוא ניצח בגמר, הפעם 2:6, 1:6 בדרך לרבע הגמר. היפני השיג שש שבירות ב-83 דקות של משחק ובכך עשה צעד נוסף לעבר תואר תשיעי ב-ATP. ביום שישי יפגוש נישיקורי את המדורג שביעי, רוברטו באטיסטה אגוט, שניצח את פאבלו קואבס האורוגוואי 6:7, 2:6.

דויד פרר שיפר את המאזן השנתי שלו ל-4:26 אחרי עוד ניצחון קליל, 3:6, 4:6 על איליאס ימר בן ה-19 שזכה לכרטיס חופשי לטורניר. פרר, שסיים ארבע פעמים במקום השני בטורניר, יקווה להניף בתחילת השבוע הבא תואר מספר ארבע לשנה הזו. פרר חזר מפיגור של 4:0 במערכה השנייה והשלים את העבודה תוך כשעה וחצי. במשחק נוסף, מרטין קליזן הסלובקי ניצח 4:6, 3:6 את ויקטור אשטרלה בורגוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully