וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאווי לאונרד נבחר לשחקן ההגנה של ה-NBA

הפורוורד של סן אנטוניו גבר בשיאו של קרב צמוד על דריימונד גרין והקדים אותו ב-16 נקודות בלבד. דאנדרה ג'ורדן נבחר שלישי, אנתוני דייויס רביעי ורודי גוברט חמישי. ובאיזה מקום לברון ג'יימס?

קאווי לאונרד שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
2.31 חטיפות בממוצע למשחק. קאווי לאונרד/AP

אחרי שמייק בודנהולצר נבחר למאמן העונה הסדירה ב-NBA, מגיעה בחירה נוספת ומעניינת מאוד: שחקן ההגנה של השנה. מי שזכה בכתר הוא קאווי לאונרד, שחקנה של סן אנטוניו, שזכה במקום הראשון וקיבל 333 נקודות מהמדרגים של הליגה הטובה בעולם. לאונרד הוליך את הליגה במספר החטיפות, כאשר בכל משחק היו לו בממוצע 2.31 חטיפות למשחק. למרות זאת הייתה לו תחרות צמודה על המקום הראשון, כאשר מי שנדחק למקום השני הוא דריימונד גרין מגולדן סטייט שהיה רחוק 16 נקודות בלבד.

לאונרד נבחר עם ידי 37 מצביעים במקום הראשון, שמקנה חמש נקודות, לעומת גרין שנבחר 45 פעמים במקום הראשון, אבל כמות המדרגים של לאונרד למקום השני, שמקנה שלוש נקודות (41) הייתה משמעותית יותר מיריבו שנבחר רק 25 פעמים. ללאונרד, לו זו העונה השלישית ב-NBA, היו במהלך העונה הסדירה 16.5 נקודות בממוצע למשחק, זאת לצד 7.2 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים.

בהמשך הרשימה נמצא הסנטר של הקליפרס, דאנדרה ג'ורדן (261 נקודות), במקום הרביעי זכה הפורוורד של ניו אורלינס, אנתוני דייויס (107 נקודות), ובמקום החמישי הסנטר של יוטה, רודי גוברט (33 נקודות). לברון ג'יימס, למקרה שתהיתם, נבחר במקום ה-13 עם שלוש נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully