וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עשויה לשחק בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית

23.4.2015 / 15:23

על פי נתוני אופ"א, הנציגה הישראלית השלישית תצטרך לעבור ארבעה שלבים בדרך לבתים ולשחק כבר ב-2 ביולי. אם חיפה לא תעפיל לאירופה, היא תאבד ניקוד שיקשה עליה לקראת השנים הבאות

one

האם מכבי חיפה תשחק בעונה הבאה בסיבוב המוקדמות הראשון של אירופה? ייתכן שכן. על פי דירוג אופ"א, הנציגה השלישית מליגת העל תשחק בעונה הבאה בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, כך על פי נתוני אופ"א, וחיפה עשויה להתברג שם אם תסיים העונה במקום הרביעי ואילו מכבי תל אביב או הפועל באר שבע יזכו בגביע המדינה. הנציגה הבכירה מישראל, סגנית האלופה, תשחק בסיבוב המוקדמות השלישי ומשם תוכל לעלות לפלייאוף, ואילו הנציגה השנייה בחשיבותה היא זו שתסיים במקום השלישי.

כמובן שלזוכה בגביע המדינה ישנו יתרון על המקום הרביעי, אבל ההנחה היא שמכבי תל אביב או באר שבע יזכו בתואר. המשמעות מבחינת חיפה, כמובן, היא שהקבוצה תצטרך לעבור ארבעה שלבים כדי להגיע לשלב הבתים ויתרה מכך - היא תזכה לפגרה בת שבועיים בלבד לקראת תחילת ההכנות למשחק האחרון שאמור להתקיים כבר ב-2 ביולי. במקרה כזה, היא תצטרך להאיץ את המגעים להחתמת שחקנים.

ההחלטה לגבי מדו קמארה נדחתה בעקבות הביקורות

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מתי העונה שלהם תחל? אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

במועדון רוצים להגיע העונה לאירופה בעיקר בגלל ההשלכות המקצועיות של אי העפלה - הנקודות שצברה בעונת 2009/10 יימחקו ולכן ייתכן מאוד שהקבוצה לא תהיה מדורגת בעונות הבאות בשלבים גבוהים יותר אם תסיים במקום גבוה יותר.

חיפה לא תתאמן היום (חמישי) ותשוב לאימונים מחר. יוסי בניון ינסה להתאמן, כשבמועדון העריכו שאין מניעה שהוא ישחק מול עירוני קרית שמונה וכי הדלקת באזור הגיד אינה מגבילה אותו בשלב זה. רובן ראיוס שצפוי לעזוב בתום העונה מקווה לקבל יותר דקות העונה. ראיוס לא משותף במחזורים האחרונים בעיקר בשל התרומה הדלה שלו למשחק ההגנה. במועדון מצפים לשיפור ביכולת של מוחמד קמארה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully