וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נס זמיר קבע 0:1 לבני יהודה על כפר סבא בתוספת הזמן

המחליף כבש שער יפהפה בשניות הסיום וקירב את מוליכת הלאומית בחזרה לליגת העל, כשהפער מכפר סבא צמח לשמונה נקודות. קהינדה כבש שלושער תוך 11 דקות, 3:3 דרמטי לאחי נצרת ברמת גן, טבריה על סף ירידה

נס זמיר שחקן בני יהודה על הכתפיים. מגד גוזני
נישא על כפיים. נס זמיר/מגד גוזני

בני יהודה עשתה היום (שישי) צעד משמעותי לעבר ליגת העל, כשהשיגה 0:1 דרמטי על השנייה הפועל כפר סבא משער של נס זמיר בתוספת הזמן והגדילה את יתרונה בפסגה לשמונה נקודות, ארבעה מחזורים לתום העונה. עוד בפלייאוף העליון: לנרי קהינדה כבש שלושער ב-2:4 של הפועל עפולה על מכבי יבנה והלחיץ את אלישע לוי שעקב אחר יריבתו בחצי גמר גביע המדינה. מכבי אחי נצרת ספגה פנדל בתוספת הזמן ב-3:3 מול הפועל רמת גן בווינטר. בפלייאוף התחתון: עירוני טבריה קרובה לירידה אחרי הפסד 2:0 בטדי להפועל ירושלים. 0:0 משמים בין מכבי הרצליה להפועל ניר רמת השרון.

ברגע האחרון/מגד גוזני

פלייאוף עליון

הפועל כפר סבא - בני יהודה 1:0

אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות, יוסי אבוקסיס קיווה לראות את קבוצתו חוזרת למסלול הניצחונות וקיבל את מבוקשו בדרך הקשה והמתוקה מכולן. מאמן בני יהודה הורחק במחצית הראשונה ושחקניו רשמו החמצות גדולות בפתיחת המחצית השנייה, אבל בסופו של דבר המחליף נס זמיר סובב באומנות לרשת של אוהד כהן והכריע את המשחק, וכנראה גם את העונה. בני יהודה עם שמונה נקודות יתרון בפסגת הלאומית, מותירה את כפר סבא להילחם מול בני לוד על הכרטיס השני. כ-4,500 צופים יצרו אווירה נפלאה באצטדיון לויטה, כאשר הרוב הירוק ראה את קבוצתו מפסידה אחרי חמישה ניצחונות רצופים.

דקה 27: בפעם השלישית במשחק, מיכאילוביץ' פרץ מצד ימין, כדרר בין שחקני בני יהודה ובעט כדור שחלף גבוה מעל השער.

דקה 38: עזוז הוציא כדור רוחב לעגייב שיכול היה לכבוש, אבל בעט מ-12 מטרים מעל השער.

דקה 40: אבוקסיס דיבר יותר מדי עם אדלר, לא הפסיק להתלונן ובסופו של דבר הורחק על ידי השופט.

דקה 47: הכי קרוב לשער. הגנת כפר סבא הרחיקה כדור קרן לעבר עגייב שסובב לחיבורים מ-16 מטרים, אבל כוואז עמד על הקו והציל שער בטוח.

דקה 48: גלבאן הגביה משמאל וקדוסי החופשי נגח מחמישה מטרים מעל המשקוף. החמצה גדולה.

דקה 75: מסיקה הכניס כדור עומק מצוין ליצחק המחליף שבעט בסיבוב, אבל איינוגבה זינק נפלא והדף. המצב הכי טוב של כפר סבא במשחק.

דקה 90+1: גול! שער דרמטי של הכתומים. זמיר קיבל כדור בצד שמאל, התפנה לבעיטה ומ-20 מטרים סובב בימין מעל ידיו של אוהד כהן לפינה הרחוקה. שער פנטסטי, 0:1 לבני יהודה בתוספת הזמן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עוז ראלי שחקן בני יהודה (מימין) מול טל בנש שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
נלחמו באגף. עוז ראלי מול טל בנש/מגד גוזני

הפועל עפולה - מכבי יבנה 2:4

אלישע לוי הגיע לעפולה וראה את יריבת הפועל באר שבע בחצי גמר הגביע חוזרת מפיגור לניצחון ראשון במפגשיה מול מכבי יבנה במסגרת הליגה הלאומית. חליל למבין נגח את יבנה ליתרון בדקה ה-14, אבל לנרי קהינדה השווה בפנדל בדקה ה-63, נהנה מבישול של יובל יוסיפוביץ' כדי להפוך בדקה ה-70 והשלים שלושער בדקה ה-74 כשעבר את השוער אלירן סולימנפור והעלה את מאזנו בליגה ל-19 שערים (מלך השערים בלאומית). מתן נחמני הוכשל והוסיף בפנדל בדקה ה-86, לפני שגאטן וראן צימק מהאוויר בדקת הסיום. האורחת ספגה רביעייה שנייה השבוע, נחלה הפסד רביעי ברציפות ועדיין ללא נקודה בפלייאוף העליון.

הפועל רמת גן - מכבי אחי נצרת 3:3

כמו אלישע לוי, גם פאקו אייסטרן הגיע לאצטדיון וינטר כדי לעקוב אחר יריבת מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, וגם היא חזרה מפיגור, אך לא ניצחה. לידור כהן (1) ואיסומעילה לינגאנה (14) העלו את הפועל רמת גן פעמיים ליתרון, אבל אחמד נהיה (8) ודייויד גומז (58) ענו בשני המקרים, לפני שעידו אקסברד הפך (61). בתוספת הזמן קיבלה הפועל רמת גן פנדל ולירון דיאמנט נעצר בניסיון ראשון אצל עומרי אלון, אבל השופט הורה על פנדל חוזר והפעם דייק וקבע 3:3.

שחקן הפועל עפולה, לנרי קהינדה. מגד גוזני
אלישע לוי, שומע? לנרי קהינדה/מגד גוזני

פלייאוף תחתון

הפועל ירושלים - עירוני טבריה 0:2

הקבוצה הצפונית קרובה מתמיד לליגה א' אחרי עונה אחת בלבד בלאומית, שכן היא רחוקה כעת תשע נקודות מהמקום המוליך למבחנים ולסיום העונה נותרו לה ארבעה משחקים בלבד. ניצחון של נצרת עילית ביום שני יחתום מעשית את הסיפור. גיא כהן (35) ועדי סופר (73) הרגיעו את הפועל ירושלים שרחוקה כעת שמונה נקודות מהמקום ה-14.

מכבי הרצליה - הפועל ניר רמת השרון 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully