וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימס ברמז למסינה: "איטודיס לא מתייחס אלינו כאל רובוטים"

אחרי ההעפלה לפיינל פור, פורוורד צסק"א סגר חשבון עם מאמנו הקודם: "הכדורסל של איטודיס הרבה יותר חיובי". פאפאס האריך חוזה בפנאתינייקוס עד 2018, לוקה פאביצ'ביץ' מונה למאמן אירן

דייויד בלאט, דווין סמית', מכבי תל אביב מול אטורה מסינה, סוני ווימס צסק"א. מגד גוזני
כבר לא רובוטים. ווימס ומסינה, מימין/מגד גוזני

מכבי תל אביב הייתה הראשונה להיות מודחת מבין הקבוצות שהעפילו להצלבה, ואתמול (רביעי) הצטרפה אליה פנאתינייקוס, שהודחה אחרי הפסד 74:55 לצסק"א, שניצחה 1:3 בסדרה כולה. הרוסים הבטיחו העפלה לפיינל פור בפעם ה-12 ב-13 השנים האחרונות ומקווים כי הפעם זה גם ייגמר בתואר ראשון אחרי שבע שנים עקרות. אוהדי פאו הפגינו ספורטיביות וקראו בשמו של מאמן צסק"א דימיטריס איטודיס, ששימש כעוזר מאמנו של ז'ליקו אוברדוביץ' במשך 13 שנים, אבל מי שגנב את ההצגה בסיום היה סוני ווימס, שיצא בביקורת מרומזת, או שלא, על מאמנה הקודם של צסק"א אטורה מסינה.

"דימיטריס איטודיס הוא הסיבה המרכזית להצלחה שלנו העונה. הוא אחראי לכך שאנחנו נראים כל כך טוב העונה, ומשחקים כדורסל הרבה יותר חיובי ביחס לעונה שעברה. הוא נתן לנו מוטיבציה וביטחון והתייחס אלינו כאל שחקני כדורסל, לא כאל רובוטים".

מאמן צסק"א מוסקבה דימיטריס איטודיס. GettyImages
קצת חופש פעולה. איטודיס/GettyImages

אחרי ההדחה למכבי תל אביב חצי גמר הפיינל פור בעונה שעברה, החלה חרושת שמועות ונפוצו דיווחים רבים על קרע בין המאמן האיטלקי המעוטר לבין שחקניו בחדר ההלבשה. בסופו של דבר העונה הסתיימה באופן חיובי עם זכייה ב-VTB ובאליפות רוסיה והמאמן קיבל מינוי יוקרתי כעוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו, אבל רק עכשיו, חודשים ארוכים אחרי, נראה שהכביסה המלוכלכת מתחילה לצאת החוצה.

לפני כחודש, בראיון שהעניק לתקשורת הטורקית, התלונן ננאד קרסטיץ' כי "מסינה הרג לי את הביטחון, הוא עינה אותנו". גם קייל היינס, מגיבורי הניצחון אמש, הודה כי "אני מרגיש הרבה יותר בנוח עם איטודיס מאשר עם מסינה. הכימיה בין הקבוצה למאמן הרבה יותר טובה".

עוד באותו נושא

יורוליג: צסק"א הביסה את פנאתינייקוס ועלתה לפיינל פור

לכתבה המלאה
שחקן פנאתינייקוס ניקוס פאפאס. GettyImages
העתיד של פנאתינייקוס. פאפאס/GettyImages

* בפנאתינייקוס בוודאי התאכזבו מההדחה, אך הספיקו לבצע מהלך משמעותי מאוד מאז, כשעל פי דיווחים האריכו את חוזהו של ניקוס פאפאס עד 2018. פאפאס בן ה-24, שהצטרף לפנאתינייקוס כהבטחה גדולה מפאניוניוס ב-2013, סבל מפציעות רבות בשנה האחרונה אך נראה בתקופה האחרונה כיורשו הטבעי של דימיטריס דיאמנטידיס. בארבעת המשחקים מול צסק"א בהצלבה הוא העמיד ממוצע של 16.3 נקודות למשחק, כולל הצגה של 25 נקודות בניצחון במשחק מספר 3. בסך הכול פאפאס העמיד העונה ממוצעים של 10.8 נקודות ו-1.9 אסיסטים למשחק.

* לוקה פאביצ'ביץ', פעם שחקן ביוגופלסטיקה ספליט הגדולה ומי שעבר גם בעירוני נהריה, מצא אתגר חדש. אחרי שפרש ואימן בין היתר את פאניוניוס, אלבה ברלין ונבחרת מונטנגרו, הוא הולך לאמן נבחרת חדשה - נבחרת אירן. פאביצ'ביץ' יחליף בתפקיד את המאמן הסלובני ממי בצ'ירוביץ', אביו של סאני בצ'ירוביץ', שעזב אחרי שנתיים בתפקיד. פאביצ'ביץ' ינסה להצעיד את הנבחרת האירנית, בכיכובה של הסנטר חאמד חאדדי, לזכייה באליפות אסיה בקיץ הקרוב.

לוקה פאביצ'ביץ' מאמן נבחרת מונטנגרו. קובי אליהו
אירן מחכה לו. פאביצ'ביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully