וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה: מכירת הכרטיסים לקרב בין מני פאקיאו לפלויד מייוות'ר

שתי החברות המייצגות את המתאגרפים הגיעו סופסוף לסיכום, יחד עם MGM והאיום על ביטול הקרב הוסר. 500 כרטיסים בלבד יוצאו למכירה במחירים שינועו בין 1,500 דולר ל-7,500 ליקר ביותר

המתאגרפים מני פאקיאו (ימין) פלויד מייוות'ר (שמאל). AP
מתקרבים. פאקיאו ומייוות'ר/AP

הקרב ההיסטורי בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו ממשיך להתקרב בצעדי ענק. המפגש בזירה בין השניים, שכבר מזמן זכה לכינוי המחייב "קרב המאה" ונחשב לקרב האגרוף שיגלגל הכי הרבה כסף אי פעם, ייערך בלאס וגאס, במלון MGM, בלילה של השני במאי, יום שבת הבא בישראל.

בשעה טובה ולאחר הרבה מאוד ניסיונות כושלים ומשא ומתן ממושך בין כל הצדדים, שאף איים לגרום לביטולו של הקרב ברגע האחרון, ההסכם הגיע ותשעה ימים לפני הקרב, הכרטיסים אליו יוצאו למכירה החל מהלילה (וכנראה שגם ייחטפו תוך דקות בודדות, אם לא שניות).

המשא ומתן נערך בין שלושה צדדים: טופ ראנק (החברה שעובדת עם פאקיאו), מיוות'ר פרומושנס ו-MGM. הכרטיסים שיימכרו יהיו לאולם בו יתקיים הקרב, כמו גם למקומות מיוחדים בסטריפ של לאס וגאס, בהם יוקרן הקרב. על פי חוק, הקרב לא יוכל להיות מוקרן במקומות אחרים ברחבי העיר. "זה היה קרב מתיד, אבל בסוף כולם הגיעו להסכם", אמר יו"ר חברת "טופ ראנק", בוב ארום, המשמש כמקדם הקרבות של פאקיאו.

ועכשיו, למאני טיים. מחירי הכרטיסים לאולם עצמו הם 1,500 דולר, 2,500, 3,500, 5,000 והשיא - 7,500 דולר. כל זה מבלי לחשב עמלות כאלה ואחרות. המכירה תצא לדרך הערב, בשעה 22:00 שעון ישראל וכל אחד יוכל לרכוש עד ארבעה כרטיסים דרך אתר "טיקטמאסטר". כמה כרטיסים יוצאו למכירה בסך הכול? בקושי 500, כך שמי שמעוניין, כדאי שיתפלל הרבה. ישנם גם כרטיסים שעולים 10,000 דולר, אך הם אינם נגישים לקהל הרחב.

בסך הכול, צפויים להיות כ-16 אלף צופים באולם, כאשר מרבית הכרטיסים יחולקו בין שלוש החברות ואלה ימכרו אותם לפי בחירתם. כל מי שמעוניין בכרטיס חייב לשלם עליו, על פי ההסכם בין הצדדים. הדבר הזה צפוי להוביל לשוק שחור משגשג במיוחד בימים הקרובים. כ-50 אלף צופים נוספים יזכו לצפות בקרב בהקרנות המיוחדות במעגל סגור שיתקיימו ברחבי הסטריפ המפורסם של וגאס, במיטב המלונות הגדולים של העיר. כרטיס לצפייה כזו יעלה לא פחות מ-150 דולר והמכירה תיפתח הלילה, בשעה 1:00 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully