וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "לא חשבתי שייקח 12 שנים לחזור לחצי הגמר". דיבאלה בדרך?

השוער התרגש לאחר התיקו במונאקו, ששלח את הגברת הזקנה לארבע הגדולות לראשונה מ-03'. המנהל המקצועי הודה שייפגש עם ראשי פאלרמו לגבי החלוץ. וגם: הממים הגדולים על היד של קייליני

שחקני יובנטוס חוגגים. AP
עזבו את היכולת, תביאו את התוצאה. שחקני יובה מאושרים בסיום/AP

זה לא היה יפה במיוחד. למעשה, זה אפילו היה די מכוער, אבל יובנטוס השיגה אמש (רביעי) את מבוקשה ועם 0:0 בגומלין במונאקו, שמרה על ה-0:1 הקטן שלה מהמשחק הראשון וחזרה לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה מזה 12 שנים. הגברת הזקנה יודעת שהיכולת שהפגינה מול הקבוצה מהנסיכות לא תספיק כעת, נגד שלוש האימפריות שעוד נותרו במפעל, אבל לפחות כרגע, זה פחות מעניין אותה.

לביאנקונרי גם היה "תירוץ" טוב ליכולת הדלה במשחק אתמול. מסתבר כי ממש לפני המשחק, קרלוס טבס, ארתורו וידאל ואלברו מוראטה נדבקו בווירוס מסתורי, שככל הנראה החל אצל הכוכב הצ'ילאני ועבר לחבריו. "עד שעתיים לפני המשחק, לא היינו בטוחים שנוכל לשתף את טבס כי הוא הקיא לכל אורך היומיים האחרונים", אמר המאמן מסימיליאנו אלגרי. מוראטה, שהוחלף בפרננדו יורנטה בדקה ה-69, בקושי הצליח לזוז על הספסל לאחר מכן.

אלגרי הוסיף: "זה רק מוכיח איזה חבורה קשוחה יש כאן. המטרה הייתה להגיע לחצי הגמר והטקטיקה הוכתבה על ידי התנאים במשחק הזה. אולי לא שיחקנו אטרקטיבי במיוחד, אבל קשה מאוד מול מונאקו. עשינו עבודה טובה הגנתית ולא אפשרנו להם כלום. בסופו של יום, התוצאה חשובה יותר מהיכולת במשחק כזה".

טבס מול טולאלאן/GettyImages, Laurence Griffiths

ג'יג'י בופון חגג: "לא חשבתי שייקח לי 12 שנים לחזור למעמד הזה, אבל אחרי המסע הקשה שעברנו, אפשר ליהנות קצת עכשיו. מצד שני, ברור לנו שעוד לא השגנו כלום. רצינו לתת כבוד להיסטוריה של יובה ולחזור לחצי הגמר סופסוף". אגב, המנהל המקצועי של הקבוצה, בפה מארוטה, הודה כי הוא עומד להיפגש עם ראשי פאלרמו לגבי החלוץ הארגנטינאי הצעיר והמבטיח פאולו דיבאלה, בו יובנטוס רואה כמחליף אפשרי לקרלוס טבס, שהודיע על עזיבתו בתום העונה הבאה.

מאמן מונאקו, לאונרדו ז'ארדים, סיכם: "אני גאה בשתי ההופעות שלנו, אך מאוכזב מהתוצאה. אשאיר אתכם העיתונאים להכריע לגבי השיפוט. זה לא התפקיד שלי". בחשבון האינסטגרם של הקבוצה נכתב בגדול: "תודה", עם התמונה של השחקנים.

* 50 שניות בלבד מפתיחת המשחק אתמול, ג'ורג'יו קייליני החליק. מוטיניו גנב לו את הכדור והבלם האיטלקי לא היסס להקריב את עצמו למען הקבוצה ולקח את הכדור בידו. זה הוביל לממים מצוינים ברשת.

עוד באותו נושא

יובנטוס עלתה לחצי גמר ליגת האלופות

לכתבה המלאה

ככה נראה המקור:

וזה מה שהיה לרשת להציע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully