וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החמצת הפלייאוף: אוקלהומה סיטי פיטרה את סקוט ברוקס

המאמן בן ה-49, שהגיע למועדון ב-2008/09 והוליך אותו לגמר ה-NBA ב-2011/12, מסיים את תפקידו אחרי עונה מאכזבת ומועמד לדנבר ואורלנדו. בילי דונובן וקווין אולי מועמדים להחליפו

מאמן אוקלהומה סיטי ת'אנדר סקוט ברוקס. AP
כאן דרכינו נפרדות. ברוקס/AP

החמצת הפלייאוף לראשונה מאז 2009/2010 עלתה למאמן אוקלהומה סיטי סקוט ברוקס ביוקר, כשהת'אנדר החליטו הערב (רביעי) לפטר את מאמנם בשש האחרונות. למאמן בן ה-49 היה חוזה לשתי עונות נוספות, אולם האכזבה מתוצאות 2014/2015 הביאו את הג'נרל מנג'ר סם פרסטי להיפגש עם ברוקס, ולהודיע לו על סיום תפקידו.

הת'אנדר חוו עונה קשה, כשצמד כוכביהם הגדולים קווין דוראנט וראסל ווסטברוק החמיצו משחקים רבים. אף על פי כן הצליחה OKC להישאר בתמונת הפלייאוף עד ערב המשחקים האחרון, אך הניצחון של ניו אורלינס על סן אנטוניו הקנה לפליקנס את המקום השמיני, ושלח את ברוקס ושחקניו הביתה.

"ההחלטה הזו היא לא תגובה לעונה שעברה, אלא הערכה של מה שהרגשנו שדרוש בנקודת הזמן הזאת כדי להשתפר ולהתקדם", אמר פרסטי.

המאמן האמריקאי הגיע לאוקלהומה סיטי בעונת 2008/09, והפך את הת'אנדר הצעירים מקבוצה בעלת פוטנציאל רב, למועמדת לאליפות. ב-2010 נבחר למאמן העונה וב-2011/12 אף סייע למועדון להגיע לגמר ה-NBA, אך זה נגמר בהפסד, ובשנים האחרונות הביקורות על הסכמתיות שלו רק הלכו וגברו. כעת הוא מוזכר כמועמד לאמן את דנבר ואורלנדו בעונה הבאה. בסך הכל, מחזיק ברוקס במאזן של 207:338 בקריירת האימון שלו.

בארצות הברית סימנו כבר בשבוע שעבר את אחד המועמדים המובילים להחליף את ברוקס: מאמן מכללת פלורידה בילי דונובן, שמחזיק במערכת יחסים קרובה עם הג'נרל מנג'ר של הת'אנדר סם פרסטי. גם שמו של קווין אולי, ששיתף עם דוראנט ו-ווטסברוק פעולה כשחקן וכעת מאמן את קונטיקט, הוזכר, אולם שחקן העבר הודיע היום שבכוונתו להישאר בקולג'.

בילי דונובן מאמן מכללת פלורידה. Mark Humphrey, AP
מהמועמדים המובילים. דונובן/AP, Mark Humphrey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully