וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי קליבלנד תומכים בדיוויד בלאט. קיירי אירווינג: "הוא אלוף"

מאמן הקאבלירס זכה לפרגון מהשלישייה הגדולה. הרכז: "יש לו קילינג אינסטינקט". לאב: "הוא לא אומר לעצמו שהוא מאמן רוקי". לברון: "הוא נהדר". ומה יש לישראלי להגיד חוסר הניסיון?

דיוויד בלאט, טימופיי מוזגוב, קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. AP
יש לו את גב השחקנים. בלאט עם מוזגוב ולאב/AP

פתיחת הפלייאוף של דיוויד בלאט וקליבלנד בהחלט היתה חיובית. בוסטון אמנם נתנה פייט, אך בסיום צמד המשחקים הראשונים בסדרת הסיבוב הראשון במזרח מוליכים הקאבלירס 0:2, ונראים בדרך הבטוחה לעלות לסיבוב השני. המאמן הישראלי התראיין ל"בוסטון הראלד" ודיבר, בין היתר, על ההתייחסות אליו כמאמן חסר ניסיון: "בהתבסס על התגובות שאני מקבל בעונת הרוקי שלי, אני לא יודע אם אנשים מודעים לניסיון השונה שלי. זה די מצחיק. חייבים לקחת בחשבון את משחקי הפלייאוף שהיו לי בקבוצות ובנבחרות. אימנתי בקבוצות ששיחקו 11 משחקים ב-15 יום כדי לנצח מדליה או אליפות אירופה, וב-NBA אין דבר כזה. זה מאוד קשה".

עם זאת, גם בלאט מבין שכעת מצפה לו אתגר אחר לגמרי מאלו בהם נתקל בעבר. "מעולם לא אימנתי בסדרה של הטוב משבעה משחקים", אמר הישראלי. "אימנתי בסדרות של הטוב מחמישה, כך שזה שונה, וזה מאוד קשה. לכל אתגר יש את הדינמיקה שלו, ואני עדיין בתהליך למידה. אני עובד קשה כדי להיות המאמן הטוב ביותר שאני יכול".

ולאתגר הזה, כך נדמה, בלאט יוצא עם תמיכה מלאה של כוכביו. "מה שאני מערך אצלו זה שהוא תמיד נשאר אותו דבר", אמר קיירי אירווינג. "הוא רגוע. אני חושב שיש לנו צורת חשיבה דומה, אבל בפנים יש לו גם קילינג אינסטינקט. הוא כל הזמן מוכן, הוא מכין אותנו ומביא את האנרגיות. הוא רוצה שנשחק חזק בשני צידי הפרקט. הוא אלוף".

קווין לאב הוסיף: "הוא כבר היה במקומות האלה בעבר, אני יודע שהוא לא אוהב שאומרים שהוא מאמן רוקי, אבל בליגה הזאת הוא כן. הוא פשוט לא אמר לעצמו את זה. הוא עשה עבודה מצוינת בלהכין אותנו למשחק הראשון, וכשהיינו בפיגור 7-8 הוא השאיר אותנו רגועים".

גם לברון ג'יימס פרגן: "הוא היה נהדר, הוא מכין אותנו ונותן לנו את הסיכוי הטוב ביותר לנצח במשחקים".

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד. AP
מחמאות מקיר לקיר. קיירי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully