וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מרטיין ביין תומך בהשארת פאקו אייסטרן

22.4.2015 / 17:00

המנכ"ל שדוגל ביציבות מערכתית מעוניין שהבאסקי יישאר לעונה נוספת, גם משום שמוקדמות האלופות ייצאו לדרך כבר בעוד שלושה חודשים ולמאמן חלופי לא יהיה זמן רב להכין את הקבוצה. מה יחליט גולדהאר?

one

מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין מצדד בהשארת פאקו אייסטרן לעונה נוספת. הסקוטי מעריך שהדרך הנכונה ביותר להשיג יתרון על פני השנתיים האחרונות לקראת משימת שלב הבתים בליגת האלופות, נעוצה בהקניית יציבות מערכתית וכל שכן בעמדת המאמן.

גם בקיץ שעבר וגם בזה שלפניו, נקלעה מכבי תל אביב למצב כפוי בו המאמן שזכה באליפות עזב אותה לטובת תפקיד אחר. אוסקר גרסיה היה הראשון, פאולו סוזה היה השני ובשני המקרים, מכבי תל אביב נאלצה להחליפם במאמן שלא היה במועדון בעונה שלפני כן. מאחר שהצהובים נכנסים לשלב המשחקים באירופה כבר בעוד שלושה חודשים, יזדקק מאמן חדש שיבוא במקום פאקו, לפרק זמן של למידת המערכת. זו אחת הסיבות בעטיה חושב ביין כי יש מקום להאריך את ההתקשרות עם הבאסקי, שעם כל הביקורות שהוטחו בו במהלך העונה, עשוי להוליך את מכבי לטרבל, דבר שלא עשו שני קודמיו בתפקיד.

ביין הירצה בתחילת השבוע בקורס החדש למנהלים מקצועיים והתעכב על נושא היציבות במועדון כדורגל. הוא הדגיש את האלמנט הזה כאחד החשובים במחזוריות של קבוצת כדורגל.

גם מיטש גולדהאר, שנאלץ לבצע לא מעט שינויים בעמדת המאמן מאז רכש את מכבי תל אביב, רואה ביציבות המועדון אחד הערכים העליונים וכשזה מגיע לפאקו, הוא מרוצה מהאופן בו הבאסקי החזיק את השחקנים העונה. גם שני עוזריו של אייסטרן זוכים למלים חמות בתוך המועדון, הן על מקצועיותם ולא פחות חשוב על כך שהם נחבאים אל הכלים, מצרך שבמכבי מאוד אוהבים.

פאקו הבהיר ביום ראשון האחרון, מייד אחרי המשחק מול בית"ר ירושלים, שהוא לא מתעסק בעונה הבאה. ביין, כאמור, מצדד בהישארותו אבל המנדט למינוי המאמן היה עד כה בידיים של ג'ורדי קרויף שעתידו במכבי תל אביב ממשיך להיות בסימן שאלה. כשם שמערכת היחסים בין קרויף לסוזה ידעה עליות ומורדות, גם זו של קרויף ושל פאקו היתה לאורך העונה די מורכבת. כבר לפני כחודש דנו קרויף ומיטש גולדהאר בעתידם המשותף, אבל עד כה לא נסגר דבר, אפילו שההולנדי הביע את רצונו להמשיך במכבי תל אביב.

פאקו אייסטרן, מרטין ביין, שרן ייני, מכבי תל אביב. קובי אליהו
אחד כבר עזב, עוד אחד יילך? ביין, פאקו וייני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully