וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן: "סומך על הדוקטור ב-100 אחוז. אמשיך לקבל ממנו טיפולים"

חזית חדשה בבאיירן מינכן? ההולנדי דיבר על ד"ר הנס וילהלם מולר וולפארט שהתפטר מהקבוצה: "מבחינתי הוא הרופא הטוב ביותר". איך יגיב גווארדיולה? וגם: בעולם התמוגגו מה-1:6 של הבווארים על פורטו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בגאזטה דלו ספורט פרגנו לגווארדיולה/מערכת וואלה, צילום מסך

התפטרותו של ד"ר הנס וילהלם מולר וולפארט מבאיירן מינכן גרמה לרעש גדול בגרמניה. שמועות על סכסוך בין הצוות הרפואי לבין פפ גווארדיולה נפוצו, ונראה היה כי האלופה הגרמנית בדרך למשבר. אלא שאז הגיע ה-1:6 הגדול על פורטו, שהשכיח את הצרות בבוואריה. אך נראה שלא לזמן רב. כוכב הקבוצה, אריאן רובן, דיבר בתקשורת ההולנדית על וולפארט, וטען כי ימשיך לקבל אצלו טיפולים: "מבחינתי הוא הרופא הטוב ביותר", אמר רובן, "אני מאמין בו ב-100 אחוזים". איך יגיב גווארדיולה לכך?

בנושא אחר, התקשורת באירופה לא נותרה אדישה נוכח ההצגה שסיפקה באיירן מינכן, כשהביסה את פורטו 1:6 ועלתה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי קאמבק מ-3:1 במשחק הראשון בין השתיים.

ב"מונדו דפורטיבו" הקטאלני נכתב: "גווארדיולה, במשחקו ה-100 עם הבווארים, גמר ללופטגי את החלום. גווארדיולה אף פעם לא פספס חצי גמר של ליגת האלופות כמאמן. באיירן סיפקה במחצית הראשונה הצגה למרות שחסרה כמה שחקני מפתח. האסטרטגיה של גווארדיולה הייתה מושלמת".

ב"ספורט" הקטאלני קבעו בעקבות ההצגה של הבווארים ש"בארסה ובאיירן פייבוריטיות לזכייה בליגת האלופות". פרשן העיתון לואיס מסקארו כתב: "באיירן נתנה הצגה, ואחרי שהיו דיבורים על המשך דרכו של פפ היא השפילה את את קבוצתו של לופטגי. עכשיו נראה אם ההגרלה ביום שישי תאיר לה פנים".


פפ גווארדיולה: "אני אסיר תודה שניתנה לי ההזדמנות לאמן שחקנים כאלה"

מולר חוגג עם הקהל/GettyImages

גם באיטליה פרגנו למאמן הספרדי. "גווארדיולה השתיק את המבקרים עם שישייה מהסרטים", נכתב ב"גאזטה". "הוא נקם בפורטוגלים על ההפסד במשחק הראשון בצורה בלתי רגילה". ב"גלובו אספורטה" הברזילאי, תיארו במילה אחת את ההצגה של באיירן מינכן ומאמנה. "גווארדיאוללללה", הייתה הכותרת הראשית שעורכי האתר הברזילאי בחרו.

ב"דיילי מייל" נכתב: "משבר? איזה משבר? באיירן המבריקה חזרה בסטייל. בכל פעם שפפ גווארדיולה יצטרך להצדיק את מקומו בבוואריה - והזמן הזה יגיע - יהיו לו כמה מספרים להישען עליהם. מספר אחד הוא 115, מספר הגולים שבאיירן כבשה עד כה העונה".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: באיירן מינכן עלתה לחצי הגמר אחרי 1:6 על פורטו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שער "גלובו" הברזילאי/מערכת וואלה, צילום מסך

המספרים

* באיירן מינכן עם חצי גמר רביעי ברציפות במסגרת ליגת האלופות.

* פפ גווארדיולה הגיע לפחות לחצי הגמר בכל שש שנותיו בליגת האלופות.

* אגב, פפ גווארדיולה, המאמן הקטלאני ציין הערב את המשחק ה-100 התחרותי שלו כמאמן באיירן מינכן. במאזנו יש 77 ניצחונות, 12 תוצאות תיקו ו-11 הפסדים. בתקופתו בברצלונה היו לו 71 ניצחונות, 19 תוצאות תיקו ו-10 הפסדים אחרי 100 המשחקים הראשונים.

* כמו כן, זה היה המשחק ה-347 של גווארדיולה כמאמן ברצלונה ובאיירן מינכן. ב-50 מהם הקבוצה שלו כבשה חמישה שערים או יותר, כלומר חמישייה אחת לכל שבעה משחקים.

* צ'אבי אלונסו עם סטטיסטיקה יוצאת דופן: הוא בעט שמונה כדורים חופשיים בכל המסגרות במדי באיירן מינכן, מתוכם חמישה היו למסגרת וארבעה נעצרו ברשת. 50 אחוז!

* זו הפעם הראשונה בתולדות באיירן מינכן בה היא חזרה מפיגור שני שערים בשלב נוקאאוט באירופה.

* באיירן מינכן היא הקבוצה הראשונה בתולדות ליגת האלופות שכבשה חמישייה כבר במחצית הראשונה של משחק נוקאאוט.

* תומאס מולר הפך למלך השערים הגרמני בהיסטוריה של ליגת האלופות עם 27 כיבושים, אחד יותר ממריו גומז (26). את הראשון שלו, אגב, מולר כבש ברמת גן לרשת מכבי חיפה.

* אחרי השער הראשון של לבנדובסקי במשחק, באיירן הפכה לקבוצה הראשונה שהבקיעה שלושה שערי נגיחה במחצית אחת במסגרת הצ'מפיונס.

* השער הזה, אגב, כלל 26 מסירות של באיירן - שיא עונתי בדרך לגול בליגת האלופות העונה.

* באיירן לא ספגה בבית בליגת האלופות כבר שבע שעות וחצי.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
המספרים אומרים הכול/GettyImages

* טיאגו אלקנטרה הוא הספרדי השלישי שכבש בשני משחקי רבע הגמר עבור קבוצה לא ספרדית. קדמו לו פרננדו מוריינטס במדי מונאקו וראול במדי שאלקה.

* פורטו מעולם לא שמטה יתרון 1:3 מהמשחק הראשון ועלתה בתשע מעשר הפעמים בהן ניצחה במשחק הראשון ביותר משני שערים. הפעם לא היה לה סיכוי.

* באיירן היא הקבוצה השנייה שכבשה חמישייה מול פורטו בליגת האלופות. הקודמת הייתה ארסנל עם 0:5 במרץ 2010.

* ג'רום בואטנג הוא שחקן ההגנה ההתקפי ביותר בליגת האלופות העונה. בלם באיירן מינכן כבש שלושה שערים במפעל העונה.

* רוברט לבנדובסקי הגיע הערב ל-22 שערים בליגת האלופות. החלוץ הפולני כבש את השער הראשון שלו במפעל באוקטובר 2011, ומאז רק כריסטיאנו רונאלדו (46) וליאונל מסי (36) כבשו יותר ממנו בליגה הטובה בעולם.

* באיירן מינכן הגיעה הערב ל-30 שערים העונה בליגת האלופות והיא רחוקה שער אחד מהשוואת השיא שלה, אותו קבעה ב-2012/13.

* טיאגו אלקנטרה כבש שער נדיר מאוד, כיוון שהוא היה בנגיחה. השער האחרון של הקשר הספרי המצוין בנגיחה היה באפריל 2012 במדי ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully