וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לברון וקיירי עשו מה שהיה צריך, בבוסטון נצטרך לשחק טוב יותר"

מאמן קליבלנד התרשם מההצגה של כוכביו, שקלעו את כל הנקודות של הקאבס ברבע האחרון, והזהיר: "בפלייאוף לא יהיו הרבה משחקים שנכריע בשלב מוקדם, שום דבר לא יבוא בקלות". לברון: "המאמנים והחברים נותנים לי את כל הקרדיט", וגם: המרחק העדכני בינו לבין ג'ורדן

טימופיי מוזגוב שחקן קליבלנד קאבלירס חוגג הטבעה של לברון ג'יימס. GettyImages
שרדו פעם נוספת. לברון ג'יימס/GettyImages

קליבלנד הזיעה הלילה (בין שלישי לרביעי) בדרך ליתרון 0:2 בסדרת הסיבוב הראשון בפלייאוף מול בוסטון, עם ניצחון 91:99. כמו במשחק הראשון, הקאבס התקשו לפרקים מול הקבוצה שמדורגת שביעית במזרח, אבל הצליחו להעלות הילוך ברבע השלישי ונמנעו מהפסד מביך. כעת תעבור הסדרה למסצ'וסטס, שם ייערכו שני המשחקים הבאים - בלילה שבין חמישי לשישי (2:00 שעון ישראל), וביום ראשון בערב (20:00 שעון ישראל).

לברון ג'יימס לקח פיקוד ברבע האחרון בו קלע 15 מתוך 30 הנקודות שלו, אבל גם סיים עם 6 איבודים, ונותר בודד לצד קיירי אירווינג ברבע האחרון, בו קלעו שני הכוכבים את כל הנקודות של קבוצתם. נקודות נוספות שצריכות להדאיג את בלאט הן העובדה שהסלטיקס קטפו 13 ריבאונדים בהתקפה, בעוד שקבוצתו איבדה 18 כדורים ומסרה רק 18 אסיסטים. אצל הירוקים איזיאה תומאס שוב נתן משחק טוב שלא הספיק עם 22 נקודות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מספרי המשחק

* לברון ג'יימס וקיירי אירווינג קלעו ביחד את כל 24 הנקודות של קליבלנד ברבע האחרון, עשו זאת ב-8 מ-13 מהשדה וחילקו שני אסיסטים זה לזה. שאר שחקני הקאבס סיימו את הרבע ללא נקודות (0 מ-2) וללא אסיסטים.

* זו הפעם השביעית בהיסטוריה של הקאבס בה הם עולים ליתרון 0:2 בסדרת פלייאוף. המאזן שלהם עד עתה בסדרות הללו עומד על 0:7.

* הקאבס דייקו ב-24 מ-26 זריקות העונשין שלהם במשחק - 92.3%. הפעם האחרונה בה הם סיימו משחק עם אחוז כל כך גבוה מהקו במשחק בו קלעו לפחות 24 פעמים הייתה ב-15 במאי 1992, גם נגד הסלטיקס.

* אירווינג עומד על 56 נקודות בקריירה הפלייאוף הצעירה שלו. השחקן היחיד בתולדות הקאבס שהגיע לנתון הזה אחרי שני משחקים בלבד היה לברון שרשם 58 נקודות ב-2006.

* טימופיי מוזגוב, שרשם 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 חסימות, הפך לשחקן הראשון של המועדון שמגיע ל-5 חסימות במשחק פלייאוף מאז זידרונאס אילגאוסקאס ב-2006.

עוד באותו נושא

לברון ואירווינג הוליכו את קליבלנד ליתרון 0:2 על בוסטון

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"זרקנו פחות שלשות במחצית השנייה כי היינו צריכים את זה". דיוויד בלאט/GettyImages

התגובות

דיוויד בלאט נשאל במסיבת העיתונאים בסיום המשחק על העובדה שרק לברון ואירווינג קלעו ברבע האחרון וענה: "הם עשו את מה שהם היו צריכים לעשות. הם לקחו אחריות וביצעו מהלכים, היינו זקוקים לזה והם נענו לקריאה". על טריסטן תומפסון אמר בלאט: "לא בכל יום רואים שחקן שמשחק 26-27 דקות, לא קולע אבל משפיע כל כך על המשחק. טריסטן היה אחד הגורמים העיקריים בניצחון שלנו".

כשנשאל איך קבוצתו התגברה על הדקות הקשות שלה בפרקים מסוימים במשחק ענה בלאט: "פשוט החזקנו מעמד זה טבעו של הפלייאוף, שום דבר לא בא בקלות. בוסטון משחקת חזק מאוד וטוב מאוד, וצריך לתת להגנה שלהם קרדיט על כך שאנחנו מתקשים מדי פעם. בנוסף היו לנו כמה זריקות חופשיות שאנחנו קולעים בדרך כלל, כי האינטנסיביות של המשחק פוגעת באחוזי הקליעה, ולכן נתוני הקליעה יורדים בפלייאוף. אבל התגברנו על זה. זרקנו פחות שלשות במחצית השנייה כי היינו צריכים את זה, הורדנו את הכדור למטה והגענו לקו העונשין, ועשינו את מה שהיינו צריכים לעשות כדי לנצח את המשחק".

כשנשאל עד כמה הוא בטוח בקבוצתו לאור היתרון 0:2 בסדרה השיב המאמן: "לא יותר ולא פחות מכפי שהייתי לפני שני המשחקים הללו. אנחנו משחקים מול יריבה ראויה ואנחנו יודעים שעכשיו כשיוצאים למשחקי חוץ נצטרך ללא ספק לשפר כמה דברים. זה מאוד ברור ששום דבר לא יבוא בקלות, ואנחנו צריכים להיענות לאתגר הזה ולהגיע לשם מפוקסים ומאוחדים. אנחנו ביתרון 0:2, ועכשיו צריך לצאת לשם ולשחק טוב יותר". על השינוי של קבוצתו אחרי ההפסקה אמר: "כולכם ראיתם אותנו העונה בכמה משחקים פותחים בסערה ומכריעים משחקים בשלב מוקדם, אבל זה יקרה הרבה בפלייאוף".

לברון ג'יימס נשאל על ההשתלטות שלו על המשחק ברבע האחרון וענה: "אני הייתי ברגעים כאלה בעבר והרבה מהחבר'ה שלנו לא היו, אז הרגשתי שחשוב שאותיר חותם על המשחק בדרך הכי טובה שאני יודע, והיא להיות אגרסיבי. הצלחתי לעשות כמה מהלכים שעזרו לקבוצה שלנו להשיג את הניצחון וזה היה חשוב לי מאוד - פשוט להיות שם בשביל חבריי לקבוצה כשהם צריכים את זה. צוות האימון שלי וחבריי לקבוצה נותנים לי את כל החופש שדרוש לי כדי להפוך את הקבוצה למצליחה, והצלחתי לעשות את זה".

טימופיי מוזגוב שחקן קליבלנד קאבלירס חוסם את אוון טרנר שחקן בוסטון סלטיקס. GettyImages
הכי הרבה חסימות מאז ביג זי. טימופיי מוזגוב/GettyImages

דייב מקמנאמין מ-ESPN כתב: "אם משחק 1 היה הצגת הפתיחה של השלישייה הגדולה של קליבלנד, משחק 2 היה תזכורת לכך שאפילו כשקווין לאב מגיע לעבודה, לברון ג'יימס וקיירי אירווינג דינמיים עוד יותר כצמד. וזו לא עקיצה כלפי לאב, שאומנם לא שיחזר את 19 הנקודות ו-12 הריבאונדים מהמשחק הקודם, אבל 13 הנקודות שקלע עדיין היו יותר מכל שחקן חמישייה של הסלטיקס, והוא המשיך להיות אגרסיבי בהתקפה. אבל זו הייתה הצגה של שני אנשים, כשלאב בילה את חמש הדקות האחרונות על הספסל".

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "בלאט לא נראה מוטרד מקשיי הקליעה של הקאבס הערב. זה היה אחד ההרכבים העוצמתיים בליגה בעונה הרגילה, והוא לא רואה שום סיבה לשנות אותו. הקאבס החטיאו המון של זריקות פנויות היום שהם קולעים בדרך כלל. מי שמתקשה יותר מכולם הוא ג'יי אר סמית', שקלע 1 מ-8 לשלוש ועדיין לא נכנס לקצב בסדרה, עם 6 מ-21 מהשדה ו-3 מ-15 לשלוש. אם מתייחסים גם למשחק האחרון מול הסלטיקס בעונה הרגילה, סמית' עומד על 3 מ-19 מחוץ לקשת מול הירוקים. אבל למרות הקשיים בהתקפה, סמית' נשאר פעיל בהגנה עם חמש חטיפות, ועבודה נהדרת בחזרה להגנה שהרסה לסלטיקס כמה התקפות מתפרצות".

בלאט ממשיך ליהנות מהביקור של בנותיו בקליבלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully