וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקהייל אופטימי: "הווארד חזר". קרלייל על היכולת של רונדו: "תשאלו אותו"

יוסטון שוב גברה על דאלאס, הצמד ג'וש סמית את הווארד השוו שיא הטבעות במילניום, המאבס בעיקר מתעסקים בספסול של רונדו. במזרח: וושינגטון מתגאה באופי שהציגה מול טורונטו

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. רויטרס
בדרך הנכונה. הארדן/רויטרס

בזמן שיוסטון דוהרת ונראית מצוין, דאלאס נראית מפוררת. הרוקטס עלו הלילה (בין שלישי לרביעי) ליתרון 0:2 על המאבס בסדרת הפלייאוף אחרי ניצחון 99:111 במשחק השני. בזמן שדווייט הווארד וג'יימס הארדן שוב הצעידו את חבריהם לניצחון, בדאלאס שוב מתעסקים במתיחויות מיותרות.

דווייט הווארד, ג'וש סמית', יוסטון רוקטס. רויטרס
איזה צמד. סמית את הווארד/רויטרס

מספרי המשחק

* יוסטון רשמה 14 דאנקים במשחק, הכי הרבה הטבעות במשחק פלייאוף ב-15 השנים האחרונות, והשוותה את ההישג של הלייקרס מ-2001.

* ג'וש סמית רשם ברבע האחרון 7 אסיסטים (חמישה מהם לדווייט הוארד), יותר מכל שחקני דאלאס ביחד במחצית השנייה (6).

* דאלאס במאזן 8:1 כשהיא מפגרת בסדרת הטוב משבעה בפלייאוף. הפעם האחרונה שהיא נחלצה ממצב כזה היה ב-2005, בסיבוב הראשון, מול יוסטון.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. רויטרס
מאחורה, לא בפוקוס, רונדו/רויטרס

דאלאס הייתה צמודה לאורך כל המשחק ואף הובילה 81:84 בפתיחת הרבע האחרון, אבל הציוות בין דווייט הווארד לג'וש סמית הריץ את יוסטון לריצת 0:11, כשג'יימס הארדן על הספסל. סמית, שסיים עם 15 נקודות, הזין את חברו מליגת הקיץ בתיכונים להאלי הופ קלים, שפירקו את הגנת המאבס. "פשוט ראינו שם משהו, איזה חור בהגנה, וניסינו לנצל את זה", אמר סמית', והארדן הוסיף על שיתוף הפעולה ש"זה היה לא ייאמן, נראה היה כאילו הם שוב נערים".

אין ספק שהבשורה מבחינת יוסטון היא הדומיננטיות של הווארד, שלא שיחק העונה במשך חודשיים, שיחק רק 17 דקות במשחק הראשון בגלל בעיית עבירות, אבל הלילה נראה שוב בשיאו עם 33 דקות שכללו 28 נקודות (10 מ-15 מהשדה), 12 ריבאונדים ו-2 חסימות. הנתון החשוב מבחינתו: הוא לקח קליעות ממרחק ממוצע של כ-50 ס"מ מהטבעת. "לא אכפת לי מנקודות, חשוב לי רק להיות דומיננטי בצבע", אמר הווארד, ומאמנו קווין מקהייל החמיא לו ולסמית': "הוא ודווייט עשו כמה מהלכי לוב נהדרים, דווייט עשה עבודה מצוינת כשהציב את עצמו במקום הנכון כדי לפרק את ההגנה. אני חושב שדווייט חוזר".

בצד השני, בדאלאס לא רק חוששים ממצב בריאותו של צ'נדלר פרסונס, שלא שיחק הלילה ועלול להחמיץ גם את המשחק השלישי - נראה כי שוב קיימת מתיחות בין ריייג'ון רונדו למאמן ריק קרלייל. רונדו נקלע לבעיית עבירות, ספג עבירה טכנית אחרי דקה ברבע השלישי, ומאז לא חזר לשחק. רונדו סיים את הערב עם 4 נקודות ב-10 דקות - הכי מעט דקות שלו אי פעם בפלייאוף, מתוך 94 משחקים.

קרלייל לא רצה להתייחס יותר מדי לרונדו בסיום. כשנשאל אם לדעתו הגארד - שהגיע כשחקן בכיר שאמור לשדרג את המאבס - נתן את מירב המאמץ ענה המאמן: "אתם יכולים לשאול אותו את השאלה הזאת. מה שאני יודע, זה שאנחנו צריכים את כולם תחרותיים ובמיטבם. זה לא עניין של שחקן אחד ששיחק או לא שיחק. רונדו עצמו עזב את האולם מבלי לדבר עם הכתבים, עם אוזניות על ראשו ופרצוף חתום, וכשאחד מהם קרא לעברו "אתה חייב לדבר איתנו רייג'ון", ענה להם בשמו אמארה סטודמאייר: "הוא לא חייב לכם כלום".

עוד באותו נושא

יוסטון כבר ב-0:2 על דאלאס, וושינגטון שוב ניצחה בטורונטו

לכתבה המלאה
פול פירס מול דמאר דרוזן, וושינגטון נגד טורונטו. GettyImages
עדיין אין להם את. פירס/GettyImages

טורונטו - וושינגטון 117:106 (הוויזארדס עלו ל-0:2 בסדרה)

מספרי המשחק

* וושינגטון הפסידה ב-15 מ-19 משחקי החוץ האחרונים שלה בעונה הרגילה, אבל בשנתיים האחרונות ניצחה ב-7 מ-8 משחקי החוץ האחרונים שלה בפלייאוף.

* משהו רע קורה לטורונטו ברבע השני. בשני המשחקים בסדרה וושינגטון רשמה ברבע הזה 37:61. במשחק 2 היא קלעה בו 34 נקודות.

* השליטה של וושינגטון בריבאונד מוחלטת. במשחק 2 היא לקחה 45 כדורים חוזרים לעומת 28 של טורונטו, ובשני המשחקים היא מובילה בקטגוריה 76:106.

* למרות הנחיתות של הראפטורס בריבאונד, בנקודות בצבע דווקא נרשם שוויון יחסי כשטורונטו קלעה 48 ו-וושינגטון 46.

בראדלי ביל מול גריביס ואסקז, וושינגטון נגד טורונטו. GettyImages
לא פוחדים. ביל/GettyImages

וושינגטון שוב הוציאה לקנדים את הרוח מהמפרשים. הקהל הקנאי והחם של טורונטו האמין שאחרי ההפסד במשחק הראשון בסדרה, הראפטורס יצליחו לשמור הפעם על הבית, ולצאת לוושינגטון עם 1:1 אבל בראדלי ביל וג'ון וול חשבו אחרת. כוכבי הוויזארדס קלעו 28 ו-26 בהתאמה, כשוול חילק גם 17 אסיסטים, והשניים הובילו את קבוצתם ל-0:2 מרשים.

"הם חשבו שהם יוכלו לדחוף אותנו ואנחנו נזוז, אבל אנחנו לא זזים", אמר בראדלי ביל, "במשחק הבא אנחנו חייבים לשחק כאילו אנחנו בפיגור 2:0. אסור שהגישה תשתנה, אסור לנו להפסיק להיות אגרסיביים".

מאמן וושינגטון רדני וויטמן: "קשה לנצח ארבעה משחקים בסדרה, חייבים להמשיך קדימה ככל שזה נהיה קשה. משחק 3 יהיה קשה יותר משני המשחקים הראשונים, ככה זה בסדרות".

טורונטו רחוקה מלהרים ידיים. דמאר דרוזן אמר לאחר ההפסד: "זה רחוק מלהיות גמור. הביטחון שלנו עדיין גבוה, ואנחנו צריכים לקחת את זה משחק אחרי משחק".

מאמן הראפטורס דוויין קייסי הסביר את הסיבה להפסד: "בראדלי ביל שיחק טוב כי איבדנו אותו בהגנה בהתקפות המעבר, אלה היוהרגעים שהכניסו אותנו לצרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully