וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד משיח: "שמח להתחיל", שחר צוברי: "יהיה מעניין"

21.4.2015 / 18:32

שני הגולשים דרוכים לקראת תחרות המבחן הראשונה מבין חמש שמחכות להם במאבק על כרטיס לריו, כאשר הם ישתתפו החל מרביעי בגביע העולם בהייר. מעין דוידוביץ', נוי דריהן, ושלושה צוותי 470 ישתתפו גם הם

שחר צוברי גולש ישראלי. עמית שיסל, איגוד השיט,
תחרות שלישית שלו השנה. שחר צוברי/עמית שיסל, איגוד השיט

גולשי ה-RSX של ישראל, שחר צוברי ונמרוד משיח, יחלו מחר (רביעי) את המאבק ביניהם על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים בריו בתחרות המבחן הראשונה מבין חמש. השניים ישתתפו בתחרות גביע העולם בהייר שבצרפת, כאשר הישגים גבוהים יעניקו להם ניקוד שישוקלל לטובת ההחלטה מי הגולש שייצג את ישראל. בהמשך עוד צפויים לשניים אליפות אירופה, שתי אליפויות עולם ותחרות הקדם אולימפית, שכל אחת מהן מעניקה ניקוד שונה. ברביעי יתקיימו שלושה שיוטים, בחמישי שלושה נוספים, וכך גם בשישי ובשבת (בסך הכול 12 שיוטים). שיוט המדליות יתקיים ביום ראשון.

בחודש שעבר ראיינו את אלי צוקרמן, המנהל המקצועי של האיגוד, שהתייחס למאבק שצפוי בין משיח לצוברי

הגולש הישראלי נמרוד משיח. הוועד האולימפי בישראל,
משימה לא פשוטה מחכה לו. נמרוד משיח/הוועד האולימפי בישראל

משיח אמר היום: "אנחנו מתחילים שנה של מבחנים ארוכים. ההכנות היו טובות ואני שמח להתחיל". צוברי, שעבורו זו תחרות שלישית השנה אחרי מיאמי ופלמה, הודה: "זו התחרות הכי פחות חשובה מבין חמש התחרויות שיהיו, אבל עדיין מבחינתי כל תחרות שאפשר לצבור בה ניקוד היא חשובה. זו תחרות ראשונה שמתקיימת בפורמט החדש, ולכן לא יהיו בתים או מוקדמות מהיום הראשון ועד האחרון, אלא כולם מתחרים ראש בראש. יש הרבה מתחרים חזקים, הרמה גבוהה ויהיה מעניין כי כל הצמרת מתחרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מעין דוידוביץ' גולשת ישראלית. מגד גוזני
רק סנסציה של ממש תמנע ממנה שלא להיות בריו. מעין דוידוביץ'/מגד גוזני

גם בנשים לישראל יש נציגות, כאשר מדליסטית הארד מאליפות אירופה, מעין דוידוביץ', שכבר הבטיחה את הקווטה להשתתפות גולשת מישראל בריו, תנסה לצבור נקודות דירוג ראשונות, אך בשלב הזה נראה שרק סנסציה של ממש תמנע ממנה להגיע למשחקים האולימפיים, בעיקר בשל היעדרותה של לי קורזיץ מהזירה הספורטיבית. גם נוי דריהן, שייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים לנוער בסין, תשתתף ב-RSX. ב-470 שייטי המפרשיות שישתתפו הם אייל לוין ודן פרויליך וכן גל כהן ובן ברק, בעוד אצל הבנות ניתן יהיה לעקוב אחר נויה ברעם ורימון שושן. השייטים והגולשים שיתייצבו מחר בים יענדו סרטים שחורים כהזדהות עם יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. היום יקיימו הספורטאים הישראלים טקס.

אלי צוקרמן, המנהל המקצועי של איגוד השייט: "הגולשים מגיעים לאחר תקופת הכנה אינטנסיבית שכללה תחרויות ומחנות אימון בארץ ובחו"ל עם טובי הגולשים בעולם. לצוותי ה-470 החדשים של ישראל זו תחרות גביע העולם ראשונה העונה וזו הזדמנות חשובה להתחרות עם כל הצמרת העולמית". גילי אמיר, יושב ראש איגוד השייט, הוסיף: "גביע העולם בהייר היא התחרות הראשונה שבה הגביל איגוד השייט הבינלאומי את מספר המשתתפים בכל דגם ל-40 הראשונים בעולם. למדינת ישראל יש ייצוג מכובד של עשרה ספורטאים וספורטאיות בגלישה ובדגם ה-470" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully