וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תנועת החניקה: מכבי תל אביב נקנסה ב-15 אלף שקל

הצהובים הועמדו לדין בעקבות העובדה שבדרבי נראה אחד מאוהדיהם מבצע פעולת תלייה. הקבוצה הגיעה להסדר טיעון עם היועצת המשפטית. אליצור אשקלון נענשה במשחק בית ללא קהל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המפלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב נקנסה היום (שלישי) בסכום של 15 אלף שקל בפועל וסכום זהה על תנאי על ידי בית הדין של איגוד הכדורסל. הצהובים הועמדו לדין אחרי שאחד מאוהדיהם נראה בדרבי התל אביבי מבצע פעולת תלייה. בעקבות טענותיה של הפועל תל אביב בנושא, טענתם התקבלה על ידי היועצת המשפטית של האיגוד שהחליטה כאמור להעמיד את מכבי תל אביב לדין.

העונש עצמו התקבל בזכות עסקת טיעון שהושגה בין היועצת המשפטית של האיגוד, עו"ד רונית אמיר יניב, לבין הקבוצה, וזה אושר על ידי בית הדין המשמעתי של האיגוד. כזכור, מכבי תל אביב טענה כי האוהד המדובר וילד שעמד לצידו לא ביצעו תנועה שנחזה כפעולת תלייה, ותנועתם לא הייתה מכוונת להפועל תל אביב, אלא כלפי השופט גילי כהן ששרק עבירת תוקף. במכבי תל אביב הדגישו כי הם רואים בחומרה רבה את המעשה, ולאחר שעשו מאמצים לאתר את האוהד, המועדון הבהיר לו כי אין מקום במגרשי הכדורסל לביצוע תנועות העלולות להתפרש כתנועות מאיימות.

ובינתיים, אליצור אשקלון מהליגה הלאומית נענשה במשחק בית אחד ללא קהל, שיחול כבר ביום ראשון הקרוב נגד הפועל כפר סבא, וזאת בשל התנהגות אוהדיה. בנוסף, נקנסה הקבוצה ב-2,000 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully