וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת הפציעות בריאל נמשכת: בנזמה סובל מנקע בברך וייעדר כחודש

אחרי שאיבדו כבר את מודריץ' ובייל, הבלאנקוס ייאלצו להסתדר עוד שחקן מפתח בשלבים המכריעים של העונה. הצרפתי סובל מפציעה זהה לזו של הקרואטי, צ'יצ'ריטו הרננדס צפוי להחליפו מול אתלטיקו

קרים בנזמה, ריאל מדריד. AP
הנאחס נמשך. קארים בנזמה/AP

דווקא כשעונת הכדורגל נמצאת בשלביה המכריעים, ריאל מדריד, שנאבקת על אליפות ספרד ומנסה לשמור על תוארה כאלופת אירופה מתמודדת עם מכת פציעות קשה של שחקני מפתח והיום (שלישי) היא התבשרה שתצטרך להסתדר בתקופה הקרובה גם ללא קארים בנזמה.

החלוץ הצרפתי שנפצע במשחק הראשון מול אתלטיקו מדריד ברבע גמר האלופות, קיבל היום את תוצאות הבדיקה הרפואית, שמצאה כי הוא סובל מנקע בברך ימין ועל פי ההערכות הוא צפוי להיעדר כחודש מהמגרשים. בנזמה סובל מפציעה זהה ללוקה מודריץ' וייתכן מאוד שהשניים סיימו את העונה.

כזכור, קרלו אנצ'לוטי יחסר גם את לוקה מודריץ' (ייעדר כשישה שבועות) וגארת' בייל (יחמיץ בין 2 ל-4 שבועות), ומי שצפוי להחליף את בנזמה בחוד של הבלאנקוס הוא צ'יצ'ריטו הרננדס. מודריץ' ובייל נפצעו במשחק הליגה בשבת נגד מלאגה, ומודריץ' התייחס לפציעה שלו והתעקש שהוא לא גמר את העונה. הקרואטי סיפר ש"אחרי המכה שחטפתי הרגשתי סחרחר, זה באמת כאב, ידעתי שזה רציני. אני כל כך עצוב שאני שוב פצוע, ושזה קרה בשלבים כל כך מכריעים של העונה".

ללא שלושה שחקני הרכב קבועים, ריאל מדריד תנסה להתעלות ולהשיג ניצחון בכורה העונה מול אתלטיקו מדריד בדרבי ברבע גמר האלופות (רביעי). ריאל פגשה את היריבה העירונית שלה כבר שבע פעמים העונה והשיגה רק שלוש תוצאות תיקו לעומת ארבעה הפסדים, אחד מהם בביתה.

לוקה מודריץ', ריאל מדריד. רויטרס
בדיוק אותה פציעה כמו של בנזמה. מודריץ'/רויטרס

בתוך כך, טוני קרוס קשרה הגרמני של באיירן מינכן נכח במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול אתלטיקו מחר והתייחס להכנות לאור מכת הפציעות במועדון. "השגנו תוצאה לא רעה במשחק הראשון (0:0). זה לא טוב שיש לנו פצועים עכשיו, אבל זה לא יועיל אם נתלונן על זה", אמר קרוס. הקשר התייחס ליריבה הקשה ולתוצאות הלא טובות של ריאל מולה העונה: "אם אנחנו מסתכלים על התוצאות האחרונות אז זה נכון שהיריבה הזו קשה לנו, אבל אני חושב שיש לנו הזדמנות נהדרת לנצח ולהמשיך הלאה לחצי הגמר. אם נשחק את המשחק שלנו 90 דקות, נעבור את אתלטיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully