וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "מקווה שנשמור על כמה שיותר שחקנים לעונה הבאה"

21.4.2015 / 12:00

קשר מכבי תל אביב הוא אחד השחקנים הבטוחים לעונה הבאה: "יהיה לי קשה בלי ייני". על פאקו: "הוא נותן לי הרבה ביטחון, בהתחלה לא קיבלתי כאלו הזדמנויות". על הנבחרת: "מאוד רוצה להיות בה"

one

דור מיכה שמר את השערים שלו לפינאלה של העונה. רק בחודשיים האחרונים הוא נזכר לכבוש ויש לו כבר חמישה שערים. עד אז התרכז הקשר הצעיר בעיקר בבישולים (מוביל את הטבלה עם 12), אבל מאז שקיבל כמה טיפים מחברים שיעצו לו להתחיל לבעוט, הוא מוצא את הרשת לא מעט. שלשום מול בית"ר ירושלים כבש צמד ראשון בבוגרים. אם הכדור שהדביק לקורה של בוריס קליימן היה נכנס, הוא היה רושם שלושער, אבל מיכה ממש לא חזיר ולדבריו, הוא ימשיך לחפש באסיסט חכם את החברים איתם הוא מאוד רוצה לשתף פעולה גם בעונה הבאה.

בניגוד לשמונה שמסיימים חוזים ובשונה מאלה שמדברים בגלוי, על כך שהמטרה שלהם היא להימכר הקיץ לאירופה, מיכה לא מתכוון לעזוב. במהלך העונה הוא חתם על חוזה רב שנתי, הקפיץ את השכר והוא אחד הבטוחים של מכבי לעונה הבאה. "אני מקווה שכמה שפחות שחקנים יעזבו את מכבי הקיץ", אמר מיכה בגילוי לב. "אני מאוד מקווה שנצליח לשמור על כמה שיותר שחקנים מהסגל הזה. שרן ייני בטוח עוזב ולי זה קשה מאוד באופן אישי כי הוא שותף שלי לחדר כבר חמש שנים וחבר מאוד טוב שלי. יהיה לי קשה בלעדיו".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
לא הולך לשום מקום. דור מיכה/קובי אליהו

ייני עוזב וסרט הקפטן יעבור לשחקן אחר. מיכה מסכים שגל אלברמן יכול להיות מתאים מאוד. "גל כבר חמש שנים במועדון והוא בהחלט מתאים להיות הקפטן. הוא מקצוען, בחור מאוד צנוע ואין בן אדם שיכול להגיד עליו מילה רעה".

לצד הצמד של מיכה, בלט שלשום גם טל בן חיים עם בישול של שלושה שערים. מדובר בשני חברים מאוד קרובים שגם חוגגים יחד את השערים שלהם במגרש, אפילו אם אחד מהם באותה שנייה יושב על הספסל. גם בן חיים רוצה לעזוב, על פי סעיף השחרור שלו, וגם אותו היה רוצה מיכה לידו בעונה הבאה: "אני אוהב את טל ורוצה שהוא יתקדם, אבל בתוך תוכי אני רוצה שהוא ישאר איתי במכבי בעונה הבאה. נקווה שהוא יהיה איתנו לפחות עוד עונה".

פאקו אייסטרן שיחק עם הראש של מיכה בחלק הראשון של העונה. הוא ספסל אותו לא פעם ונתן לו לחשוב מה הוא עושה לא בסדר. אבל בשמונת המשחקים האחרונים, הבאסקי לא מוציא את הקשר שלו מההרכב ובניגוד לשחקני התקפה אחרים שמתכתשים על דקות, מיכה מקבל הרבה ביטחון מהמאמן. "האמת היא שפאקו נותן לי הרבה ביטחון ואני מרגיש שזה עושה לי טוב. תקופה ארוכה שאני בהרכב וזה מראה לי שהוא מעריך אותי מאוד. אני משתדל בכל משחק להחזיר לו. בהתחלה זה לא היה כך ולא קיבלתי כאלה הזדמנויות, אבל גם בשנים עברו לא תמיד קיבלתי את הדקות בתחילת העונה. לשמחתי ידעתי למצוא את המקום שלי. אני שמח שאני עוזר לקבוצה".

עוד באותו נושא

קרלוס גרסיה צפוי להאריך את חוזהו אם קרויף יישאר

לכתבה המלאה
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"פאקו עשה בהרבה משחקים הרבה שינויים שעזרו לנו. הוא נותן לי הרבה ביטחון"/קובי אליהו

על הביקורת כלפי המאמן, אמר מיכה: "פאקו עשה בהרבה משחקים שינויים תוך כדי משחק שמאוד עזרו לנו. גם נגד מכבי חיפה וגם נגד באר שבע, החילופים עשו את שלהם וכך היה גם נגד בית"ר השבוע כשהוא הכניס את ראדה. אני יכול להגיד שכל הביקורות שיש כלפי הקבוצה, לא משפיעות עלינו ואנחנו ממשיכים כל הזמן בדרך שלנו. אנחנו מתאמנים טוב ומתאמנים באותה צורה ומעולם לא עשינו שום מהלך כדי לרצות מישהו. מה שבטוח, השיטה של המאמן והדרך שהוא ואנחנו לא סטינו ממנה, הוכיחו את עצמן".

השער השני של מיכה מול בית"ר היה מהיפים של העונה, דומה מאוד לזה שהוא כבש מול דינמו קייב בליגה האירופית בעונה של מוטי איוניר, והוא לא חושש לומר שהיה כבר רוצה ללבוש את המדים הלאומיים. "הגול השני היה באמת גול גדול. אולי אפילו יותר מהשער ההוא שכבשתי נגד דינמו קייב ושהיה מאוד דומה. מאוד חשוב לי להשתפר בהבקעת שערים ואני לא מסתיר את זה. יש עוד זמן עד שהנבחרת תתכנס שוב למשחקים הבאים. אני מאוד רוצה להיות בנבחרת ומאוד אשמח אם זה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully