וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: קרייג סמית' לא ישוב לשחק העונה

20.4.2015 / 22:16

הקרנף לא התאושש מהפציעה בכתף ויעזוב את ישראל בקרוב. זילברשטיין אחרי ההפסד לראשל"צ: "יש לנו חסרונות שצריך לדעת להתמודד איתם". דרוקר: "יש לנו שחקנים עם לב גדול"

one

מכבי ראשון לציון ניצחה הערב (שני) 71:77 את עירוני נס ציונה במשחק שהוקדם מהמחזור ה-32, וסיבכה את שכנתה במלחמה על הכניסה לפלייאוף. הקבוצה של נדב זילברשטיין רשמה הפסד עשירי ב-13 המחזורים האחרונים, ואם זה לא מספיק, השבוע נודע לקבוצה כי הסנטר האמריקאי קרייג סמית', שנפצע בחודש שעבר בהפסד החוץ בהרצליה, לא יחזור לשחק בשל אותה פציעה בכתף והוא יעזוב את ישראל. ב-24 משחקים העונה רשם הקרנף 20 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. סמית' נפרד בסיום המשחק מחבריו.

ההפסד הערב היה מתסכל מאוד עבור נס ציונה, שהצליחה לחזור מפיגור בתחילת הרבע הרביעי, עד לשיוויון 62:62. "אני לא חושב שאנחנו לא מסוגלים. יש לנו חסרונות, כאלה שחייבים לדעת להתמודד איתם", סיכם המאמן נדב זילברשטיין, "הרבה אנשים אמרו שברגע שקרייג נפצע נתחיל לנצח, קצת כבוד לבן אדם ולמה שהוא עשה פה בתחילת השנה. איתו היינו 5:10, וזה נורא קשה לשחק כשאתה צריך לשמור על מיטשל וואט כמו אתרוג, וקשה להתאמן ככה גם. יש לנו המון פציעות שאתם לא יודעים עליהן, מנסים לנסות את המקסימום והשמיכה היא קצרה, ועם כל זה אנחנו כל הזמן שם. היה חסר לנו היום בקטנות, החטאנו הרבה זריקות של קרש סל, הלכנו ברכות לטבעת יותר מדי פעמים, איבדנו את סוואן בשיוויון 62:62, דברים קטנים, אבל זה מה שיש. השחקנים שלי פייטרים וגברים והם עובדים קשה, ועם זה נתמודד וננסה לנצח".

בעקבות ההפסד ירדה נס ציונה למקום השמיני בטבלה, עם מאזן זהה לזה של בני הרצליה, הפועל אילת ומכבי חיפה המדורגות במקומות 6-9, אך ההרגשה היא שלקבוצה של זילברשטיין יש את המשחקים הקשים ביותר והמומנטום הגרוע ביותר. "אני חושב שגם להרצליה ולחיפה יש את מכבי, ירושלים, הפועל. לכולם יש משחקים קשים, אין משחקים קלים, כולם יבואו להלחם על הכל", ניסה המאמן לשים דברים בפרופורציות, "אין פתרונות קסם, זה להמשיך לעבוד קשה ולתת ביטחון למי שנמצא. הפכנו להיות קבוצת הגנה הרבה יותר טובה ונצטרך לנצל את זה כדי לעשות נקודות במתפרצות ואנחנו לא עושים את זה מספיק טוב. הגנתית אנחנו שם, עשינו הרבה מאוד יפה ברוב המשחקים וצריכים לשפר את הצד השני של המגרש".

בצד המנצח, ראשון לציון שמרה על המקום השלישי שלה, כשהיא יודעת שאם תדע לנצח את הפועל חולון ביום שבת הקרוב, היא תתקרב מאוד להבטחת יתרון ביתיות ברבע גמר הפלייאוף. "אני מאוד מרוצה מההופעה של השחקנים, זה היה סוג של משחק פלייאוף למרות שהוא עדין לא התחיל אבל ראינו את המתח, הלחץ והעצבים", סיכם שרון דרוקר מאמן ראשון לציון, "יש לנו שחקנים עם לב גדול ואומץ ואני חושב שמגיע להם בעיקר על כל המאמץ שהם משקיעים בכל אימון ובכל משחק בכדי להיות בצמרת של הליגה. אני שמח בשבילנו, לוח המשחקים שלנו מאוד צפוף, אין לנו הרבה זמן לנוח, שלושה-ארבעה ימים ממשחק למשחק ואנחנו נצטרך להתארגן עם הצוות הרפואי והמקצועי שלנו לשים את השחקנים על הרגלים לקראת מוצאי שבת".

שחקן עירוני נס ציונה קרייג סמית' (ימין). מגד גוזני
נתראה בעונה הבאה? סמית'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully