וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנאדולו אפס ניצחה את ריאל מדריד עם הבאזר, וצימקה ל-2:1

הבלאנקוס קיוו לסגור סוויפ על הטורקים, אבל שלשה של מאט ג'אנינג בשנייה האחרונה סידרה להם 72:75. אולימפיאקוס הפכה ל-1:2 נגד ברצלונה אחרי 71:73, פרינטזיס כיכב עם 19 נקודות

אנטה טומיץ' שחקן ברצלונה (ימין) מול יורגוס פרינטזיס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
עשה את מרבית העבודה. פרינטזיס עוצר את טומיץ'/GettyImages

שלב ההצלבה של היורוליג נכנס לשלבי ההכרעה, והערב (שלישי) קיבלנו שתי דרמות ובעיקר הפסדים של שתי הקבוצות הספרדיות שפתחו את הסדרות שלהן עם יתרון ביתיות וניצחונות. אולימפיאקוס שפיגרה 1:0 נגד ברצלונה וחזרה ל-1:1, הביאה את הסדרה ליוון ושם היא סיימה עם ניצחון נוסף 71:73 שהפך ל-1:2 לזכותה. ריאל מדריד התארחה באיסטנבול במטרה לסגור את הסיפור אצל אפס אנאדולו כשהיא מובילה 0:2 בסדרה, אבל שלשה ענקית של מאט ג'אנינג עם הבאזר החזירה את הטורקים לעניינים בדרך ל-72:75 ול-1:2 בסדרה.

מאט ג'אנינג שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
עשה את זה. ג'אנינג/GettyImages

אולימפיאקוס - ברצלונה 71:73 (1:2 לאולימפיאקוס בסדרה)

אם אחרי המשחק הראשון בסדרה עוד אפשר היה לחשוב שברצלונה הולכת לסוויפ קליל, אחרי המשחק השני התברר שהכול פתוח והמשחק השלישי בין שתי הקבוצות המצוינות הללו סיפק כל מה שרצינו, ובעיקר קרב צמוד. אולם השלום והאחווה אירח את השתיים במצב של 1:1, ואולימפיאקוס עשתה צעד נוסף בדרך לפיינל פור.

המשחק נפתח בצורה צמודה, היוונים השיגו יתרון חמש, אבל ג'סטין דולמן קיזז עד סוף הרבע ל-26:23. אולימפיאקוס הכתיבה את הקצב ברבע השני, גאורגיוס פרינטזיס וברנט פטוואי צלפו שלשות, והשיגו יתרון 36:44 עד המחצית. ברבע השלישי זו כבר הייתה אופרה אחרת. זה החל עם שלשה של דולמן, ונמשך עם תרומה של מאצ'יי לאמפה וחואן קרלוס נבארו שהפכו ל-59:60 לברצלונה בסיום הרבע השלישי.

אולימפיאקוס פתחה בטירוף את הרבע האחרון עם ריצת 2:11 (שבע נקודות לפרינטזיס) שהעלתה אותה ל-62:70. נבארו התעורר בדיוק בזמן וקלע חמש רצופות שהקטינו לנקודה דקה לסיום. בראד אולסן החטיא שתי שלשות קריטיות, ואסיליס ספאנוליס דייק פעמיים מהקו וקבע 69:72, ונבארו דייק בשתי הזריקות שלו כדי להקטין לנקודה. פרינטזיס שסיים עם 19 נקודות סגר את הסיפור מהקו. לספאנוליס היו 15 נקודות ושמונה אסיסטים. אצל ברצלונה נבא קלע 14 (1 מ-5 משלוש) ולסטורנסקי היו 12.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בריאנט דאנסטון שחקן אולימפיאקוס (ימין) מול תומאס סטורנסקי שחקן ברצלונה. GettyImages
דאנסטון קולע על סטורנסקי/GettyImages

אפס אנאדולו - ריאל מדריד 72:75 (1:2 לריאל מדריד בסדרה)

הבלאנקוס, שקיוו להשלים את המשימה ולחזור הביתה כדי להתחיל להתכונן לאירוע הפיינל פור אותו הם מארחים, יצטרכו להמתין עוד קצת. אחרי 0:2 קליל בבירת ספרד, ריאל מדריד שמחפשת להחזיר לעצמה את התואר אחרי 20 שנה, תצטרך לעבוד קשה יותר ביום חמישי כדי לסגור את הסיפור ולהימנע ממשחק חמישי מטריד.

כפי שקרה בשני המשחקים הקודמים, גם הפעם החבורה של דושקו איבנוביץ' נתנה פייט בשלבים גדולים של המשחק. ריאל מדריד הובילה כבר בשמונה ברבע הראשון אחרי נקודות של גוסטבו איון, אבל ננאד קרסטיץ' הוריד לחמש בסוף הרבע (20:15). ברבע השני קיבלנו היפוך מגמות, ודריו סאריץ' העניק יתרון ראשון לטורקים מאז השלבים המוקדמים של המשחק בדרך ל-30:32 לזכותם בהפסקה.

מאט ג'אנינג וצ'די עוסמאן צלפו שלשות וביססו את היתרון של הטורקים, אבל ג'ייסי קארול לא נתן למארחים לברוח. למרות זאת, ג'נינג צלף שלשה שלוש שניות לסוף הרבע וקבע 46:56 מפתיע. ג'נינג היה אחראי לשלשה רביעית בפתיחת הרבע האחרון, אבל סרחיו רודריגס קלע שמונה נקודות רצופות לקבוצה שלו ובהמשך דייק בעוד שלשה שהקטינה לשלוש בלבד. ריאל המשיכה לנגוס, וחצי דקה לסוף יול צימק לנקודה. ג'ייסי קארול צלף שלשה שמונה שניות לסיום, אבל אז הגיע הרגע של המשחק עם שלשה ענקית עם הבאזר של ג'נינג שכפתה לפחות משחק אחד נוסף.

ג'נינג סיים עם 21 נקודות, כולל חמש שלשות. לצידו ננאד קרסטיץ' תרם 17 נקודות ושבעה ריבאונדים. אצל ריאל מדריד, סרחיו רודריגס קלע 17 נקודות, ליול היו 15 נקודות ולרודי פרננדס 12.

צ'די עוסמאן שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
נלחמו מהשנייה הראשונה. עוסמאן/GettyImages
דושאן איבקוביץ' מאמן אנאדולו אפס. GettyImages
עשה בית ספר. איבקוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully