וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: בנזמה פצוע, מודריץ' אופטימי, פגישה עם הסוכן של רויס

קרים בנזמה עדיין סובל מכאבים ועלול להחמיץ את הדרבי באלופות, לוקה מודריץ' "עצוב מהפציעה" אך מקווה לשחק עוד העונה, ב"ספורט" טוענים: בארסה וריאל שוב נאבקות על מרקו רויס

קרים בנזמה, ריאל מדריד. AP
עוד דאגות. בנזמה/AP

הצרות של ריאל מדריד גוברות. אלופת אירופה תארח ביום רביעי את אתלטיקו מדריד בגומלין של רבע גמר ליגת האלופות (0:0 במשחק הראשון), ואחרי שהמאמן קרלו אנצ'לוטי התבשר כי לוקה מודריץ' (ייעדר כשישה שבועות) וגארת' בייל (יחמיץ בין 2 ל-4 שבועות) יחמיצו את המשחק, כעת במדריד טוענים כי גם קרים בנזמה עשוי להחמיץ את הדרבי המכריע.

כזכור, החלוץ הצרפתי ספג מכה חזקה בברכו במהלך הדרבי בשבוע שעבר. הוא לא שיחק מול מלאגה בשבת, ואנצ'לוטי העריך שהוא יהיה כשיר ויחזור למשחק מול אתלטיקו. כעת הדיווחים הם שבנזמה עדיין סובל מכאבים בברך, ושרק בסמוך למשחק בקבוצה יידעו אם יוכל לשחק, על אף שהצרפתי עצמו מעריך שיוכל לקחת חלק במשחק.

מודריץ' התייחס לפציעה שלו והתעקש שהוא לא גמר את העונה. הקרואטי, שייעדר כשישה שבועות בעקבות קרע ברצועה, סיפר ש"אחרי המכה שחטפתי הרגשתי סחרחר, זה באמת כאב, ידעתי שזה רציני. אני כל כך עצוב שאני שוב פצוע, ושזה קרה בשלבים כל כך מכריעים של העונה. נאבקתי חודשים ארוכים עם הפציעה הקודמת בניסיון לחזור למגרשים, וזה כבר נראה טוב, אבל אז שוב הגיעו הבעיות. המטרה שלי עכשיו היא לחזור לפני שהעונה נגמרת. אולי אוכל לשחק עוד כמה משחקי ליגה, אעשה את המקסימום".

קרלו אנצ'לוטי התייחס למכת הפציעות ואמר: "מלבד לפציעה של מודריץ', הקבוצה די בסדר. יש דעיכה ביכולת מאז פברואר בגלל כמה פציעות, אבל אנחנו חוזרים לעצמנו. מקווים להיות בתמונה עד הסוף בליגת האלופות, ונהיה חייבים למצוא פתרון לחסרונות, במיוחד של בייל. אנחנו עומדים בפני אתגר, עם כל האופטימיות, בתקווה שהברנבאו ייתן לנו דחיפה".

מרקו רויס שחקן דורטמונד. Martin Rose, GettyImages
לא מרפים. רויס/GettyImages, Martin Rose

* "ספורט" הקטלאני מדווח שריאל מדריד וברצלונה פועלות במקביל בניסיון לצרף לשורותיהן את מרקו רויס, כוכב בורוסיה דורטמונד. על פי הדיווח, גם ריאל וגם בארסה כבר פנו לסוכנו של רויס, פולקר סטרות', שכבר ישב עם נציגי הבלאנקוס ומתכנן פגישה עם ראשי בארסה.

יש לציין כי רויס האריך את חוזהו בדורטמונד עד 2019 והביע את המחויבות שלו למועדון, אבל ב"ספורט" מדווח שרויס החליט לעזוב בעקבות ההחלטה של המאמן יורגן קלופ לעזוב. בדיווח נטען כי כרגע ריאל המועמדת המובילה לצרפו, בעוד שלבארסה אסור להחתים שחקנים עד השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully