וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב: "זה היה נראה רע מאוד"

20.4.2015 / 11:17

האדומים רשמו הפסד שלישי ברציפות כשהובסו בחולון, ויתרון הביתיות בפלייאוף הולך ומתרחק: "לא היו לנו תשובות". קרטיס קלי יעבור בדיקות, ואם יימצא כשיר הוא צפוי להחליף את מיימון בסגל

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (ראשון) את הפסדה השלישי ברציפות כשהובסה 83:60 על ידי הפועל חולון באולם הפחים. ההפסד היה השלישי ברציפות של האדומים, שרחוקים כעת משחק וחצי מחולון שנמצאת במקום הרביעי, ונראה כי המשימה שלהם לסיים במקום שנותן יתרון ביתיות ברבע גמר הפלייאוף תהפוך להיות קשה יותר ויותר. הקבוצה של עודד קטש הייתה כבר בפיגור דו ספרתי במהלך המחצית הראשונה, חזרה במהלך הרבע השלישי, אך לקראת סיומו ופתיחת הרבע הרביעי התפרקה. "זה היה נראה רע מאוד", סיכם אחד השחקנים בסיום המשחק. "לא היו לנו תשובות, אין מה לומר. פשוט רע מאוד".

צפו: הפועל חולון הביסה את הפועל תל אביב 60:83

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המשימה כעת תהיה קשה הרבה יותר. עודד קטש/ברני ארדוב

במקביל בהפועל ינסו להשלים ביממה הקרובה את חזרתו של סנטר מכבי אשדוד ואקס האדומים, קרטיס קלי, לשורות הקבוצה, כשמחר מסתיים מועד ההעברות בליגת העל. קלי צפוי להצטרף לקבוצה במקומו של הסנטר ג'רון מיימון, שעבר אמש בדיקת MRI בשל פציעה במיניסקוס שמטרידה אותו כבר חודש. במקביל יעבור היום הסנטר, ששיחק במדים האדומים גם בליגה הלאומית וגם בעונת הבכורה המחודשת של הקבוצה בליגת העל לפני שנתיים, בדיקה אצל מומחה כף יד כדי להחליט האם הפציעה שמונעת ממנו לשחק בחודש האחרון נמצאת מאחוריו. במכבי אשדוד כבר הביעו הסכמה לשחרר את קלי לאחר שנראה כי הצהובים הבטיחו את הישארותם בליגה, וכן צ'רלס תומאס שהגיע במקומו ומפגין יכולת גבוהה.

הגעתו של קלי עשויה לגרום למתח בין הצוות המקצועי לחלק מאנשי הקבוצה. עודד קטש וצוותו מעוניינים לשתף בתקופה הקרובה חמישה זרים, ולא ארבעה כפי שעשו עד כה, כדי להגביר את הסיכויים לעשות הישג העונה, אך המהלך צפוי לגרור התנגדות בקרב לא מעט אנשים בהפועל שיודעים כי ההחלטה תעלה לקבוצה 250 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully