וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפרס פירקו את סן אנטוניו, גם אטלנטה וממפיס עלו ל-0:1

האלופה לא הייתה יכולה לכריס פול (32 נקודות) וחבריו ב-92:107 של הקליפרס, ההוקס החבולים שרדו קאמבק מאוחר של הנטס בדרך ל-92:99, הגריזליס הרשימו עם 86:100 על הבלייזרס, בנו אודריך בלט

שחקן לוס אנג'לס קליפרס דיאנדרה ג'ורדן. GettyImages
איזו הצגה. דיאנדרה ג'ורדן/GettyImages

אחרי שנפתח עם ניצחון של קליבלנד על בוסטון, ליל המשחקים השני של פלייאוף ה-NBA נמשך הלילה (בין ראשון לשני) עם שלושה משחקים. הקליפרס פירקו את סן אנטוניו עם 92:107 בסטייפלס סנטר, אטלנטה החבולה גברה בקושי רב 92:99 על ברוקלין בזכות התעלות של קייל קורבר, בעוד שממפיס לא התקשתה במיוחד בדרך לניצחון 86:100 על פורטלנד.

שחקן סן אנטוניו ספרס טוני פארקר עם שחקן לוס אנג'לס קליפרס כריס פול. GettyImages
נוקאאוט. פול עם פארקר/GettyImages

לוס אנג'לס קליפרס - סן אנטוניו 92:107 (הקליפרס עלו ל-0:1 בסדרה)

הכל היה יכול להיראות אחרת עבור האלופה אילו רק הייתה מנצחת את ניו אורלינס ונמנעת ממפגש עם יריבה כל כך קשה ונלהבת כמו הקליפרס, שאותתה הלילה על כוונותיה עם תצוגה נפלאה. אם לשפוט על פי מקרי העבר, לא בטוח שמדובר במכה מוראלית עבור הספרס, שהפסידו במשחק הראשון בפלייאוף גם ב-2003, 2005 ו-2007 והמשיכו כל הדרך לטבעת. בכל זאת, עבור הקליפרס מדובר בהישג של ממש.

מפתיחת המשחק האלופה לא מצאה תשובות להתקפה הדינמית של הקליפרס בראשותו של כריס פול הנפלא. הרבע הראשון הסתיים ב-18:30 לזכות הקליפרס, שהזכירו מדוע זכו לכינוי 'לוב סיטי' עם שלל אלי-אופים וריחופים של בלייק גריפין את דיאנדרה ג'ורדן. החבורה של פופוביץ' הצליחה לחזור ולהשוות עוד ברבע השני, אבל בליץ אדיר של הקליפרס לקראת סיום הרבע השלישי פתח פער של 18 נקודות, ממנו הספרס התקשו לחזור. CP3 סיים משחק שיא עם 32 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים וקיבל סיוע מבלייק גריפין, שהיה במיטבו וסיים עם 26 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

הקליפרס הפגיזו ב-55% מהשלוש, וקיבלו גם 17 נקודות מהשחקן השישי האולטימטיבי ג'מאל קרופורד. מנגד, פופוביץ' קיבל ערב פושר מאוד של הטריו המוביל שלו, שחיבר 31 נקודות בלבד - דאנקן עם 11 נקודות ו-11 ריבאונדים, פארקר עם 10 נקודות ומאנו ג'ינובילי עם 10.

עוד באותו נושא

קליבלנד ניצחה 100:113 את בוסטון ועלתה ל-0:1

לכתבה המלאה
שחקן ברוקלין נטס ג'ו ג'ונסון מול שחקן אטלנטה הוקס קייל קורבר. GettyImages
קבלת פנים צוננת בג'ורג'יה. ג'ו ג'ונסון מול קורבר/GettyImages

אטלנטה הוקס - ברוקלין נטס 92:99 (אטלנטה עלתה ל-0:1 בסדרה)

כאילו שהפציעה של תאבו ספולושה וההתאוששות האיטית של פול מילסאפ לא הספיקו, קיבלה אטלנטה החבולה פגיעה נוספת, הפעם מאל הורפורד. הסנטר המצוין נפגע באצבע ברבע האחרון וכמו אטלנטה, הצליח איכשהו לסיים את המשחק ולסמן וי לעיני הקהל הביתי בג'ורג'יה. על הנייר, זו אמורה להיות סדרה חד צדדית לחלוטין. אטלנטה ניצחה 22 משחקים יותר בעונה הסדירה וטאטאה בסוויפ את הנטס בעונה הרגילה בהפרש ממוצע של 17.7 נקודות, אבל הפעם זה הלך הרבה יותר קשה.

מילסאפ, שחזר לשחק אחרי שנעדר מחמשת המשחקים האחרונים בעונה הרגילה ונעזר בתחבושת מיוחדת בכתף, נראה חלוד והסתפק בשש נקודות ב-2 מ-11 מהשדה. למזלו, קייל קורבר הבלתי נגמר לקח את האחריות לידיים. ההוקס הוליכו לאורך כל שלבי המשחק ופתחו פער של 16 נקודות, אך הנטס נגסו לאט לאט בהפרש וצימקו לחמש בלבד בתוך הרבע האחרון.

אלא שאז קורבר קבר שלשו שלשות, וחדירת קלאץ' נוספת של ג'ף טיג, שהקפיצה את היתרון לחמש כשנותרה דקה על השעון, הכריעה את המשחק לטובת ההוקס. קורבר סיים עם 21 נקודות, בעוד שדמארה קארול וג'ף טיג סייעו עם 17 כל אחד. דניס שרודר הצעיר קיבל צ'אנס להוכיח את עצמו עם 24 נקודות והשיב בתרומה נאה של 13 נקודות. את הנטס הובילו ברוק לופז וג'ו ג'ונסון, שספג בוז קצוב בכל פעם שנגע בכדור מול קבוצתו לשעבר. השניים קלעו 17 נקודות כל אחד, כשלופז מוריד גם 14 ריבאונדים (שיא קריירה בפלייאוף).

שחקני ממפיס גריזליס מארק גאסול, מייק קונלי. GettyImages
צוות לעניין. גאסול וקונלי/GettyImages

ממפיס גריזליס - פורטלנד בלייזרס 86:100 (ממפיס עלתה ל-0:1 בסדרה)

עסקים כרגיל בטנסי. בדיוק כמו ב-10 מתוך 11 המפגשים האחרונים עם היריבה מאורגון וממש כמו בכל המפגשים בעונה הסדירה, הגריזליס שלטו לחלוטין במשחק ורשמו עוד ניצחון. ההגנה הקשוחה והמפורסמת של ממפיס שוב עשתה את שלה ולא הותירה סיכוי לחבורת קצרת הרוטציה של טרי סטוטס, שחסר את ארון אפללו וגם את ווסלי מתיוז, כמובן.

הרבע הראשון סימל את המשחק כולו. ממפיס שלטה, הגבילה משמעותית את למרכוס אולדריג' ודמיאן לילארד שניסו להיכנס למשחק, וסיימה את הרבע ביתרון דו ספרתי, 15:25. ההפרש המשך לתפוח גם ברבע השני עד שלהפסקה ירדו הביתיים ביתרון 19, וגם נסיונות הקאמבק המאוחרים של פורטלנד, כשמייק קונלי המתאושש מפציעה זוכה למנוחה, לא הביאו תועלת.

האס של ממפיס מהספסל היה בנו אודריך הוותיק, שצלף 20 נקודות וסיים כטופ סקורר. מייק קונלי וזאק רנדולף (11 ריבאונדים) הוסיפו 16, אבל איש המשחק היה שוב מארק גאסול, עם 15 נקודות, 11 ריבאונדים, שבעה אסיסטים ועוד תצוגה ורסטילית. מנגד, למרכוס אולדריג' הגיע למספרים נאים וסיים עם 32 נקודות, אבל עשה זאת באחוזים רעים מהשדה ועם כמות אסטרונומית של זריקות (13 מ-34 מהשדה). דמיאל לילארד נעצר על 14 ב-5 מ-21 מהשדה כולל 0 מ-6 משלוש.

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד. AP
התקשה. לילארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully