וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: 29 שנה לאחד המשחקים הגדולים של מייקל ג'ורדן

בארה"ב מציינים את יום השנה לערב בו MJ המטיר 63 נקודות על בוסטון בפלייאוף. וגם: רוכב כיבה את המנוע לרוכב אחר והמגיש של שיקגו בזריקה שהוגדרה כ"אחד המהלכים החכמים בתולדות הבייסבול

22:35: אחד המשחקים הגדולים של מייקל ג'ורדן

בארצות הברית מציינים 29 שנה לערב המופלא בו הוד אווירותו המטיר 63 נקודות על הראש של בוסטון. הבולס אמנם הפסידו 135:131 אחרי הארכה כפולה והודחו מהפלייאוף בסוויפ, אך בסיום המשחק אמר לארי בירד: "אני חושב שראיתי את אלוהים מחופש למייקל ג'ורדן".

צפו בתקציר

18:03: קרב משעשע במהלך מרוץ אופנועים

מה תגידו על הווידאו הבא? במהלך מרוץ אופנועים (Moto3) בארגנטינה, התפתח סוג של ריב בין שני מתחרים. זה התחיל בבעיטה באופנוע ונמשך בנטרול מנוע ותנועות מגונות.

16:00: צפו: טריילר לסרט החדש על אלן אייברסון

15:00: ההבדלים בין מייוות'ר לפאקיאו - הזוגיות

בת הזוג של פלויד מייוות'ר. טוויטר, צילום מסך
בת הזוג של פלויד מייוות'ר/צילום מסך, טוויטר
המשפחה של מני פאקיאו. טוויטר, צילום מסך
המשפחה של מני פאקיאו/צילום מסך, טוויטר

12:15: האח של פלאיני שבלבל את מוריניו

ז'וזה מוריניו חשף סיפור מעניין שמתייחס למה שאירע לפני המשחק של צ'לסי נגד מנצ'סטר יונייטד. "הגעתי בבוקר והשומר אמר לי: 'פלאיני לא משחק'. השומר אמר שראה אותו ושאל אותו: 'מה אתה עושה פה?', והוא השיב לו: 'אני פלאיני והגעתי כדי לקחת כרטיסים מחבר שלי אדן הזאר'. זה לא הריח לי טוב. הלכתי לגוגל מהנייד שלי והעליתי את אחיו של פלאיני. האח שלו נראה אותו דבר. הלכתי עם התונות לשומר, ואמרתי: 'זה או זה?'. הוא הסתכל, ואמר לי: 'זה'. אמרתי לו: 'לך תזדיין. זה אח שלו'".

11:30: השחקן שהסתבך בגלל סקס בחדרו של המנג'ר

ב"דיילי מירור" מפרסמים דיווח על אירוע קצת משונה מליגה חובבנית באנגליה: החלוץ ג'יי הארט, שחקנה של קלית'רו, תועד מקיים יחסי מין עם אוהדת של הקבוצה בלא פחות ולא יותר מאשר חדרו של המנג'ר, כשהוא לבוש במדי הקבוצה. הסרטון שהופץ במהרה גרם לסערה ובקבוצה החליטו לחתוך את השחקן. חברתו של השחקן שהייתה המומה מהאירוע תקפה את מי שפרסם את הסרטון וכתבה בדף הקבוצה: "תהיו צנועים לגבי האנשים שקשורים לזה. תודה לאל שהילדים שלי צעירים מדי כדי לקרוא. זה מגעיל. אני בטוחה שהמשפחות שלהם רחוקות מלהיות מושלמות". הארט עצמו ניסה לספק הסברים, ואמר: ,אני מצטער מאוד. שתיתי קצת יותר מדי. הייתי רחוק מכולם וחשבתי שאני מתחבא".

ג'יי הארט שחקן כדורגל שהסתבך. דיילי מירור, אתר רשמי
הפרסום בדיילי מייל/אתר רשמי, דיילי מירור

9:57: נוקאאוט בקרב הקמעות

הקמע של הגריזליס שאב השראה משחקני קבוצתו שפתחו את סדרת הפלייאוף מול פורטלנד בניצחון מרשים וסיפק ריחוף מרשים משלו, ישירות על הקמע של הבלייזרס

6:45: מהלך גאוני בבייסבול

ג'ון לסטר, הפיצ'ר של שיקגו קאבס, מצא את הפתרון האידיאלי לכדור תקוע. במהלך המשחק של קבוצתו שיקגו נגד הפאדרס, לסטר תפס כדור, לא הצליח לשחרר אותו מהכפפה, והחליט לזרוק את הכפפה כולה, עם הכדור התקוע. המהלך המקורי כבר זכה להגדרה "אחד המהלכים החכמים בתולדות הבייסבול".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully