וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לשלוט בבאר שבע זה לא מובן מאליו". אלישע לוי: "אין בעיית כושר גופני"

מאמן קרית שמונה היה מסופק אחרי ה-2:2 בבאר שבע: "נקווה להשיג עוד שניים-שלושה ניצחונות ולהבטיח את אירופה". אלישע לוי: "יצאה לאופיר מזרחי פצצה שאין מה לעשות מולה. מקווה לזכות בגביע"

one

בזמן שמכבי תל אביב דורסת את בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה שיחקו לידיים של האלופה עם 2:2 מהנה ביניהן באצטדיון וסרמיל. רועי גורדנה וסיראז' נאסר העלו את המארחים ליתרון פעמיים, אבל רוג'רס קולה ואופיר מזרחי השוו פעמיים ועשו צדק, למרות שוובה בראון הורחק בצהוב שני והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. באר שבע שמרה על פער של שתי נקודות על פני יריבתה במקום השני, אך התרחקה עד כדי 10 נקודות ממכבי תל אביב בפסגה.

חגגו מוקדם מדי. סיראז' נאסר/ברני ארדוב

"אני חושב שהיינו צריכים לנצח את המשחק. לא היה משחק גדול, אלא משחק טקטי של שתי קבוצות טובות וחזקות", כך אמר בסיום אלישע לוי מאמן המארחים, "ברגע שהם היו עם 10 שחקנים היינו חייבים לנצח. זו פעם שנייה רצוף שאנחנו סופגים שער לקראת הסיום וזה מאכזב. יצאה לאופיר מזרחי פצצה שאי אפשר לעשות מולה שום דבר. אנחנו עם הפנים למשחק הבא. אני לא ראיתי כאן בעיה של כושר גופני אצלנו. לא נפלנו מהם בתיקולים וחטיפות ולא בשום דבר. אני לא רואה דבר כזה".

על פער 10 הנקודות ממכבי תל אביב: "אני כל הזמן דוחף את הקבוצה שלי לקצה, סיכומים נעשה בסוף. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת ואנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. הגביע הוא מאוד חשוב מבחינתנו, זה לא דבר של מה בכך להגיע פעמיים ברציפות לחצי הגמר. הציפייה שלי היא לקחת גביע, נעשה הכול בשביל זה ונקווה שזה יקרה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן קרית שמונה. ברני ארדוב
היה מרוצה מהתיקו. ברק בכר/ברני ארדוב

ברק בכר נשמע מרוצה מהמשחק של קבוצתו: "אופיר מזרחי היה בתקופה פחות טובה ואני שמח שהוא חזר עם הגול הזה. אני חושב שהיינו שווים ניצחון, לפחות עד ההרחקה. הגענו למצבים טובים, לא הבקענו ובסופו של דבר לחזור מפיגור ב-10 שחקנים מול קבוצה כזאת בווסרמיל, זה יפה. התוצאה טובה, למרות שהיינו שווים ניצחון. חשבתי להחליף את וובה בראון במחצית, אבל שיחקנו טוב ושלטנו, וגם הוא נכנס טוב למשחק. יכול להיות שבדיעבד הייתי צריך להחליף אותו, אבל הכול בדיעבד".

בכר הוסיף: "בסך הכול אני מאוד מרוצה מהמשחק שלנו. לשלוט ככה בבאר שבע זה לא מובן מאליו. נקווה לעשות עוד שניים-שלושה ניצחונות כדי להבטיח את אירופה. חיימוב? אני לא יכול לבוא אליו בטענות אחרי כל כך הרבה נקודות שהוא הביא לנו העונה. הוא שחקן משמעותי שהביא לנו נקודות ועוד יביא לנו בעתיד".

אופיר מזרחי, שכבש שער שוויון יפהפה, אמר בסיום: "שער יפה, אבל יותר מזה מדובר בשער חשוב. אני שמח שעזרתי לקבוצה שלי להשיג נקודה. באר שבע קבוצה מצוינת, לא סתם היא בצמרת, גם יש לה קהל מדהים. חשוב שהצלחנו להוציא נקודה ב-10 שחקנים. יש עוד כמה משחקים, אני חושב שברק יכין אותנו טוב ונבוא לנצח כל משחק עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully