וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף לאומית: הפועל גליל עליון ניצחה במגדל העמק ועלתה ל-0:1

השנייה בעונה הסדירה הפסידה לקבוצה של זיו ברתנא 86:82, ורחוקה הפסד אחד מהדחה. עירוני קרית אתא - אליצור יבנה 74:83, הפועל עפולה - נתניה 94:96, קרית גת - עירוני רמת גן 69:73

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אנטון קזרנובסקי. ברני ארדוב
הפתיע את מגדל העמק. קזרנובסקי/ברני ארדוב

המסע לעבר ליגת העל בכדורסל החל הערב (ראשון) עם פתיחתו של פלייאוף הליגה הלאומית. ארבע סדרות רבע הגמר נערכות בשיטת הטוב משלושה, ומי שאיבדה את יתרון הביתיות היא הפועל מגדל העמק, שנוצחה על ידי הפועל גליל עליון 86:82. עירוני קרית אתא, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, ניצחה את אליצור יבנה 74:83. הפועל עפולה שרדה את המותחן מול ברק נתניה עם 94:96, ומכבי קרית גת גברה על עירוני רמת גן 69:73.

עירוני קרית אתא - אליצור יבנה 74:83 (0:1 לקרית אתא בסדרה)

עירוני קרית אתא הגיעה לפלייאוף כאלופת הליגה הסדירה, אחרי שפרצה באמצע הסיבוב הראשון עם 15 ניצחונות מתוך 16 משחקים, ושחקניו של שרון אברהמי לא מעדו גם בפתיחת הפלייאוף, מול האורחת, שהתשחלה לשמונה המובילות במחזור האחרון של העונה הסדירה. יבנה הפתיעה ברבע הראשון כשהוליכה 14:19 אבל קרית אתא התעשתה ברבע השני בו הפגיזה 28 ולא שמטה את ההובלה עד לסיום. אוראל לב היה מצוין וקלע 24 נקודות לקרית אתא, טינדל הוביל את קלעי יבנה עם 15 נקודות.

הפועל עפולה - ברק נתניה 94:96 (0:1 לעפולה בסדרה)

המותחן הגדול בבירת העמק הסתיים בניצחון שחקניו של דוד אלהרר, בעוד הקבוצה של עידן פלדה נתנה פייט לאורך כל הדרך. ברבע הראשון נתניה ניצחה 16:29 אבל עפולה השיבה בהפגזה ברבע השני עם 36 נקודות. גם המחצית השנייה הייתה הפכפכה כשנתניה שלטה ברבע השלישי ועפולה חזרה ברביעי. 11 שניות לסיום דגלאס קלע אחת משתיים מהקו והעלה את עפולה ל-94:96, ברנדון בראון החטיא שלשת ניצחון עם הבאזר ועפולה חגגה 0:1 בסדרה. דגלאס קלע 19 לעפולה, שאנון שורטר ולוי הוסיפו 18 כל אחד. בראון הפציץ 33 למפסידים.

דראגן בנדר, עירוני רמת גן. ברני ארדוב
דראגן בנדר ועירוני רמת גן לא הצליחו לגנוב ניצחון בקרית גת/ברני ארדוב

מכבי קרית גת - עירוני רמת גן 69:73 (0:1 לקרית גת בסדרה)

הקבוצה של נתי כהן הפגינה לאורך העונה מאזן ביתי מרשים כשהפסידה פעם אחת בלבד בבית, ולא מעדה גם הפעם. רמת גן כפתה משחק צמוד אבל נקודות של אלעד הופמן וווטסון מהעונשין בשניות הסיום הבטיחו לה ניצחון. ווטסון הצטיין בקרית גת עם 20 נקודות ו-14 ריבאונדים. קוואמה וון הוליך את רמת גן עם 23 נקודות.

הפועל מגדל העמק - הפועל גליל עליון 86:82 (0:1 לגליל עליון בסדרה)

הפועל מגדל העמק סיימה שנייה את העונה הסדירה אבל הגיעה לפלייאוף לא חדה לאחר הפסד בשבוע שעבר לאליצור יבנה, וזה בא לידי ביטוי במאני-טיים. המארחת איבדה את יתרון הביתיות והיא רחוקה הפסד אחד מהדחה. נקודות של אנטון קזרנובסקי מהעונשין כשנותרו 6 שניות לסיום הבטיחו לגליל את הניצחון. ג'ורדן הוליך את קלעי המנצחת עם 22 ו-10 ריבאונדים, קזרנובסקי הוסיף 19 ו-8 ריבאונדים. ביידלר הצטיין במגדל העמק עם 31 נקודות ו-16 ריבאונדים.

במשחק נוסף במסגרת הפלייאוף התחתון הביסה מכבי הוד השרון את אליצור נוה דוד רמלה 65:101.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully