וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון זכה במרוץ בחריין

אלוף העולם רשם ניצחון שלישי העונה אחרי שזינק מהפול פוזישן והוביל לאורך כל המרוץ. רייקונן מפרארי סיים שני, רוזברג העניק עוד פודיום למרצדס כשסיים שלישי. פטל סיים חמישי

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס. רויטרס
ניצחון שני ברציפות בבחריין. המילטון/רויטרס

לואיס המילטון זינק הערב (ראשון) מהפול פוזישן הרביעי ברציפות שלו מאז פתיחת עונת 2015 בפורמולה 1, וחצה ראשון את קו הסיום של מרוץ בחריין לאחר שהוליך לאורך כל הדרך. אלוף העולם הבריטי רשם ניצחון שלישי העונה בארבעת המרוצים עד כה וניצחון שני רצוף על המסלול בבחריין, תוך שהוא מקדים את קימי רייקונן מפרארי כשניקו רוזברג חברו לקבוצה סיים שלישי וסבסטיאן פטל, שזינק שני, סיים חמישי בלבד. בסיום המרוץ הייתה דרמה קטנה לאחר שהמילטון סבל מתקלה ברכבו, אך זה לא מנע ממנו לרשום ניצחון מספר 36 בקריירה. ג'נסון באטון, שהיה אמור לזנק מהמקום ה-20 לראשונה זה שבע שנים, מאז הגרנד פרי של קנדה ב-2008, לא התייצב לקו הזינוק עקב תקלה.

ניקו רוזברג זינק שני ולארח שאיבד את מקומו לקימי רייקונן הוא חזר לקראת ההקפה ה-20, ועלה למקום השני לאחר שעקף את סבסטיאן פטל ורייקונן, כשלפניו רק חברו לקבוצה לואיס המילטון. פיליפה מאסה דיווח על בעיות במנוע, ובהמשך הילדון ההולנדי מקס וארסטאפן מטורו רוסו הושבת לאחר שהמנוע שלו נפגע. כל הבעיות מאחור לא עניינו את אלוף העולם הבריטי, והמליטון הוליך בבטחה במקום הראשון כשחברו לקבוצת מרצדס ניקו רוזברג נאבק עם רייקונן, ואלטרי בוטאס ופטל על המקום השני. בסיום המרוץ היה זה רייקונן שסיים שני ורוזברג שלישי, כשסבסטיאן פטל סיים חמישי בלבד אחרי בוטאס.

נהג פורמולה 1 מקבוצת מקלארן פרננדו אלונסו. Dan Istitene, GettyImages
זינק ראשון, סיים ראשון. המילטון חורך את המסלול/GettyImages, Dan Istitene
נהג פורמולה 1 לואיס המילטון מוביל עם פתיחת מרוץ בחריין. Clive Mason, GettyImages
המסלול בבחיירן/GettyImages, Clive Mason

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully