וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה במונטה קרלו עם 5:7, 6:4, 3:6 על תומאש ברדיך

הסרבי נזקק לשעתיים ועוד 43 דקות כדי להשלים זכייה בתואר ה-52 בקריירה שלו והפך לטניסאי הראשון בהיסטוריה שזוכה בשלושת תארי המאסטרס 1,000 הראשונים של השנה ברציפות

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
תואר מספר 52 בקריירה. דג'וקוביץ'/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ', גבירותי ורבותי. הטניסאי הטוב בעולם שוב עשה את זה. הסרבי, המדורג ראשון בעולם, זכה בטורניר המאסטרס 1,000 במונטה קרלו לאחר 5:7, 6:4, 3:6 על תומאש ברדיך (8 בעולם) במשחק שארך שעתיים ועוד 43 דקות ונעצר במהלך המערכה השנייה בשל הגשם. לדג'וקוביץ' זהו תואר מאסטרס 1,000 שלישי השנה והוא הטניסאי הראשון בהיסטוריה שמשלים זכייה בשלושת תארי המאסטרס הראשונים של השנה אחרי אינדיאן וולס ומיאמי. בסך הכול, זהו תואר המאסטרס הרביעי שלו ברציפות וזו הפעם השנייה בקריירה שלו שהוא מצליח לעשות את זה אחרי שב-2013 ו-2014 זכה בשנגחאי, פריס, אינדיאן וולס ומיאמי.

תומאש ברדיך טניסאי צ'כי. Julian Finney, GettyImages
לקח מערכה, אבל זה לא הספיק. ברדיך/GettyImages, Julian Finney

דג'וקוביץ' לקח איתו 628 אלף יורו ועוד 1,000 נקודות דירוג והשלים זכייה בתואר מאסטרס 23 בקריירה שלו, כשהוא עומד על מאזן של 10:22 במשחקי גמר וזהו תואר 52 בסך הכול בקריירה שלו, כששם מדובר במאזן של 23:52. בנוסף, זה היה הניצחון ה-17 ברציפות של נולה וזו הפעם השנייה בקריירה שלו בה הוא זוכה במונטה קרלו אחרי שעשה את זה ב-2013. אגב, אחרי הזכייה של דג'וקוביץ' אפשר לקבוע שהוא, רוג'ר פדרר, רפאל נדאל ואנדי מארי זכו ב-42 מ-46 תארי המאסטרס האחרונים, כשארבעת יוצאי הדופן היו דויד פרר, סטן ואוורינקה, ג'ו ווילפריד צונגה ורובין סודרלינג.

המערכה הראשונה נפתחה בצורה מוזרה מאוד, כשברדיך משיג שבירה כבר במשחקון הראשון ומוביל 2:3 עם ההגשה. דווקא בשלב הזה הצליח דג'וקוביץ' לשבור בחזרה ל-3:3 ואפילו להשיג שבירה נוספת בדרך ל-3:5. אבל כשהמדורג ראשון בעולם ניגש להגיש כדי לזכות במערכה הוא נשבר וברדיך הצליח לחזור לעניינים ולאזן ל-5:5. דג'וקוביץ' שמר על ההגשות שלו ועלה ל-5:6 כשהוא משיג שבירה נוספת בתום משחקון ארוך ולוקח את המערכה הראשונה עם 5:7.

המערכה השנייה נפתחה כששני השחקנים שומרים על ההגשות שלהם בחמשת המשחקונים הראשונים וזה 2:3 לדג'וקוביץ'. במצב הזה התחיל לרדת גשם והמשחק נעצר לשעה קלה. אחרי החזרה, הצליח ברדיך להשיג את השבירה הראשונה במצב של 3:3 ובמשחקון השביעי המפורסם, בדרך לזכייה במערכה עם 4:6. במערכה השלישית העלה דג'וקוביץ' את הרמה שלו לשיא ופתח עם 0:4 מוחץ. ברדיך הצליח לשבור וצימק ל-2:4 וגם השיג אפשרות שבירה במשחקון הבא, אבל דג'וקוביץ' שמר על קור רוח ועלה ל-2:5. ברדיך עוד שמר על ההגשות שלו, אבל לא הצליח לסכן את משחקון ההגשות של דג'וקוביץ', שהשלים זכייה בתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully