וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו זכתה באליפות בפעם השלישית ברציפות

האלופה שמרה על התואר וחתמה עונה מושלמת עם מאזן של 0:30, אחרי שניצחה 1:3 במערכות את מכבי תל אביב והשלימה את סדרת הגמר עם 0:3. זו האליפות ה-12 של מטה אשר והדאבל השמיני בתולדותיה

הפועל מטה אשר/עכו אלופת המדינה בכדורעף 2014/15. אדריאן הרבשטיין
יש אליפות. שחקני מטה אשר עם הצלחת/אדריאן הרבשטיין

הפועל מטה אשר/עכו היא אלופת ישראל בכדורעף, בפעם השלישית ברציפות וה-12 בהיסטוריה. האלופה מהשנתיים האחרונות שמרה על התואר שלה בצורה מושלמת, עם מאזן עונתי של 0:30 וגם 0:3 חלק בסדרת הגמר, אותה חתמה הערב (ראשון) עם ניצחון 1:3 במערכות (14:25, 25:13, 20:25, 20:25) על סגניתה מכבי תל אביב. הצהובים, שלא ניצחו בנעמן כבר שלוש שנים, לא ויתרו אחרי המערכה הראשונה ולקחו את השנייה, אבל לאחר מכן השליטה חזרה להיות אדומה. 2,000 הצופים חגגו יחד עם השחקנים את הדאבל השלישי ברציפות והשמיני בתולדות המועדון. איזו עונה מדהימה של מטה אשר.

שחקני מכבי תל אביב בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
חזרו בגדול במערכה השנייה, אבל סיימו כסגנים. שחקני מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

מערכה 1

מטה אשר השתלטה על העניינים כבר מהרגע הראשון וצברה נקודות בקצב. שחקני מכבי תל אביב הצליחו להקטין ל-9:6, אבל משם האדומים ברחו וחתמו את המערכה הראשונה עם הנחתה של אלכס אוסוקין ו-14:25.

מערכה 2

מכבי תל אביב לא גילתה סימני שבירה אחרי שאיבדה את המערכה הראשונה תוך 20 דקות, ועלתה ליתרון 6:7 במערכה השנייה. הפער של הצהובים המשיך לגדול ל-9:14, ובזכות הגנה נהדרת הם ברחו ל-10:18 שהפתיע גם את המאמן המקומי נעם כץ. מטה אשר לא הצליחה לחזור מול ההגשות המעולות של גנדי סוקולוב וזה 13:25 מפתיע למכבי תל אביב בסיום המערכת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהדי הפועל מטה אשר/עכו בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
חיכו בסבלנות לפתיחת השמפניות. אוהדי מטה אשר/עכו/אדריאן הרבשטיין

מערכה 3

מטה אשר החזירה לידיה את השליטה במשחק ועלתה ליתרון מהיר. בפיגור 13:8, זוהר בר נצר נאלץ לקחת פסק זמן בניסיון לעורר את שחקני מכבי תל אביב, אבל עם החזרה סיפק אוסוקין חסימה נהדרת והקפיץ את אוהדי מטה אשר. הצהובים עוד הצליחו לצמק, אבל חסימה גדולה של ויאדסלב בצ'קלה וטעות של הצהובים הובילה ל-20:25 בסיום המערכה השלישית. עוד מערכה לאליפות.

מערכה 4

רביב שחר בן ה-46 הראה שמכבי תל אביב ממשיכה לתת פייט והעלה ל-3:4 את הצהובים, אבל מטה אשר/עכו הפכה ל-6:8. מכבי תל אביב עוד נשארה בתמונה, עד שאלן קומל הנחית פעמיים והעלה ל-18:22. משם מטה אשר המשיכה ונתנה את האות לחגיגות האליפות עם 20:25 במערכה הרביעית ו-0:30 בעונה כולה.

אלן קומל שחקן הפועל מטה אשר/עכו. אדריאן הרבשטיין
הנחית במערכה הרביעית. אלן קומל/אדריאן הרבשטיין
נעם כץ מאמן הפועל מטה אשר/עכו. אדריאן הרבשטיין
כבר התרגל. מאמן מטה אשר נעם כץ/אדריאן הרבשטיין
רביב שחר שחקן מכבי תל אביב בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
בגיל 46. רביב שחר/אדריאן הרבשטיין
שחקני הפועל מטה אשר/עכו. אדריאן הרבשטיין
12 אליפויות בהיסטוריה למטה אשר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully