וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי גברה 0:2 על ווסטהאם, סילבה פונה לבית חולים

האלופה התאוששה מההפסד בדרבי בזכות שער עצמי "מרהיב" של קולינס (18) ושער הליגה ה-20 בליגה של אגוארו (36). חשש לשבר בעצם הלחי לסילבה. שער 20 גם לקיין ב-1:3 של טוטנהאם על ניוקאסל

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
20 שערי ליגה. סרחיו אגוארו/רויטרס

שבוע אחרי ההפסד שלה בדרבי, מנצ'סטר סיטי עצרה את הסחף והרגיעה את הרוחות סביב המועדון עם 0:2 ביתי על ווסטהאם במחזור ה-33 בפרמיירליג. טוטנהאם ניצחה 1:3 בחוץ את ניוקאסל והשוותה את מאזנה לזה של ליברפול המדורגת חמישית.

מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם 0:2

אחרי שלושה הפסדים בארבעה משחקים, האלופה היוצאת קיבלה יריבה בהזמנה בדמות ווסטהאם, שאפשרה לה להשיג שלוש נקודות ולצמק את הפער מארסנל השנייה לשתי נקודות (לתותחנים משחק פחות). בדקה ה-18 טעות קומית בהגנת הפטישים סידרה למנצ'סטר סיטי יתרון. השוער אדריאן בעט רע, חסוס נבאס התגבר על קרסוול והעביר כדור רוחב אותו הבלם הוולשי ג'יימס קולינס בעט בקשת מעל השוער שלו, למשקוף ופנימה. בדקה ה-36 שוב היה זה נבאס, שיצא למתפרצת וסידר לסרחיו אגוארו שער 20 העונה בליגה.

הבשורה המדאיגה הגיעה מכיוונו של דויד סילבה, שספג מרפק (לא מכוון) משייקו קויאטה, ופונה מהמגרש על אלונקה כשמסיכת חמצן על פניו, ומשם הובהל לבית חולים עם חשש לשבר בעצם הלחי.

כריסטיאן אריקסן טוטנהאם. Nigel Roddis, GettyImages
שער עם הרבה מזל. אריקסן/GettyImages, Nigel Roddis

ניוקאסל - טוטנהאם 3:1

ניצחון חשוב מאוד לתרנגולים, שהשתוו לליברפול במקום החמישי שמקנה כרטיס לליגה האירופית בתום העונה. המארחים הגיעו למשחק הזה עם רצף של חמישה הפסדים רצופים וללא סיסה וסיסוקו המושעים ואחרי חצי שעה של משחק נאסר צ'אדלי העניש אותם עם בעיטה מ-25 מטר שהכניעה את טים קרול. ג'ק קולבק השווה עם פתיחת המחצית השנייה בבעיטה מקרוב, אבל האורחים חזרו להוביל בזכות כריסטיאן אריקסן. הקשר הדני המצוין סובב כדור חופשי מצד שמאל, הגנת המארחים חלמה וקרול לא ראה את הכדור שחדר לרשת. הארי קיין השתווה לאגוארו עם השער ה-20 שלו העונה כשכבש עמוק בתוספת הזמן במתפרצת והבטיח את הניצחון של האורחים. התרנגולים מתקרבים לאירופה, ניוקאסל רחוקה רק שבע נקודות מהקו האדום ואם לא תתעורר היא עלולה למצוא את עצמה בצ'מפיונשיפ בעונה הבאה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully