וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ברוז' ורפאלוב ניצחו את אנדרלכט וכבשו את הפסגה

הקשר שיחק 81 דקות, רוד פורמר השלים מהפך (86) ב-1:2 על האלופה, שבוע לפני המשחק מול גנט השנייה. נאתכו בישל בתיקו של צסק"א. דאבור נפצע בהפסד של גראסהופרס, ביטון הודח מהגביע

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (שמאל) מול אלכסנדר אניוקוב שחקן זניט סט. פטרסבורג. GettyImages
בישול שישי העונה. ביברס נאתכו/GettyImages

ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' שלו ממשיכים את מאבק האליפות שלהם והערב הם השיגו ניצחון גדול, 1:2 על אנדרלכט האלופה וחזרו למקום הראשון. רפאלוב, שכבש שער ניצחון הירואי מול אנדרלכט בגמר הגביע פתח בהרכב ושיחק 81 דקות. המשחק נפתח רע מבחינת המארחים כאשר אלכסנדר מיטרוביץ' כבש לאלופה בדקה -26. היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-74 שבה ויקטור ואסקז בישל למהמאבו אולארה את השוויון. בדקה ה-86 הושלם המהפך. ויקטור סאנצ'ס מסר כדור חופשי מהיר לרוד פורמר ששבר את מלכודת הנבדל וכבש מקרוב. ברוז' חלפה על פני גנט בפסגה, כאשר בשבוע הבא היא תתארח אצלה לסוג של משחק עונה מול קבוצתו של רמי גרשון.

מה עובר על צסק"א מוסקבה? הקבוצה מבירת רוסיה, שהפסידה בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, הייתה קרובה לחזור למסלול הניצחונות במשחקה מול קרסנודאר השנייה, אך היא ספגה בדקה ה-88 וסיימה את משחקה הביתי ב-1:1. הקשר ביברס נאתכו פתח בהרכב, השלים 90 דקות ואף בישל את השער (בישול שישי העונה), שבסופו של דבר לא הספיק. נאתכו, לו תשעה שערים העונה, הגביה כדור בדקה ה-44, פונטוס וורבלום נגח וקבע 0:1. אלא שבדקה ה-88 קרסנודאר הצליחה להשוות בסיומה של התקפה מתפרצת, לאחר שוונדרסון הברזילאי, שנכנס כמחליף, סיים מבצע אישי נאה עם בעיטה לפינה שקבעה 1:1. צסק"א במקום השלישי עם 44 נקודות, קרסנודאר שנייה עם 48 נקודות, זניט סנט פטרסבורג מוליכה את הליכה בגאון עם 55 נקודות.

* ניר ביטון וקבוצתו סלטיק הודחו באופן כואב למדי מהגביע הסקוטי, כשספגו בדקה ה-117 מאינברנס, הפסידו 3:2 והודחו בשלב חצי הגמר. ביטון פתח בהרכב והשלים 90 דקות. סלטיק עלתה ליתרון בדקה ה-18 אחרי שווירג'יל ואן דייק הנפלא כבש, אך בדקה ה-55 השוער קרייג גורדון הורחק לאחר הכשלה ברחבה, אותה תירגם גרג טנסי לשער מהנקודה הלבנה. בהארכה, אדוארד אופרה העלה את אינברנס ליתרון אך ג'ון גווידטי השווה בדקה ה-103. בדקה ה-117 דייויד רייבן כבש שער ניצחון עבור אינברנס וסלטיק הודחה בחצי הגמר.

* מונס דאבור נפצע הערב בירך כבר אחרי תשע דקות של משחק, יצא לקבל טיפול והוחלף בדקה ה-12. גראסהופרס לא הסתדרה בלי הסקורר המוביל שלה והפסידה 2:0 ללוצרן מצמד של מרקו שנויוולי (27 ו-63). הפציעה מעמידה בספק את המשך העונה של דאבור.

* חאתם עבד אלחמיד חזר מפציעה להרכב דינמו בוקרשט ושיחק 66 דקות ב-0:0 מול קראיובה במחזור ה-27.

* רם שטראוס השלים 90 דקות בשערה של סלאמינה, שסיימה ב-1:1 את משחקה עם א.א.ל לימסול בפלייאוף התחתון בקפריסין.

* סינטאיהו סלליך סובל מפציעה במפשעה והוא לא נכלל בסגל של מאריבור אתמול. הקשר שהשתלב היטב בקבוצה הסלובנית, כנראה יעבור ניתוח בקע וייתכן שהוא גמר את העונה.

* וולין לוצק, ללא גל שיש, הפסידה בביתה 3:1 לדינמו קייב, מוליכת הליגה האוקראינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully