וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיה דורטמונד הודיעה: תומאס טוכל יחליף את יורגן קלופ

המאמן בן ה-41 עמד על הקווים של מיינץ בשנים 2009-2014 והוביל אותה לכמה מהעונות הטובות בתולדותיה. נחשב למאמן מהאסכולה של קלופ ובין השניים שוררים יחסים טובים מאוד

זה שבא וזה שהולך. קלופ וטוכל/GettyImages

בורוסיה דורטמונד הודיעה היום (ראשון) שמאמנה הבא יהיה תומאס טוכל. באמצע השבוע שעבר הודיע יורגן קלופ שהוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה ובגרמניה העריכו שטוכל יהיה המחליף שלו. היום ההערכות הללו הפכו לעובדה כשבהודעה רשמית מטעם המועדון נכתב ש"ברוסיה דורטמונד, אלופת גרמניה שמונה פעמים בעבר, מודיעה שתומאס טוכל יהיה מאמן הקבוצה החל מ-1 ביולי, 2015. הוא יקבל חוזה לשלוש שנים".

טוכל בן ה-41 התחיל את קריירת האימון שלו במיינץ בשנת 2009, שנה אחרי שקלופ עזב אותה לטובת דורטמונד. הוא עמד על הקווים של הקבוצה עד סוף עונת 2014 וב-183 משחקים בכל המסגרות רשם מאזן של 72 ניצחונות, 66 תוצאות תיקו ו-45 הפסדים. תחתיו מיינץ הגיעה להישג השיא שלה - מקום חמישי - בתום עונת 2010-11.

טוכל נחשב למאמן מהאסכולה של קלופ ובין השניים שוררים יחסים טובים מאוד. בדורטמונד מקווים שההגעה של מאמן אמוציונלי שדוגל בכדורגל מהיר, אינטנסיבי ואגרסיבי, ימשיך את הקו של הקבוצה בשנים האחרונות ויצליח לרכך את העזיבה של קלופ במהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully