וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גארת' בייל ייעדר כשבועיים עד חודש, יחמיץ את אתלטיקו

הקיצוני הוולשי שנפצע במשחק מול מלאגה, מצטרף למודריץ' במסדר הפצועים וגם הוא ייעדר בגומלין רבע גמר האלופות ביום רביעי. בברצלונה משוכנעים: סוארס סוף סוף שובר את קללת החלוצים

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. AP
נפצע שוב ושוב. מודריץ'/AP

משחק הליגה מול מלאגה אמש (שבת) גבה מריאל מדריד מחיר כבד למרות הניצחון שהושג בו. אחרי שנודע כי לוקה מודריץ' נפצע וסיים את העונה, הערב מדווחים בספרד שגם גארת' בייל שנפצע באותו משחק בשריר השוק, צפוי להיעדר מהמגרשים כשבועיים עד חודש לפחות. המשמעות היא שבייל ייעדר בוודאות ממשחק הגומלין מול אתלטיקו מדריד ביום רביעי וכנראה יחמיץ גם את משחקי הליגה מול סלטה ויגו, אלמריה ואת משחק החוץ הקשה מול סביליה בעוד פחות משבועיים.

כזכור, גם הקשר לוקה מודריץ', שרק לא מזמן חזר מפציעה והביא עימו איכויות רבות לבלאנקוס, שוב נפצע, הפעם במהלך ה-1:3 על מלאגה אמש (שבת) והוא ייעדר כשישה שבועות, מה שאומר שהוא למעשה סיים את העונה. מודריץ' עזב את הסנטיאגו ברנבאו בבכי ויוכל לשחק רק בגמר ליגת האלופות אם אכן קבוצתו תצליח להעפיל לשם.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
גם הוא יחמיץ את אתלטיקו. גארת' בייל/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

"מודריץ' נפגע בברך ולבייל יש צרות אחרות", הצהיר קרלו אנצ'לוטי. "היה משחק טוב והיינו יוצאים ממנו עם חיוך גדול, אילולי הפציעות של בייל ומודריץ'. נלחמנו, נתנו הכול על המגרש והראנו יכולת טובה יותר".

אנצ'לוטי הצהיר כי פביו קואנטראו יהיה שזה שיפתח בעמדת המגן השמאלי מול אתלטיקו מדריד ביום רביעי, והתייחס גם ליכולת של חאמס, איסקו וטוני קרוס. "כולם שיחקו טוב, אבל חאמס התעלה על כולם. הוא נתן לנו הרבה איכות. לאיסקו הייתה מחצית ראשונה פחות טובה, אבל הוא השתפר משמעותית בהמשך. בנזמה אמור לשחק ברביעי, מצבו משתפר מאוד. יש לנו שלושה ימים כדי להכשיר אותו".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את מלאגה, מודריץ' ובייל נפצעו

לכתבה המלאה

בינתיים בברצלונה הכל מתנהל על מי מנוחות. הקטלאנים גברו אמש 0:2 על ולנסיה וחגגו עם ליאונל מסי את השער ה-400 שלו במדי ברצלונה. "זו הרגשה טובה להבקיע 400 שערים בברצלונה ואני מקווה להבקיע עוד, אבל מה שיותר חשוב שניצחנו במשחק ממש קשה", אמר מסי בסיום.

פילוח השערים של מסי במדי ברצלונה עומד על 278 שערי ליגה, 75 שערים בליגת האלופות, 32 בקופה דל ריי, 10 בסופרקופה, ארבעה באליפות העולם לקבוצות ואחד בסופרקאפ האירופי. אבל מי שממשיך לגנוב מהפוקוס על הפרעוש הוא לואיס סוארס, שהמשיך אמש בכושרו הפנטסטי וכבש את השער הראשון. ב'מארקה' פרסמו היום מאמר תחת הכותרת "סוארס, היורש של ברצלונה לסמואל אטו", בו ניסו להמחיש כיצד סוארס פורח לעומת חלוצים אחרים שנחתו בקאמפ נואו מאז החלוץ הקמרוני ונכשלו. זלאטן איברהימוביץ', תיירי הנרי, דויד וייה ואלכסיס סאנצ'ס - כולם ניסו לעצור את "קללת החלוצים של ברצלונה" ללא הצלחה.

אטו כבש בעונתו הראשונה במדי הבלאוגרנה 29 שערים בכל המסגרות, עם ממוצע של 0.64 שערים למשחק. סוארס עומד כעת על ממוצע של 0.54 שערים למשחק, עם 18 כיבושים ב-33 הופעות. "המאזן הזה רק יילך וישתפר, כי סוארס פתח את העונה בכנף והמספרים שלו עלו משמעותית כשהוסט לאמצע כחלוץ רחבה", נכתב.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה כובש מול ולנסיה. Luis Suarez, GettyImages
מסיר את הקללה? לואיס סוארס/GettyImages, Luis Suarez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully