וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "מבחינתי, יונייטד יכולה להחזיק בכדור 99% מהזמן"

מנג'ר צ'לסי לא התרגש במיוחד מהעובדה שהשדים האדומים החזיקו בכדור במשך 70% מהזמן ב-0:1 של הבלוז: "אני אוהב את זה". ואן חאל: "אנחנו מתקדמים". ונגר: "התרומה של אלכסיס פנטסטית"

one

צ'לסי שוב עשתה את זה. הבלוז אמנם החזיקו בכדור רק במשך 30 אחוזים מהזמן מול מנצ'סטר יונייטד, אבל הצליחו לנצח 0:1 את השדים האדומים במסגרת המחזור ה-33 בפרמיירליג. הקבוצה של ז'וזה מוריניו, שנהנתה משער של אדן הזאר בדקה ה-38, שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-76, עשר יותר מארסנל השנייה, בעוד יונייטד נותרה במקום השלישי עם 61 נקודות, ארבע מעל מנצ'סטר סיטי הרביעית.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. AP
מבסוט מהחיים. מוריניו/AP

"אני אוהב את זה", אמר מוריניו בסיום" "מבחינתי, יונייטד יכולה להחזיק בכדור 99 אחוזים מהזמן, אין לי בעיה עם זה. כשאתה משחק בצורה אסטרטגית, לא אכפת לך מהנתונים, הדבר היחיד שחשוב הוא הנקודות. הגענו מוכנים מאוד למשחק, שיחקנו עם הרבה לב, נלחמנו והיינו מרוכזים מאוד במטרה שלנו. כדורגל הוא כישרון, אבל האסטרטגיה חשובה מאוד.

"המשחק התפתח כמו שרצינו. הדבר היחיד שלא הצלחנו לעשות הוא להרוג את המשחק עם שער שני. אנחנו יודעים שיונייטד גורמת למגרש להיראות גדול מאוד, היא מוסרת מצוין. החלטנו לשחק נגדה בצורה מסוימת והמשחק התפתח כמו שרצינו. אנחנו צריכים להשיג את הנקודות שלנו. היום רצינו להוציא את שלוש הנקודות והיריבה שלנו הפסידה שלוש נקודות, אבל היינו מרוכזים בזה".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל התייחס לסיכויים של השדים האדומים לזכות באליפות: "הסיפור לא גמור כי אנחנו עדיין יכולים לזכות ב-15 נקודות והם יכולים לאבד 18 נקודות. המטרה המרכזית שלנו היא להתקדם כקבוצה וזה מה שעשינו היום. היינו הקבוצה הדומיננטית במגרש, אבל הפסדנו. בכדורגל התוצאה היא הכול. אנחנו גם צריכים תוצאות בכדורגל ולא תמיד הקבוצה הטובה יותר מנצחת".

ההולנדי החמיא לקבוצתו ואמר: "זה המשחק הכי טוב שראיתי מהקבוצה שלי העונה, אני מאוכזב מאוד מהתוצאה. יצרנו את המצבים. במחצית השנייה יצרנו שמונה מצבים וצ'לסי ייצרה שלושה, וזה נהדר מבחינתנו. אמרתי לשחקנים שאנחנו משתפרים מדי שבוע, לוקחים צעד קדימה כל שבוע, וזה הדבר הכי חשוב. המטרות שלנו היו צנועות יותר מזכייה באליפות".

ויין רוני, ששיחק כקשר אחורי, אמר: "אנחנו מתוסכלים. היו לנו מצבים טובים. אנחנו משתפרים כקבוצה, אבל יהיה לנו קשה לזכות באליפות. אנחנו משתפרים מדי משחק. להגיע לסטמפורד ברידג' ולשלוט כך במשחק, זה מרשים. ידענו שאנחנו יכולים לשלוט במשחק כאן. לצערי, לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו היום.

"אנחנו צריכים להתקדם הלאה. זו כנראה ההופעה הכי טובה שלנו העונה, מול הקבוצה שהולכת לזכות באליפות ועוד בחוץ. נראינו טוב". חלוץ נבחרת אנגליה התייחס לעובדה שפתח בקישור ואמר: "היו לנו הרבה פציעות, אבל אמרתי בעבר שאשחק איפה שיבקשו ממני. אני חושב שזו הייתה הופעה טובה מאוד שלנו. אני בטוח ששלטנו במשחק, אבל הדבר המרכזי הוא שיצאנו בלי נקודות, אז אנחנו מאוכזבים וננסה לתקן את זה בשבוע הבא".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ארסן ונגר מנג'ר ארסנל (שמאל) עם סטיב קלארק מנג'ר רדינג. Laurence Griffiths, GettyImages
שני המנג'רים. ונגר וקלארק/GettyImages, Laurence Griffiths

במקביל למשחק הענק בסטמפורד ברידג', ובאופן מוזר מאוד, התקיים חצי גמר הגביע האנגלי. ארסנל, שנמצאת במקום השני בליגה, בין צ'לסי ליונייטד, הצליחה לעלות לגמר לאחר 1:2 מאוד לא מרשים מול רדינג מליגת המשנה. אלכסיס סאנצ'ס כבש צמד (39 ו-105), כשהשני מובקע באדיבותו של שוער רדינג אדם פדריצ'י, שביצע טעות קשה. גארת' מקלירי כבש את השער שכפה הארכה בדקה ה-54, אבל זה לא הספיק לרדינג. חוץ מכרטיס לגמר ומפגש שצפוי לה מול המנצחת בין ליברפול לאסטון וילה, מחזיקת הגביע קיבלה בחזרה את מתיו דבושי, שחזר לשחק לראשונה מאז ינואר.

ארסן ונגר אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק קשה נגד קבוצה עיקשת מאוד ששיחקה בצורה מסודרת והייתה חזקה מאוד מבחינה פיזית. זה היה משחק דומה מאוד למשחק שהיה לנו מול וויגאן בשנה שעברה. השתפרנו קצת כי בשנה שעברה נזקקנו לפנדלים כדי לעבור, החזקנו הרבה בכדור היום ואני חושב שהיו לנו 23 בעיטות לשער ו-72 אחוזי החזקה בכדור, אבל עדיין היה קשה למצוא מרווחים כי הם התגוננו בצורה מצוינת. בסופו של דבר היה לנו קצת מזל כי השוער שלהם עשה טעות ואני יכול להבין את זה, הוא החזיק אותם במשך הרבה זמן".

הצרפתי התייחס לפציעה של פר מרסטאקר, שהוחלף במהלך המשחק על ידי גבריאל פאוליסטה ואמר: "יש לו בעיה בקרסול, הוא צולע וזה לא נראה טוב". על הצמד של אלכסיס סאנצ'ס המצוין אמר ונגר: "הוא תרם לנו תרומה פנטסטית העונה. היה נראה שהוא נאבק קצת כדי להיכנס למשחק היום, אבל הוא עקשן מאוד ויש לו את הפוטנציאל והיכולת האישית שמאפשרים לו לייצר משהו תמיד. הוא שוב נתן את זה היום".

סנטי קאסורלה הוסיף: "זה היה משחק קשה מאוד. שיחקנו נגד רדינג ואנחנו יודעים מהמשחק מול רדינג בעונה שעברה שזה לא פשוט לשחק נגד קבוצות מהצ'מפיונשיפ. הקבוצה המשיכה להילחם עד הסוף ועכשיו יש לנו עוד משחק אחד בו אנחנו צריכים לנצח". הקשר הספרדי ביקש להביע הזדהות עם פדריצ'י ואמר: "הוא היה חסר מזל. הם שיחקו טוב והתגוננו חזק מאוד. במחצית השנייה איבדנו שליטה על המשחק".

מנגד, רדינג נראתה שבורה ומתוסכלת במיוחד בסיום והשוער פדריצ'י אפילו מירר בבכי. המנג'ר סטיב קלארק התייחס לטעות הקשה של השוער המצוין שלו ואמר: "אלו החיים של שוער. ברור שאדם עצוב מאוד כי הוא מרגיש אחראי להפסד. אם אתה כבר מפסיד במשחק כזה, לפחות שתפסיד אותו בגלל רגע של גאונות. זה לא היה המקרה היום. כמו שאמרתי כבר, אנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד. אדם הוא איש חזק. כל השחקנים מאחוריו ב-100 אחוז, גם הצוות המקצועי מאחוריו, הוא יתאושש מזה. אני מאמין שכבר במשחק מול בירמינגהאם ביום רביעי הוא יחזור לעצמו ויהיה אחד השחקנים הטובים ביותר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully