וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל בקשת הפלסטינים: יו"ר ומנכ"ל ההתאחדות ייפגשו עם מישל פלאטיני

עופר עיני ורותם קמר ינסו למנוע הצבעה על השעיית ישראל מפיפ"א. אם זה לא יצליח, יקוו להבטיח מספיק קולות לדחיית בקשת ההתאחדות הפלסטינית. גם פגישה עם ספ בלאטר בנושא כבר נקבעה

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. מגד גוזני
"הבקשה הפלסטינית היא ניסיון בוטה לערב ספורט ופוליטיקה". עיני/מגד גוזני

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, ומנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר, ייצאו מחר (ראשון) לפגישה בשווייץ עם נשיא אופ"א מישל פלאטיני, שתתקיים ביום שני. היציאה של עיני וקמר מגיעה בעקבות החלטת פיפ"א לכלול את בקשת התאחדות הכדורגל הפלסטינים להשעות את ישראל מהארגון על סדר היום של קונגרס פיפ"א ב-29 במאי. שבוע לאחר מכן ייצאו יו"ר ההתאחדות והמנכ"ל לפגישה עם נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, כדי לבחון עמו דרכים למנוע הצבעה על השעיית ישראל בקונגרס ו/או להבטיח מספיק קולות לדחיית הבקשה הפלסטינית.

"הבקשה הפלסטינית היא ניסיון בוטה לערב ספורט ופוליטיקה, והיא מגיעה למרות שברור לכל כי ההתאחדות הישראלית עשתה כל שביכולתה כדי לאפשר חיים ספורטיביים תקינים בשטחי הרשות", אמר עיני. "עם כל הכבוד, אנחנו לא קובעים מדיניות בין לאומית או מתערבים בשיקולים ביטחוניים. במקום שהכדורגל ישמש כגשר בין ישראל לרשות, אולי גם יתרום לקירוב בין העמים, ההתאחדות הפלסטינית מבקשת לפעול בדרך של חרמות וסנקציות, שרק תחריף את המצב.

"האיום על הכדורגל הישראלי הוא אמיתי ומיידי. אנחנו מנסים למנוע מצב בו תתקיים הצבעה בקונגרס על עצם הבקשה הלא ראויה, ואם זה לא ייצלח נפעל לגייס מספיק מתנגדים לבקשה כדי שלא תעבור. מישל פלאטיני וספ בלאטר הם ידידי אמת של הכדורגל הישראלי ואני משוכנע כי יעשו כל שלאל ידם כדי למנוע השעיה של ישראל. ההתאחדות לכדורגל של ישראל פועלת במגוון רחב של דרכים כדי להבטיח שנבחרות ישראל וקבוצות כדורגל ישראליות ימשיכו להיות חלק ממפעלי הכדורגל הבינלאומיים. הכדורגל שלנו מייצג את מדינת ישראל, וזוהי משימה לאומית ואינטרס לאומי".

מישל פלאטיני, נשיא אופ"א. קובי אליהו
"מישל פלאטיני וספ בלאטר הם ידידי אמת של הכדורגל הישראלי". פלאטיני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully