וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד ליף נפגש עם פיני גרשון, הבן התאמן עם נבחרת הנוער

אחד מכוכבי האליפות ההיסטורית של גליל עליון ב-1993 נפגש עם מאמנו, שהיום משמש כמנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות. השניים צפו בטי.ג'יי ליף מסיים את ימי האימונים שלו עם נבחרת הנוער

כדורסלן העבר בראד ליף (מימין) עם פיני גרשון, טי.ג'יי ליף, שרון אברהמי. : איגוד הכדורסל, אתר רשמי
ביקור מרגש. בראד ליף, פיני גרשון, טי.ג'יי ליף ושרון אברהמי באימון נבחרת הנוער/אתר רשמי, : איגוד הכדורסל

עוד לפני המשך סדרת רבע הגמר בין מכבי תל אביב לפנרבחצ'ה ביורוליג, התפנה פיני גרשון, עוזר מאמן אלופת אירופה שהוא גם המנהל המקצועי של איגוד הכדורסל, לטובת ביקור באימוני נבחרת הנוער, שם גם פגש את טי.ג'יי ליף שסיים שלושה ימי אימונים עם הנבחרת.

ליף הצעיר הוא בנו של כדורסלן העבר בראד ליף, שזכה עם גליל עליון באליפות הדובדבנים יחד עם המאמן גרשון ב-1993 והמשיך אחר כך גם למכבי תל אביב. האב והבן הצטלמו עם גרשון ועןםמאמן הנבחרת שרון אברהמי.

פרט לגרשון הגיעו גם מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין ויו"ר הוןעדה המקצועית מוישל'ה ויינקרנץ, והם צפו במשחק אימון פנימי של הנבחרת שחולקה לשתי קבוצות. את הכחולים אימן שרון אברהמי ואת הלבנים אחד מעוזריו יואב שמיר. בסופו של המשחק ניצחו הכחולים משלשה ונקודות עונשין של רועי הובר, ששיתף פעולה בין השאר עם ליף ותמיר בלאט.

ליף הצעיר הראה יכולות גבוהות מאוד ובעיקר יכולות פיזיות ואתלטיות שספק אם יש לשחקן ישראלי אחר בן גילו. האבא בראד סיכם: "זה היה ביקור מאוד מוצלח. היה חשוב להכיר את הקבוצה, מה הם עושים ומה המטרות. טי.ג'יי לא בכושר שיא, אבל זה באמת לא חשוב כרגע. עבורי זה היה נהדר לפגוש את כולם, לקחת את הבן שלי לגליל ולאולם בכפר בלום. ביום שני נחזור הביתה ויש הרבה החלטות לקבל מה הדבר הנכון ביותר עבור טי.ג'יי לעתיד, אבל אין ספק שזה היה ביקור מוצלח ולמדנו בו המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully