וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "בטוח שלברון יוביל אותנו, אבל לא הכול צריך ליפול עליו"

רגע לפני המשחק הראשון מול בוסטון בשלב הפלייאוף, מאמן קליבלנד דיבר על הסיכויים ("עוד לא עשינו כלום"), ההתרגשות ("מרוכזים במטרה") וכמובן על הכוכב הגדול. לברון: "כולם מתרגשים"

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מטביע מעל טיילר זלר שחקן בוסטון סלטיקס. AP
קליבלנד בונה עליו. לברון ג'יימס/AP

המאני-טיים של העונה הגיע. מחר בערב (ראשון) קליבלנד ומאמנה הישראלי, דיוויד בלאט, יחלו את דרכם בפלייאוף ה-NBA, כשיפגשו את בוסטון למשחק הראשון בשלב ובסדרה. רגע לפני הג'אמפ-בול, דיבר בלאט על הסיכויים של קבוצתו, על הסגל וכמובן על הכוכב הכי גדול של הקאבס, לברון ג'יימס.

"לא הכול צריך ליפול על לברון", אמר בלאט, "בצד המנטלי, אני בטוח שהוא יוביל אותנו ויהווה דוגמא לאחרים. למרות זאת, קליבלנד היא קבוצה וכל אחד מהשחקנים צריך לתת את שלו. לטובתנו פועלת העובדה שלברון כבר היה שם. הוא מכיר את ההרגשה והוא הגיע עד הסוף. אני לא חושב שיש הרבה שחקנים בפלייאוף עם ניסיון כה גדול כמו לברון. ציפיות? קודם כל נעבוד קשה כדי להשיג את המטרות שלנו. עוד לא עשינו כלום בשלב הפלייאוף אבל אנחנו מרוכזים במטרה".

"אני חושב שכולם מאוד מתרגשים לקראת המשחק הראשון", ציין לברון, "כולם מוכנים ודרוכים. המנהיגות שלי לא משתנה, לא משנה לאיזה כיוון הולך המשחק. אני מתכוון להוביל את הקבוצה ובטוח שהשחקנים ילכו אחריי".

"זה כנראה יהיה המשחק הגדול ביותר ששיחקתי בו", הודה קיירי אירווינג הנרגש, "מדובר בבמה הגדולה ביותר - כולם צופים ומצפים ממך לעשות את הטוב ביותר. לכן ההתרגשות בשיאה, אבל אני בטוח שנעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מחכה להתחיל. קיירי אירווינג./GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully