וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי הפסידה 1:0 לנאנט

הקבוצה של ביילסה פספסה הזדמנות לטפס למקום השלישי ורשמה הפסד שלישי ברציפות בפתיחת המחזור ה-33 אחרי טעות קשה בהגנה שנוצלה על ידי סרז' גאקפה בדקה ה-20. נאנט עשירית

בנואה שיירו מארסיי מול סרז' גאקפה נאנט. רויטרס
ניצל את הטעות. סרז' גאקפה/רויטרס

אחרי ההפסדים האחרונים לפריס סן ז'רמן (3:2) ולבורדו (1:0), קיוותה מארסיי לשוב למסלול הניצחונות כדי להיאבק על המקום השלישי בליגה הצרפתית. אלא שהפסד 1:0 לנאנט בפתיחת המחזור ה-33 שיבש לשחקנים של מרסלו ביילסה את התוכניות. בעקבות ההפסד, מארסיי נותרת במקום הרביעי ובסיומו של המחזור היא עלולה לצנוח למקום החמישי שעלול להשאיר אותה ללא כלום בתום העונה הזו.

נאנט, שלא ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים (שני הפסדים ותיקו), סיפקה את העקיצה בדקה ה-20 אחרי טעות קשה בהגנה של המארחים. השוער סטיב מנדנדה הוציא כדור שוער למגן בריס ג'ה ג'ג'ה שלא החזיר טוב, סרז' גאקפה עט על המציאה והמשיך בנגיעה לרשת. מארסיי ניסתה לחזור, ובדקה ה-30 מישי בטשואי החטיא בעיטה מ-11 מטר שעלתה מעל המשקוף.

במחצית השנייה נאנט ניסתה להגדיל את היתרון ובדקה ה-58 ז'ורדן ורטו קיבל כדור אותו הוא שיגר לכיוון השער, אבל מנדנדה עצר בצורה יפה. מארסיי מיעטה לאיים על השער של המארחים וכאמור פספסה הזדמנות לטפס זמנית למקום השלישי בטבלה.

ליון שעלתה זמנית למקום הראשון אחרי הניצחון ברביעי 0:2 על באסטיה תשחק רק ביום ראשון נגד סנט אטיין במשחק שינעל את המחזור, ועוד קודם לכן בשבת האלופה פריס סן ז'רמן תנסה להתגבר על ההפסד לברצלונה בליגת האלופות כשהיא תתארח אצל ניס (18:00). מונאקו תפגוש בבית את ראן גם כן בשבת (21:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully