וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל קטמון עשתה צעד נוסף בדרך ללאומית

הירושלמים חגגו 1:3 על מכבי מעלות, אבל הפער מנשר נותר על שלוש נקודות שני מחזורים לסיום העונה אחרי שהיריבה בצמרת מחצה 0:12 את מכבי אום אל פאחם. בדרום, אשקלון ושעריים הפסידו

שחקן הפועל קטמון ירושלים, אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
מריחים כבר את הליגה השנייה. אבירם ברוכיאן/ברני ארדוב

הצמרת במחוז הצפוני של ליגה א' ממשיך להתחמם כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה, והפועל קטמון ירושלים עשתה היום (שישי) צעד נוסף בדרך ללאומית אחרי שניצחה 1:3 את מכבי מעלות. לצערה הרב, גם עירוני נשר עשתה את המוטל עליה, ועוד איך עשתה כשהיא פירקה 0:12 את מכבי אום אל פאחם החלשה. בדרום המקומות הראשון והשני כבר נקבעו, מה ששחרר לחץ מבחינת הפועל אשקלון שהפסידה 2:0 למורשה רמת השרון ומבחינת מכבי שעריים שהובסה 4:1 על ידי בית"ר כפר סבא.

צפון: קטמון ניצחה, נשר פירקה

הפועל קטמון ירושלים עשתה צעד גדול בדרך לליגה השנייה אחרי ניצחון משכנע 1:3 על מכבי מעלות. הירושלמים שירדו בשנה שעברה ספגו שער מוקדם של רונן פלח בדקה השביעית, אבל במחצית השנייה זו הייתה אופרה אחרת כשמיכאל קירטיבה (61), עוז צבאג (67) וליעד עובד (70) חגגו ניצחון מספר 19 העונה.

הפער של קטמון מהדולקת אחריה עירוני נשר נותר על שלוש נקודות אחרי שגם נשר השיגה ניצחון. בנשר דאגו להגדיל את מניין שערי החובה של מכבי אום אל פאחם ל-130 אחרי 0:12 ענק. גל אלקנתי סיים עם לא פחות מחמישה שערים, ויחד איתו חגגו גם אביאל גבאי, טרס שולקובסקי, שלומי בן עשור (צמד), מאור אוחיון ואופק להב. מוחמד מחמיד הבקיע שער עצמי. עומר מחמיד מאום אל פאחם הורחק בדקה השמינית.

הפועל הרצליה, שנאבקת על המקום השני שמקנה יתרון בפלייאוף, ספגה הפסד 2:1 להפועל בית שאן. שגיא סבג הבקיע לזכות הקבוצה מהשרון בדקה ה-10, אבל עידן שפשה (35) ועומר בוארון (81) הפכו. בר אלסברי מהרצליה הורחק שמונה דקות לסוף. הרצליה רחוקה כעת שתי נקודות מנשר. מ.ס. גבעת אולגה רביעית אחרי 1:1 עם אסי גלבוע. יותם נגר (5) כבש ראשון לאולגה, חאדר פודה איזן (80).

משחקים נוספים:

הפועל מגדל העמק - איחוד בני מג'דל כרום 1:5
למגדל העמק: אביב כהן (5), אופק מלול (15, 30, 45), עלי חליל (88). למג'דל כרום: עיסא נסאר (6)

מכבי דליית אל כרמל - הפועל חדרה 2:0
לחדרה: סלים עמאש (23), סהר אזולאי (48)

בית"ר נהריה - מכבי צור שלום 2:1
לנהריה: עומר לוינגר (51), לצור שלום: רועי כהן (31, עצמי), אייל ברזאני (81)

מ.ס. כרמיאל צפת - עירוני קרית אתא 1:1
לכרמיאל: אורן אידלמן (90), לקרית אתא: שחר סימן טוב (40)

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. ניב אהרונסון
ירדו לים? יובל נעים/ניב אהרונסון

דרום: הפועל אשקלון ומכבי שעריים הפסידו

במחוז הדרומי, הפועל אשקלון המשוחררת מלחצים הרשתה לעצמה להוריד את הרגל מהגז, וזה עלה לה בהפסד ראשון העונה 2:0 למורשה רמת השרון שעדיין נאבקת על חייה. אלון ג'רבי (56) ומישל נחמיאס (76) חגגו עם הקבוצה מהשרון. מכבי שעריים שהבטיחה את המקום השני ירדה גם היא מנוצחת, והובסה 4:1 על ידי בית"ר כפר סבא שעוד מנסה להשיג את המקום השלישי שמבטיח יתרון בפלייאוף. רועי הררי (15), יוני רביבו (21, 78) וכריסטיאנו דוס סנטוס (63) כבשו לכפר סבא, אורי קרגולה רק צימק (24).

הפועל מרמורק, שמנסה להבטיח את המקום השלישי עשתה עוד צעד בכיוון הזה כאשר היא ניצחה 0:2 את מ.כ. כפר קאסם משערים של סהר שבתאי (10) ועומרי עטיה (61). הפועל מחנה יהודה חגגה 3:4 במשחק משוגע על מכבי באר שבע. דור מוסקוביץ' כבש ראשון למחנה (31), אבל אלירן אפריאט (38) ואמור בזל (40) הפכו ל-1:2. מוסקוביץ' (46) וניראל מחפוד (57) הפכו ל-2:3 למחנה יהודה, אבל משה אביטן איזן בפנדל (67). המילה האחרונה הייתה שייכת לאלירן מגול (86) שהבקיע את שער הניצחון היקר.

משחקים נוספים:

הפועל כפר שלם - הפועל אזור 0:0

מכבי עמישב פתח תקוה - מ.ס. שיכון המזרח 2:2
לעמישב: אריאל ענבי (509, בן סיטלקול (84). לשיכון המזרח: דניאל שוורצבוים (5), אסי אסולין (93)

מכבי קביליו יפו - הפועל הוד השרון 0:1
ליפו: ניסים אליהו 31

סקציה נס ציונה - מכבי קרית מלאכי 0:2
לנס ציונה: סהר לוי (40, 93)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully