וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד השפילה את גלבוע/גליל עם 76:99

אלופת 2010 קרובה לרדת ליגה. הפער בין הקבוצות צמח לשתי נקודות, שרף קרוב להינצל אחרי תצוגה גדולה במשחק העונה של התחתית. נונאלי קלע 21. המאמן המנצח: "עוד לא נושם לרווחה"

one

הפועל גלבוע/גליל עליון עשתה הערב (שבת) צעד עצוב נוסף אל עבר ליגת המשנה, כשהושפלה באשדוד והובסה 99:76 על ידי מכבי המקומית. אחד המועדונים הגדולים בכדורסל הישראלי, שזכה באליפות ב-2010, נועל את הטבלה כעת, מרחק שתי נקודות מאשדוד, ובעוד נותרו לו עוד חמישה משחקים לסגור את הפער, כשהיריבות הן מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, הפועל חולון, הפועל תל אביב ומכבי ראשון לציון, קשה לראות את זה קורה. בטח לא עם הגנה כל כך גרועה, כל כך לא מחויבת. מנגד, סיפור ההינצלות הגדול של צביקה שרף קרוב לסיומו המוצלח: המאמן הוותיק לקח את אשדוד עם מאזן 13:3, מהמקום האחרון בטבלה, ולפתע יש למועדון תשעה ניצחונות, והוא קרוב מתמיד להבטיח עונה נוספת בלחיגה הבכירה. ג'יימס נונאלי שסיים עם 21 נקודות הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות.

"אנחנו עובדים מאוד קשה מהרגע שבאתי, והיום ראינו קצת את הפירות של העבודה", אמר צביקה שרף בסיום. "ניצחנו את ירושלים, הפועל תל אביב, נהריה ונס ציונה בחוץ, ולא ניצחנו מספיק בבית. הייתי מאוד מתוסכל מהפסדי הבית שלנו, אבל אנחנו צריכים לשחק את הכדורסל ששיחקנו היום. אני לא נושם לרווחה כי הליגה לא נגמרה מתמטית, עברתי את כל הסרטים, אנחנו לא קבוצה שראויה לרדת, לפחות לפי היכולת שלנו".

שחקני הפועל גלבוע/גליל סטנלי בורל (ימין) דמון ברוקס (שמאל). ניב אהרונסון
השפלה בדרך לליגה הלאומית. ברוקס ובורל/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

אשדוד פתחה בסערה, כשג'יימס נונאלי העלה אותה ל-2:9 מהיר. צ'רלס תומאס קבע 4:15 אחרי חמש דקות, אריאל בית הלחמי לקח פסק זמן, אלכס יאנג צימק במעט, אר בסיום הרבע הראשון הוליכה המארחת 15:25. ג'רמיין הול קם מהספסל וקבע 18:31, דונל טיילור הצטרף לחגיגה, והפער צמח ל-20:38. אבי בן שימול שבר את מחסום 20 ההפרש, ולחדרי ההלבשה ירדה הקבוצה של צביקה שרף ביתרון 31:47. נונאלי ואסקה הצטיינו עם 12 נקודות.

נונאלי ואסקה המשיכו לעשות כעולה על רוחם בפתיחת הרבע השלישי והפער צמח ל-31:54. זאק רוזן צלף מבחוץ וקבע 35:61, ג'רמיין הול הפך את זה ל-40:71, נונאלי קבע 42:77, ולרבע האחרון עלתה אשדוד ביתרון 49:79. משם היה זה גארבג' טיים אחד ארוך, כמובן, ובעוד צעירי גלבוע/גליל הצליחו להמתיק מעט את הגלולה, בכל זאת זה נגמר ב-74:99 לאשדוד.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד (אמצע) עם רם אליאספור. ניב אהרונסון
אפשר לצנן את השמפניות. שרף/ניב אהרונסון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי אשדוד: ג'יימס נונאלי 21 (4 מ-5 ל-2, 4 מ-6 ל-3), 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, דונל טיילור 18, ג'רמיין הול 15, איוון אסקה 15 (6 מ-6 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, צ'רלס תומאס 13, זאק רוזן 5, רם אליאספור 5, יוסי סיידוף 3, נועם לייש 2, אבי בן שימול 2 ו-8 אסיסטים. אור קהל ויהוא אורלנד שותפו ולא קלעו.

קלעו לגלבוע/גליל: אלכס יאנג 14, עודד ברנדוויין 12, מרכוס לואיס 11, סטנלי בורל 10, רפי מנקו 10, דמון ברוקס 5, איתי שגב 5, חואקין שוכמן 3, שי זלץ 2, דן אביב 2, נמרוד טישמן 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully